Hakutulokset

  1. A

    Tirppanan kasvukäyrä vajoaa

    Valitettavasti reseptiä ei noin vain "saada".Ensin tehdään pitkät tutkimukset eikä sekään takaa hoitojen aloittamista.Koittakaa nyt vain saada ensin lähetteet tutkimuksiin ja tutkia hieman asioita.Mullekin voi laittaa yv:tä jos jokin mietityttää (olen siis tuo "vieras" joka kirjoitteli ylempänä).
  2. A

    Pointshop.fi ei välitä puhelinmarkkinointikiellosta :P

    Mikä ihme toikin firma on!Sieltä tulee päivittäin jotain sontaa mun s-postiin |O
  3. A

    Saako kaupan väreillä hiuksista blondeja jos on tumman ruskeat hiukset?

    Laitoit sitten väärän sävyn päälle tai et ottanut tarpeeksi vanhaa väriä pois.
  4. A

    Saako kaupan väreillä hiuksista blondeja jos on tumman ruskeat hiukset?

    Tottakai saa,jos vain osaa homman.Ja tohon edelliseen kommenttiin,luonnollisesti värinpoiston jälkeen ne hiukset värjätään vielä :whistle: Ei se värinpoisto yksin riitä.
  5. A

    toimiiko teillä facebook?

    Ei todellakaan toimi... :/
  6. A

    onko huomenna k-marketit auki ja mihin aikaan?

    Olikohan 12-16
  7. A

    mitä ihmettä annan joululahjaksi kummitytölle 1,5v ?

    Astioita,lakanat,kirja...
  8. A

    Saisko pikakurssin laktoositon, maidoton. asiaan

    Maito ja laktoosi on kaks eri asiaa,yksinkertasta?
  9. A

    ja taas työhakemus laitettu !!!

    Huh huh,mitä selityksiä!Mikset ihmeessä voi mennä työharjotteluun johonkin muualle kuin oman alan paikkaan???Sori en jaksanu montaa sivua lukea näitä ontuvia selityksiä,jos jo tähän vastattu...Jospa kannattais muuttaa asennetta työharjotteluun ja ajatella sitä TYÖKOKEMUKSEN kannalta??Ja...
  10. A

    Kun hakee Elloksen tilauksen Siwasta niin pitääkö olla henkilöllisyystodistus?

    Mulle tuli tekstari,menin siwaan niin kysy vaan millä nimellä ja sain paketin....Ei mitään henkkareita kysytty :o
  11. A

    mihin käytätte hunajaa

    Teehen,esikoinen syö sitä noin vaan,yleensä lääkitään nuhaa/yskää niin kuin nytkin.Paahtoleivän päälle,puuroon....Menee kyllä purkki nopsaan :whistle:
  12. A

    G: Kuka meinaa katsoa Kadonneen jäljille?

    Boxille menee.
  13. A

    Isoja sisustustarroja mistä?

    Huutiksessa on myös.
  14. A

    yhteishyvä lehden mustikkapiirakka, voiko tehdä

    Tein myös,eipä ollut ihmeellistä.Ei tuu varmaan toiste tehtyä... :whistle:
  15. A

    Saako Disneyn Cars -autoja vielä jostain? Siis onko myynnissä?

    Citymarketissa on aika hyvin,sieltä löytyi meidänkin Kunkku :) Kannattaa tasasin väliajoin käydä kurkkimassa,koska kun niitä tulee niin suosituimmat menee ensimmäisenä...
  16. A

    Millä muulla voi pullat voidella, jos munat loppu?

    Maitoa olen käyttänyt.
  17. A

    Lasten oma kirjakerho

    Aina on tullut tosi nopeasti paketti.
  18. A

    SIIS EI oo totta!!voiko valittaa,naapurin seksi äänistä??

    Yritä olla huutamatta.

Yhteistyössä