Hakutulokset

  1. M

    Puregon 900

    Onko puregon 900 ylimääräistä?kuinka paljon? Jos eilen yht. 975 iu eli 75 meni yli,onkohan siellä ollut niin paljon ylimääräistä?
  2. M

    Viimeinen hoito ohi..

    Meillä mieheni kanssa oli tässä vasta -toistaiseksi- viimeinen hoito,eli 3 IVF, eli pakasteet on käytetty eikä ole yksikään kiinnittynyt edes. Luulin että ok, mutta nyt kun se on totta niin ei haluaisi vielä luovuttaa.. Lääkärin kanssa puhun asiasta vielä, niin voisikohan pyytää jotain...
  3. M

    Alkionkuoren avaus

    Kenelle on tehty alkionkuoren avaus ja alkoiko siitä raskaus? Olen menossa PASsiin ja mietin että voisiko kiinnittyä paremmin jos avaus tehtäisiin..
  4. M

    Laparoskopia

    Kertokaapa te joille on tehty kyseinen toimenpide, miksi tehtiin, Miten toipilas aika meni, paljon sairaslomaa ja jos yrititte lasta niin miten pian leikkauksen jälkeen onnistui. Olen miettinyt kyseistä leikkausta kun olemme miehen kanssa olleet lapsettomuushoidoissa viitisen vuotta eikä ole...
  5. M

    IVF (ruoka/juoma)

    Aloitan oman ketjun tästä, sekoitin tuon karppaamis ketjun.. Kun teillä alkaa IVF niin jätättekö jotain juomia/ruokia pois? Mitä lisäätte? Ja siis aloitatteko jo kun sumuttelut alkaa vai sit vasta kun punktio? Itse olen aikasemmin jo aloittanut multivita pore, kalkin ja omega 3 syömisen. Sitten...
  6. M

    paria viikkoa aiemmin tiputtelu vuoto

    Miksiköhän mulla on tiputtelu vuotoa tullut paria viikkoa ennen menkkojan alkua? Viime kuussa sama.. Eli joskus oviksen aikoihin (en ole testannut ovista, mutta luuultavasti on) Siis voiko olla raskaana, vai mikä hätänä?
  7. M

    Prolaktiini

    Minä kierron päivänä tutkitaan prolaktiini arvot? Eikös oireita ole mm. rinnoista maidon tulo, mitä muuta? Saa aiheesta kertoa mitä tietää :) Mulla on tulossa kyseinen tutkimus niin kiinnostaa.. Prolaktiini arvot jos on koholla niin eikö vaikuta monesti kiinnittymiseenkin? Kauanko meni että...
  8. M

    Primaspan - minidisperiini

    Moniko on käyttänyt lapsettomuus hoidossa tai itsenäisesti tuota lääkettä kiinnittymiseen? Olen käynyt hoidoissa ja nyt ajattelin luonnolliseen kiertoon itsenäisesti kokeilla, tuskin siitä haittaakaan on.. Eli aloitanko milloin? ennen ovista vai? Ja milloin ne voi lopettaa? Ja 50 vai 100 mg?

Yhteistyössä