Pointshop.fi ei välitä puhelinmarkkinointikiellosta :P

  • Viestiketjun aloittaja Kypsä
  • Ensimmäinen viesti
Kypsä
Jo kaksi sieltä soittanut peräkkäisinä päivinä, eivätkä olleet tietoisia että mulla on puhelinmarkkinointikielto. Tänään soitti joku huippuärsyttävä murretta viäntävä jannu, joka sanottuani kohteliaasti että minulla on kiitos puh.markkinointikielto, tokaisi "on vai? no kuule Maija, mä kyselen nyt sulta vähän kun olet vastannut tähän meidän tutkimukseen....."
Sanoin että voitte laittaa postitse markkinointia. Ei heillä ole sellaista, joten jatkoi kyselyä. taitaa olla tällaisia nää jutut, että viisveisaavat mistään kielloista. Puhelinnumero on pakollinen tieto noissa "kisoissa", joten se on annettava. Täytyy antaa palautetta suoraan firmalle, jos sekään välittää.....
 
Eikö sitä kieltoa noudata vaan ne, jotka kuuluvat Asiakkuusmarkkinointiliittoon vai mikä se nykyään on? Ainakin ns. Robinsonin lista tehdään niitten kautta eikä se sido firmoja, jotka eivät kuulu ko. liittoon.
 
-Jonttu-
Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:
Ainakin ns. Robinsonin lista tehdään niitten kautta eikä se sido firmoja, jotka eivät kuulu ko. liittoon.
Totta. Kaikki markkinointikiellot raukeaa kyllä siinä vaiheessa, kun annat itse tietojasi eteenpäin.
 
ap
Joka paikassahan puhelinnumeroa kysytään, joten turha siis tuollainen puhelinmarkkinointikielto?
Noihin pointshopin juttuihin ei pysty vastaamaan ellei annan puhelinnumeroa, se on pakollinen tieto. Täytynee erota koko puljusta jos toi juttu tosiaan menee noin.
 
Sun puhelinmarkkinointikielto on päättynyt siihen, kun olet oman puhelinnumerosi johonkin kilpailuun.
Ei muuten pidä paikkaansa tuo.
minulla on myös markkinointikielto. ja olen antanut puhelinnumeroni mm. tilausten yhteydessä jonnekin lehtiin.

viimeksi mm. Katso -lehden asiakaspalvelusta sanottiin, kun soitin sinne itse. että he eivät voineet ottaa yhteyttä minuun koska minulla oli se puhelinmarkkinointiesto.

tilauksessani oli jotain epäselvää, ja kun ei lehteä kuulunut, soitin sinne itse. olin vastannut tarjoukseen, mikä koski vain niitä uusia asiakkaita, joille ei ole tullut lehteä viimeiseen puoleen vuoteen. ja minulle ei alkanut tuota lehteä tietty tulemaan, koska minun edellinen tilaus oli päättynyt vajaa puoli vuotta sitten.

soitin siis sinne ja he selittivät, että yrittivät minulle asiasta soittaa, mutta eivät voineet.

jos on puhelinmarkkinointiesto, niin nämä paikat eivät pysty soittamaan sinulle. ei vahingossakaan, koska he eivät pääse sinun antamaasi puhelinnumeroon läpi.
Jos yrittävät soittaa, kuulevat vaan varattu ääntä.
 
Ja tuo markkinointikielto ei sitten ole voimassa ikuisuuksia, en muista tarkkaa vuosimäärää mutta muutaman vuoden aina kerrallaan voimassa tuo kielto ja sitten se pitää uusia.
joo, pitää uusia kolmen vuoden välein. kannattaa muutama kuukausi aikaisemmin, ennenkun kolme vuotta on tullut täyteen, koska sen voimaantulo kestää muutaman kuukauden.

minulla on toiminut loistavasti. olen ollut reilu kymmenen vuotta sitten tehnyt eka kerran tuon rajoituksen. eikä ole puhelinmyyjät soitelleet.
 

Yhteistyössä