Hakutulokset

  1. S

    Haluan yhtyä mammojen peräaukkoon!

    ja HARMAA MIES
  2. S

    HuOmenta !!!

    Olin sokea, ketju olikin jo avattu :| poistin uuden aloituksen, mut se ei kai poistuntu jostain syystä?... Mut joo... Työpaikalla jo, aamukahvit tippumassa ja raksatyöt kutsuu! Ja LÄMMINTÄ on tulossa, eli paitaa pois jo 9.00 kahvilla :p
  3. S

    --------

    sama ketju olikin ja ei lähtenyt poista jutulla, joten viivailin sit otsikkoa... siis turhis...................
  4. S

    auringonotto yläosattomissa yleisellä rannalla

    Suomessa ei ikinä suvaita alastomuutta, näin se vain menee.. Ollaan tunnetttuja että olemme hieman "jäykkää" kansaa.... Mulla on neutraali asenne, jos nainen on sinut itsensä kanssa niin mikäs siinä.... Vantaalla, kuusijärvellä on ainaskin muutamat vakkarit vuodest toiseen yläosattomissa ja...
  5. S

    Tämän päiväinen palsta tapaaminen

    Ja höpö höpö, kaunis sä oot... Mut niin normaalia, olettehan te naiset aina niin vaatimattomia..Me miehet taas luullaan liikaa itsesämme, mutta itse en luullakseni kuulu tähän kastiin :p
  6. S

    Italialainen mies?

    Miehenä tiedän... Naispuolinen kaveri seurustellut nyt 3italialaisen kans ja huipputyyppejä jokainen, mutta se yksi piirre mikä taitaa olla jo kulttuurissa, eli omistushaluisia ja mustasukkaista porukkaa :/ Ei saa yleistää, mutta juteltuani just näistä niiden kans, myöntivät se mutta eivät...
  7. S

    Kuinka monella oma kesämökki?

    On niin monella kaverilla, että ei tarvitse sijoittaa omaan... Osallistun kyllä talkoisiin yms remontteihin että saa hyvällä omallatunnolla siellä aina oleskella :D
  8. S

    Omituisin elokuva, jonka olet nähnyt?

    Just tämä :/
  9. S

    Hirveä juhannus tiedossa :/

    Festareille sit heinäkuussa ja toivottavasti kelitkin sallii.... Tämän juhannuksen keliennusteet ei lupaa muuta kuin mutaisia festareita yms open air tapahtumia.... Onneks ilosaarirockis on yleensä kelienpuolesta olosuhteet kohdillaan, sitä odotellessa...
  10. S

    Hirveä juhannus tiedossa :/

    Öö, hieman tarkennan että kyseinen "ohjeistus" koski sinnkuja, perheelliset aina erikseen.. Ei muksujen yms kanssa voi aina jousta kaikkien tärkeiden pyhien perässä
  11. S

    Hirveä juhannus tiedossa :/

    oisko hieman provoa ketjun aloittaneelta :D
  12. S

    Hirveä juhannus tiedossa :/

    Mä luulen että just suurin osa viettää näin, eli huvittavaa noi stressi puheet :laugh: Ehkä 15-25vee oli paineita missä viettää juhannus, silloin olisi ollut TODELLA NOLOA viettää vuoden "parhaat" päivät kotosalla :/ Itse vietän juhannuksen kotona monen monen monen monen monen...
  13. S

    nonni ny on uudet tissit

    Hieman vedän takaisin että se oli MUN mielipide ja kuitenkin loppupelissä muilla ei oo siihen päätösvaltaa, jokainen tekee mitä ikinä haluaakin :) Toivotaan että kaikki menee hyvin ja että oot lopputulokseen tyytyväinen :)
  14. S

    nonni ny on uudet tissit

    Ihan turhaan otat :|
  15. S

    Kokemuksia bussikuskeista

    no huh huh..Epäilyttävää touhua kuskilta :/
  16. S

    nonni ny on uudet tissit

    Yks tuttava otti viime syksynä ja jotain 4000e... Hinnoissa isojakin eroja, ruotsi melkein järkevin vaihtoehto jos miettii missä ottais... Sillä kuulemma edulliset ja tasokasta??? Tallinna, joo, enpä suosittelis... vaikka sinne moni lopulta päätyy edullisten hintojen perässä... Mut itsellä...
  17. S

    Kokemuksia bussikuskeista

    Tietenkin ja onkin suotavaa vetään "kotiin päin" =)
  18. S

    Kokemuksia bussikuskeista

    Pakko avata kokeiluna tällainen ketju :laugh: Itse vaikutin vuosia kyseisellä alla ja näin/kuulin/koin kaikenlaista mitä ei voisi edes uskoa todeksi :p Paljon lokaa saanut ala, mut itse onneksi saanut lähinnä vain ja ainoastaan ruusuja .... No, ehkä pari negaa ja nekin kun ajoin liian...
  19. S

    voiko 6- ja 8-vuotiaat laittaa bussiin yksin?

    Ajoin vuosia bussia nuoresta iästä huolimatta ja ehdottomasti voi laittaa!! Kuljettaja pitää erityisesti silmällä erityistilanteissa jos vain sanoo hänelle :) Ajoin myös pkseudun paikallisbusseja ja myös siellä oli vastaavia tapauksia usein ja se kylläkin on hieman kyseenalaisempaa, sillä...

Yhteistyössä