Hakutulokset

  1. M

    Vanhemmat ihmiset ja lapsiperheet ruokaravintolassa

    Olen tässä muutamien viikkojen aikana joutunut kohtaamaan vanhuksien taholta sellaista käytöstä, jota en olisi ikinä uskonut tapahtuvan. Ensimmäinen tapaus sattui, kun olimme perheemme (lapset 2- ja 5-v) kanssa ruokailemassa laivan ravintolassa I-kattauksessa. Oli kivan väljää, ja rauhallista...
  2. M

    Puhuuko teidän 1,9-v?

    Meidän huhtikuussa 2-v täyttävä tyttö vain kirkuu, kiljuu ja ölisee aamusta iltaan. Hermoille käyvää. Sanoja ei tule kuin muutama. Isosiskon katsekin riittää jo saamaan pienemmälle tämän kiljumisreaktion. Kuulossakaan ei pitäisi olla mitään vikaa, kun korvat putkitettu n. kuukausi sitten. Mikä...
  3. M

    ÄITI JA 1.5-V KANARIALLE KAKSIN

    Heippa! Onko kokemuksia lapsen kanssa kaksin reissaamisesta? Mieli tekisi aurinkoon, uimaan ja hiekkakakkuja/jalanjälkiä rannalle tekemään. Sitä vaan tässä mietin, että kun lapsi on kovin kerkeävä ja karkaava, et mitenkähän kädet riittää lasta pitelemään ja matkalaukkua vetämään. Valjaat on...
  4. M

    KOKEMUKSIA PARITERAPIASTA

    Onko kukaan käynyt pariterapiassa? Onko siitä ollut hyötyä ja kuinka monta kertaa siellä tuli käytyä? Meillä miehen kanssa pattitilanne ja yhteistuumin päätettiin mennä pariterapiaan. Mut mulle oli kyllä pettymys suuri, kun tuntui et istui siellä keskustelemassa vieraan miehen kanssa. Sain...
  5. M

    PUNAISET NÄPPYLÄT KEHOLLA

    Moikka! Olen 6 vkoa sitten synnyttänyt ja siitä lähtien on kehooni ilmestynyt punaisia näppylöitä. Luulin sen ensin olevan hikoiluun liittyvää, mut nyt tuntuu et näpyt vain lisääntyis. Tietääkö kukaan mistä johtuu punaiset näppylät keholla. Näyttävät vähän niinkuin hyttysen puremilta ja ovat...

Yhteistyössä