Hakutulokset

  1. P

    Reducil

    Meillä oli just muutto kun paketti tuli, ja se unohtui johonkin pakettiin, eli 14 vrk:tta tuli ja meni.. Ei siinä mainoksessa lukenut tilausehdoista yhtään mitään, pelkästään oli se mainos tosiaan..
  2. P

    Reducil

    Voi minkä menin tekemään - tilasin yhden näytepakkauksen 9,90e netistä, ja siit seurauksena mun on "pakko" maksaa myös seuraavat 3kk kyseistä tuotetta 150e yhteensä. Ei voi enempää harmittaa, kun muutenkin on tiukkaa. Yritin olla yhteydessä reduciliin, ja tosiaan tuotetta ei voi palauttaa...
  3. P

    Kokemuksia riisinkeittimestä ? ? ?

    Täällä myös riisinkeitin käytössä. Itse en varmaan koskaan olisi tajunnut sellaista hankkia, mutta puolisoni perhe syö paljon riisiruokia, ja sieltä sitten tämä riisi-innostus. Kyllä mä tykkään! Varsinkin kun heittää kasan pakastemaissia riisien päälle, nam!
  4. P

    Allergialääke, joka EI väsytä - P*SKAN MARJAT!

    Mulla heinix ollu vuosia jo käytössä, enkä ole huomannut sen kummempaa väsymystä..
  5. P

    Kavereita Järvenpään Mankalasta?

    Ei tosiaan ketään? :(
  6. P

    Kavereita Järvenpään Mankalasta?

    Heippa! Ollaan muuttamassa Mankalaan, joka siis ihan uusi asuinalue meille, ja kaipailisin seuraa pojilleni (pian 1v ja pian 5v) sekä itselleni.. Jos siis olet sieltä suunnalta, olisi kiva saada postia ja tutustua! :)
  7. P

    vastasyntynyt ei kakkaa

    Meitä aikoinaan neuvottiin laittamaan vauvan pyllyyn kuumemittari, ja yleensä se kyllä auttoikin lähes heti.. Sitä ainakin voisit kokeilla.. Voithan soitella myös terveysneuvontaan (24h auki) ja kysellä.. Luulis kuitenkin, että kun on tyytyväinen, niin kaikki ok..
  8. P

    Odottavia äitejä Järvenpäästä?

    Heippa Nanna! Pitkästä aikaa tulin täällä käymään! Me ollaan muutettu myös Vantaalta tänne, nyt tosin jo 4 vuotta asuttu.. Missäpäin Järvenpäätä asutte? Milloin teidän vauva syntyy? Mulla on tällä hetkellä 4.5v poika ja 9kk poika :)
  9. P

    Vauva 5kk ja jatkuva yöheräily

    Miten jaksoit? Ja miten lapsi pääsee ns. syvään uneen, mikäli herää jatkuvasti?
  10. P

    Vauva 5kk ja jatkuva yöheräily

    Heippa! Olisiko kellään kokemusta? Vauvamme nukkui siihen asti hyvin (söi 2 krt/yö), kunnes aloitettiin kiinteät 3kk tienoilla. Siitä saakka lähes joka yö heräillyt tunnin välein. Rauhoittuu heti kun saa tutin, ja jatkaa unia. Kyseessä ei ole kipuitkua, ei nälkäitkua. Iho on täysin siisti ja...
  11. P

    Pärnu pienten lasten kanssa

    Heippa! Onko kellään kokemusta Pärnusta pienten lasten kanssa? Olisimme lähdössä sinne heinäkuussa muutamaksi päiväksi (hotellia ei vielä varattu)ja kaipailisin vinkkejä majoituksen suhteen. Kiva olisi, jos hotelli/majapaikka olisi mahdollisimman lähellä rantaa ja keskustaa. Mikä olisi...
  12. P

    päivärytmin teko

    Niin, voihan olla, ettei tarttekaan.. Miedän esikoisella oli 2 kuisena selkeä rytmi, ehkä siksi ajattelen, että helpottaisi arkea, jos tällä pienelläkin olisi..
  13. P

    päivärytmin teko

    Heippa! Neuvokaas, te useamman lapsen äidit, että kuinka ihmeessä saan tehtyä kuopukselle päivärytmiä, kun hän nukahtaa aina lähtiessämme viemään/hakemaan esikoista jostain.. Käytännössä hän siis nukkuu päivisin paljon, ja yöt on sitten huonompia (tai siis valvotaan).. Esikoiselle tämä...
  14. P

    Erittäin äänekäs vauva

    Ei ketään muita örisiöitä? ;D
  15. P

    EELI

    Meillä on Eeli. Nykyään hieman yleisempi, mutta muutama vuosi sitten oli vielä hyvin harvinainen..
  16. P

    Erittäin äänekäs vauva

    Heippa äidit! Onko kellään muulla hyvin äänekästä vauvaa? Nyt kyse lähinnä öistä.. Poika (3viikkoa) kyllä nukkuu hienosti syöttöjen välit, mutta auta armias mitä konserttia tämä ihanuus pitää! Mulla on korvatulpat niin syvällä kun menee, enkä silti saa nukuttua. On murinaa, örinää, ihan...
  17. P

    Sisustusihmisiä paikalla?

    Kiitos vastauksista! Ehkä minä sitten uskallan.. :) Lattia on tammea, mutta tykkään siitä niin, ettei se jouda vaihtoon..
  18. P

    Sisustusihmisiä paikalla?

    Joo, tuossa linkissä oleva tapetti onkin aika paksuraitaista. Itse ajattelin aivan ohuenohutta raitaa, ja pienemmällä värierolla, eli värit saisivat olla selkeästi lähempänä toisiaan..
  19. P

    Sisustusihmisiä paikalla?

    Heippa! Meillä on pieni pitkulanmallinen makuuhuone, ja kovasti haluaisin raitatapetin seinille. Onko liikaa laittaa beige-valkoista raitatapettia joka seinälle? Kyseessä kuitenkin ihan vaalea, klassinen tapetti? Tällä hetkellä yksi seinä on tapetoitu tummalla, ja huone entsitä pienemmän...
  20. P

    teutonia spiriteihin maxi cosin kaukalo

    Moikka! LA lähenee, ja minä mattimyöhäisenä vasta herännyt.. Meillä on siis teutonian spirit vaunut ja maxicosin turvakaukalo, mutta ei mitään osaa, jolla saisi kaukalon kiinni vaunujen runkoon. Mikä osa on nimeltään, jotta osaan etsiä? Olenkohan nyt ymmärtänyt oikein, että erikseen on...

Yhteistyössä