Hakutulokset

  1. C

    Paljonko suunilleen sähkölasku

    Meillä 3 h+k rivari 78 m2 Sähkölasku n. 125 €/kk (kaksi kylmää talvea takana)
  2. C

    Miten toimia tässä tilanteessa?

    Jos et mitään jälkeä löydä eikä lapsikaan itke tms. niin ehkä ei mitään tapahtunut. Mä suosittelen vakavasti seuraamaan tilannetta. Mikäli koira on kerran näykkäyissyt niin huonolla tuurilla se toistaa sen. Meillä on ikävä kokemus asiasta; koira joka piti kovasti lapsista oli mustasukkainen...
  3. C

    Me saadaan MLL 70 euron lahjakortti mutta ei ole enää akuuttia tarvetta sille

    Mä olen jotenkin niin naivi vieläkin että mä toivoisin ihmisten olevan hyväsydämisiä ja tällaisten lahjakorttien yms. lahjojen päätyvän sellaisille jotka oikeasti niitä tarvitsevat. Mua vaan yksinkertaisesti kauhistuttaa tää "tänne mulle kaikki heti" meno. Toki mä myönnän suoraan että mä...
  4. C

    Mitä luulet saisitko iskettyä yhden yön seuraa jos NYT memisit baariin bilettämään?

    Mä pukisin päälleni mustan niittimekon, farkut joissa etupuoli on sellaista nahkajäljitelmää ja takaosa on mustaa farkkua. Bootsit ehdottomasti. Seuraa saa ja löytyy aina jos haluaisi. Mutta ei tulisi mieleenikään lähteä kapakasta kenenkään mukaan. Ja kyllä sitäkin on joskus elämän...
  5. C

    Monta lahjaa lapsesi saa?

    Tytöllä (5v) oli tänä jouluna ensimmäistä kertaa ihan järjetön joululahjatoivelista. Aikaisemmin hän on ollut "järjellinen" niissä toiveissaan, mutta nyt mulla keittää toi lista ihan yli. 5-6 pakettia tulee neiti saamaan, ne tärkeimmät toivomukset (tyyliin Winx nukke, DVD ja yksi...
  6. C

    Mistä hierontalahjakortti pääkaupunkiseudulta?

    Vantaalta löytyy Myyrmäestä esim. Uomatien Fysioterapia. Sieltä kun Päiville pyytää aikoja niin häntä voin suositella
  7. C

    Mistä hinnasta olisit valmis synnyttämään...

    Mulle henkilökohtaisesti lapsen odotus ja saaminen on ollut niin iso juttu etten mä usko että kykenisin loppupeleissä lapsesta luopumaan.
  8. C

    "pidetään juhlat isälle"

    Joo just vaan se lapsi...:headwall:
  9. C

    "pidetään juhlat isälle"

    Ja hitsin hitsi kun tuo tytär (5v)voi olla joskus ärsyttävä... Mä paistoin äsken pasteijoita ja neiti totesi että mehän voidaan pitää isälle juhlat ja keittää kahviakin. Ihan kiva ajatus joo, mutta; Mies oli eilen baarissa könyten joskus aikaisin aamulla kotiin. Tänään se on ihan koko...
  10. C

    Tälle palstalle tulee käymään samalla tavalla kuin vauvan onlinelle.

    Täytyy myöntää että mun hermot eivät kestä tän hitautta. Sivu päivittyy ja ketju tulee esille kuin ennen muinoin hitailla modeemeilla. Mä luulen palaavani selailemaan jos tämä joskus nopeutuu. Ehkä hyvä vaan, tuleepa muutosta elämään. *lähtee selailemaan muita sivuja*
  11. C

    Palstaprojekti, vko 29 PIKNIK Voittaja: UHU

    One large coffee to go Mä tykkäsin tuon kassin mallista
  12. C

    Jos lapsesi on kastettu, miksi niin?

    Mun tyttäreni on kastettu. Mä kuulun siihen ryhmään että "tämä on tapana". Jotenkin se vaan on mulle itsestäänselvyys. En itse kuulu kirkkoon, olen toki rippikoulun käynyt ja jopati pyhäkouluakin nuoruudessani pitänyt. Nykyisellään en kirkon toimintaa arvosta koska vanhoillisuus jyllää...
  13. C

    Joku joka tietää yrityksen kirjanpidosta jos toiminta vähäistä??

    Yritystoimintaa on monenlaista. On mullakin yritys, mutta mulla on myöskin päätyö ihan muualla. Siksi mun yritystoiminta on pientä. Kyllä mäkin katsoisin että mun pienelle yritystoiminnalle tuo 122 e/kk on paljon. Mutta juuri kirjanpitoa mä teen sekä päätyökseni, että pienen firmani puitteissa.
  14. C

    Joku joka tietää yrityksen kirjanpidosta jos toiminta vähäistä??

    Toi riippuu ihan siitä vähäisestä toiminnasta. Mulla on firmoja joilta mä veloitan 35 ?+alv ja sitten on firmoja joiden samaan vähäiseen toimintaan menee paljon aikaa ja ne maksaa 50-60 ? + alv per kk. Ja jollain muulla on vielä palkanmaksukin päälle. Toimintaa voi olla niin monenlaista...
  15. C

    Joku joka tietää yrityksen kirjanpidosta jos toiminta vähäistä??

    Tilitoimistoista yms. kirjanpitäjistä: Kysy hintaa muualtakin. 122 ? kuulostaa erittäin kovalta vähäiselle toiminnalle. Oli sitten kuinka auktorisoitu tilitoimisto tai ei. Osaamista löytyy niin monesta paikasta. Mä en suosittele itse tekemistä ellet perusteita osaa, vrt. mun ed. kirjoitus...
  16. C

    Äitiysvapaan hakeminen

    Jos et ole vielä äitiyspäivärahapäätöstä saanut niin Kelan laskureiltahan sä saat tuon äitiysloman alku- ja loppupäivän. Työnantajalle ilmoitat että äitiysloma alkaa silloin ja silloin ja sitten päättymispäivä on se äitiysloman viimeinen päivä äitiys/vanhempainrahakausineen. Sun ei tarvitse...
  17. C

    taaperon kanssa vielä uimaan tänään

    Me oltiin päivä Vuosaaressa rannalla tytön ja koiran kanssa. Tyttö 5v. keräili simpukoita ja ah, ihaninta rannalla oli nuotion hiiltyneet kekäleet. Voitte varmaan arvata kuinka mustana neiti oli naamaa myöten. Koira 10 kk opetteli uimaan. Äitiä tuli hetkittäin ikävä kun tassut ei pohjaan...
  18. C

    Kateusketju :)

    Tää on jännä; Mä en ole kateellinen tällaisille ihmisille. Mä vaan arvostan ihan järjettömästi käsistään käteviä ihmisiä. Mä olen kateellinen ihmisille jotka osaavat piirtää Mä olen kateellinen ihmisille jotka osaavat tehdä fantastisia täytekakkuja Mä olen kateellinen ihmisille joilla on...
  19. C

    Vastapäisellä partsilla kuului äsken "'ittu näitä kukkia"

    Ja mä ajattelin että joku pikkulapsi on kuunnellut vanhempiensa kiistelyä parvekukista. Voisin hyvin kuvitella natiaisen sanomassa "ittu näitä kukkia" ;)
  20. C

    miten suomalaiselta tililtä maksetaan ruotsalaiselle tilille?

    Ei muuta ihmeellistä, mutta sun pitää pyytää siltä saajalta tilinumero IBAN muodossa ja sitten sä tarvitset sen vastaanottajan pankin SWIFT koodin.

Yhteistyössä