Hakutulokset

  1. S

    Lastenhoito synnytyksen aikana?

    Hei kaikille! Nyt tarvitsisin kipeästi neuvoja,miten te äidit olette hoitaneet synnytyksen ajaksi vanhemmille lapsille hoidon? Sukulaisia meillä ei ole lähelläkään eikä siis ketään hoitoavuksi :( Haluaisin miehen mukaan tueksi synnytykseen eikä mieskään haluaisi mistään hinnasta jäädä paitsi...
  2. S

    Hedelmäisiä kanaruokia???

    :p Nam :p Kuulostaa ihanilta!!Suuret kiitokset :flower: Ja ei kun kokeilemaan..
  3. S

    Hedelmäisiä kanaruokia???

    Nyt oon ihastunut kanaruokiin,missä ois myös jotain hedelmää :p Ohjeet vaan löytyy ainoastaan kahteen lajikkeeseen(viinitarhurin broileripata ja ananas-kanapaistos) ja olisin innokas kokeilemaan muitakin!Siis auttakee ja pistäkee tulemaan ohjeita jos vain teiltä suinkin löytyy :flower...
  4. S

    SEKTIO

    Ups,anteeksi!Nyt vasta huomasin että nyt synnytät alateitse.Iso kasa rohkeutta sinulle mukaan =)
  5. S

    SEKTIO

    Minä siis jo heti alusta alkaen otin sen linjan,että toinen lapsi syntyy alateitse jos vain mahdollista.No,itse synnytys kyllä venähti kolmen vuorokauden pituiseksi ja leikkausta ehdoteltiin vakavasti.Mutta ajattelin,että kyllä sen sieltä on jossain vaiheessa pakko tulla vaikka piina venyikin...
  6. S

    potilaspaperit tms.

    Ei maksaneet mitään.Ainoo ongelma tossa lähettämisessä on ehkä just toi henkilöllisyyden todistaminen.Mut ehkä siihen riittää pelkkä sosiaaliturvatunnus..Mutta kysyppä sieltä sairaalasta.
  7. S

    potilaspaperit tms.

    Kiva kun olin avuksi =) Mun mielestä noi epikriisit pitäis antaa jokaiselle jo lähtiessään käteen.Ei tarviis sitten omia tietojaan jälkikäteen alkaa kinuumaan.
  8. S

    potilaspaperit tms.

    Siis soitto vaan sairaalan vaihteeseen ja sanot tarvitsevasi synnytyksen epikriisin.Yhdistävät suoraan sut oikeaan paikkaan :) Haettaessa pitää todistaa henkilöllisyytensä eli henkkarit mukaan.
  9. S

    potilaspaperit tms.

    Joo,tarvitsin paperit synnytyksen kulusta ja sairaala-ajasta ja sain ne sairaalan kortistosta.Ja vaikka aikaa oli jo vierähtänyt nelisen vuotta niin hyvin löytyi =)
  10. S

    SEKTIO

    Ymmärsin aloituksesta,että haluaisit kuulla positiivista palautetta sektiosta.Minulla on positiivinen kuva sekä sektiosta että alatiesynnytyksestä.Ensimmäinen lapseni syntyi suunnitellulla sektiolla synnytyspelon takia.Kokemus ei ollut ollenkaan pelottava eikä traumaattinen.Kaikki osasivat...
  11. S

    synnytys

    Yritäppäs rauhoittua =) Kaiken A ja O mun mielestä on,että keskityt synnytyksessä kuuntelemaan kätilön ohjeita.Kipu vie helposti paniikkiin,varsinkin ensikertalaisella,eli seuraat vain ohjeita niin hyvin menee.Mulla ensimmäinen lapsi oli horror sectio ja toisen päätin kokeilla perinteisellä...
  12. S

    nimi gallub

    Mie oon Heidi,mies Juha ja tytöt Ellinora ja Siiristina =)
  13. S

    Poika tuli!!

    \ Mene sinä vanha seniili pois täältä vinoilemasta :kieh: Mahottomasti onnea uudelle tulokkaalle :flower: :flower:
  14. S

    Pitääkö välillä riidellä?

    Ehdottomasti pitää =)
  15. S

    äitejähän me kaikki ollaan...

    Niin juu,mutta edellisessä avauksessa ajettiin juuri takaa sitä,että myös nuoret ovat hyviä äitejä.Kun noilla ikäihmisillä tuntuu olevan paljonkin neuvomista ja epäilyä nuorempia kohtaan.Ei tässä nyt mitään ikäkilpailua kukaan oo pistämässä pystyyn.Antakaa kaikkien vaan olla äitejä ihan omalla...
  16. S

    Pysykää omilla palstoillanne...jooko?

    Hihhii!Asiaa puhut.Anteex kaikille nuorille äipille että minä,23v. käkkänä tänne tungen mutta sain ekan muksuni 18 vuotiaana ja tajuun hyvin ton ärsyttävän fiiliksen,kun tänne tullaan pätemään. Mun lasta aikoinaan kanssa pähkäiltiin silmät pyöreinä,herranjestas,ootko sä viel täysikänen...
  17. S

    Lahjatiedustelu

    Meillä lapset hoitaa ton lahjonta-puolen,siis pusuja,haleja ja omia askartelujaan.Mun mies sano kerran,että kerran isää sinä päivänä juhlitaan niin haluais lapsiltaan sen juhla-tunnelman.Mulla kun on isä jo ihan omasta takaa...Eli eihän se mikään miesten päivä ole vaan ISÄNpäivä.Toki miestäni...
  18. S

    4v. ei halua mennä päiväkotiin

    Hyvähyvä!Kyllä se oikeesti on neuvottelun paikka jos lapsi ei halua päiväkotiin.Jotain hankaluutta siellä silloin varmasti on,ei lapsi turhaan hanttiin pistä.Meillä myös käyttää samaa ilmaisua,tuhma,muista lapsista ja päiväkodista yleensäkin.Asiat pitää saada sille mallilleen,ettei siellä...
  19. S

    4v. ei halua mennä päiväkotiin

    Äkä nyt ole pahalla mielellä siellä :'( Mulla on kans sama ongelma,4-vuotias tyttö erityisryhmässä(SI-häiriö) ja kesäloman jälkeen ollut joka aamu kapinointia päiväkotia vastaan.Tosi paha mieli siitä tulee kummallekkin,kun haluis ennemmin jäädä äidin kanssa kotiin. Tyttö ei kanssa leiki oikeen...
  20. S

    Syökää kanaa:0)

    Heipsis kaikki kotikokit =) Aivan ihania ruokavinkkejä olen teiltä täältä napsinut,kiitokset niistä ;) Vielä kaipailisin uusia virikkeitä kaikista kanaruuista.Porukka jo kyllästynyt ainaisiin kanakastikkeisiin :( Innolla ottaisin vastaan teidän naminami-reseptejä kanasuikaleista yms... Jään...

Yhteistyössä