Vauva 5kk ja jatkuva yöheräily

Heippa!

Olisiko kellään kokemusta? Vauvamme nukkui siihen asti hyvin (söi 2 krt/yö), kunnes aloitettiin kiinteät 3kk tienoilla. Siitä saakka lähes joka yö heräillyt tunnin välein. Rauhoittuu heti kun saa tutin, ja jatkaa unia. Kyseessä ei ole kipuitkua, ei nälkäitkua.
Iho on täysin siisti ja neuvolasta antoivat ajan lääkärillä, joka sekin vasta reilun kuukauden päähän.

Alan seota väsymyskestä, kun hoidettavana vielä 4v uhmaaja tuon pienen lisäksi. Mutta lähinnä suurin ihmetyksenaihe tässä on se, ettei kukaan osaa sanoa tästä oikein mitään..

Olen miettinyt tutin poisottamista, mutta toisaalta kun nukahtaa sillä niin nätisti, niin en oikein olisi siihenkään valmis.
 
"mama"
No asia vain on niin ettei siinä lapsessa ole pakko olla mikään vialla. Toiset lapset ovat tällaisia, yleensä helpottuu vuoden tietämillä. Itse valvoin monta kuukautta vartin välein heräävän lapsen kanssa.
 
[QUOTE="mama";25630771]No asia vain on niin ettei siinä lapsessa ole pakko olla mikään vialla. Toiset lapset ovat tällaisia, yleensä helpottuu vuoden tietämillä. Itse valvoin monta kuukautta vartin välein heräävän lapsen kanssa.[/QUOTE]

Miten jaksoit? Ja miten lapsi pääsee ns. syvään uneen, mikäli herää jatkuvasti?
 

Yhteistyössä