Hakutulokset

  1. J

    Tekisitkö toista lasta tässä tilanteessa?

    juu mä kans tekisin =) itselläni kans valtava vauvakuume vaikka esikoinen vasta 7kk :heart: syksyllä olis töihinpaluu edessä eikä kyllä yhtään kiinnosta!ja rahallisesti se kotihoidontuki on tosi pieni niin vähän kyllä kans mietteissä pikkukakkonen....hetken kyllä pärjäis sillä...
  2. J

    Montako lasta alle 30v?

    1lapsi tällä hetkellä.23v oon,et jos toisen lapsen vielä saan tulevaisuudessa niin ennen 3-kymppisiä varmaan ainakin 2lasta :heart:
  3. J

    2005

    :wave: joulukuun ihana poika :heart:
  4. J

    löytyykö vm-83 mammoja?

    :wave: hyppään pinoon mukaan puolivuotiaan pojan kans :D
  5. J

    puudutukset

    kehunpas minäkin spinaalia :heart: aivan IHANA!! kokemusta mulla ei muista puudutuksista ole,mutta spinaali oli niin hyvä et sen otan seuraavissakin synnytyksissä,jos niiä tulee olemaan ;) sillä en kyllä tuntenut mitään kipua!!
  6. J

    Synnytysten kestot pinoon

    esikoinen 8tuntia =)
  7. J

    Yksinäisyys

    juu kyllä välillä on yksinäinen olo tääläkin :/ mies ja kaikki kaverit töissä/koulussa/asuu toisilla paikkakunnilla :'( mutta löytyy onneks muutama mammakaveri ja sukulaisia et joka viikko näkee jonku vaikkei ihan joka päivä olis seuraa =)
  8. J

    kuinka usein tapaatte muita lapsiperheitä?

    ainaku vaan on mahdollista =) näin mammalomalla tulee välillä tarvetta saada seuraa,mutta lapsiperhetuttuja ei montaa meillä ole :'( mut kyllä yleensä ainaki kerran viikossa tapaan jonku toisen äidin ja lapsen :D
  9. J

    Missä vauva nukkuu?

    omassa sängyssään yöt,päivisin sit nukutaan millon missäki,mihin nukahtaa..vaunuihin,sitteriin,autoon tai meidän sänkyyn :D
  10. J

    d-vitamiini

    mä aloin antamaan 2viikon iässä d-vitamiinia ja neuvolasta tämä "käsky". ei meillekkään vielä sairaalassa deetipoista puhuttu,mutta niiku sanoin nii neuvolassa sit siitä =) oliskohan sitte ystävällesikin neuvolassa vasta puhetta niistä...aika outoo,jos ei mitään mainita deevitamiinista,nehän...
  11. J

    miehen osallistuminen lapsenhoitoon

    Joo no jonkun verran,mutta on huomattavasti hiipunut oma-alotteisuus vauvan hoidossa verrattuna siihen ku vauva synty ja tultiin kotia! No ymmärrän et ukko käy töis päivät,mutta se ei tunnu ymmärtävän että on tää vauvan hoitokin työtä...ja se että oon kiinni vauvassa yötä päivää.enemmän mua...
  12. J

    milloin velliä

    mä aloin velliä antamaan 4kk iässä mutta ei vaikutusta yöuniin....muut "murheet" tuli meillä kumminki eteen....kuten hampaat ja kääntymään oppiminen joitten takia ollaan valvottu ja heräilty öisin :headwall:

Yhteistyössä