Kokemuksia bussikuskeista

Pakko avata kokeiluna tällainen ketju :LOL:

Itse vaikutin vuosia kyseisellä alla ja näin/kuulin/koin kaikenlaista mitä ei voisi edes uskoa todeksi :p

Paljon lokaa saanut ala, mut itse onneksi saanut lähinnä vain ja ainoastaan ruusuja ....
No, ehkä pari negaa ja nekin kun ajoin liian lujaa :/

Niin metsä vastaa, kun sinne huutaa...
Tämä vain toimii!!
matkustin toissa vkl piiiitkän tauon jälk
seutubussilla Hgistä Vantaalle ja sain palvelua niin että saatiin jäädä erääseen risteykseen kun kaverini ei jaksanut kävellä...Se kun asuu pysäkkien välissä ja just sattuis niin että kävelmatkaa lähimmältä noin kilsa, jote aina kannattaa kysyä :wave:
 
minna
me olitiin työporukalla jollain virkistyspäivillä,niin tullessa bussikuski ajoi kun hullu takaisin päin tullessa,vaarallisia ohituksia ym.
Kerran menin bussilla töihin,koulun kohdalla koululaiset painoivat pysähdysnappia,kuski huusi heille vihaisesti"kyllä minä tiedän,että te jäätte tässä pois"
 
hehe
Mä asuin lähellä bussin päättäriä, ja kerran kuski sit sanoi mulle "mulla on nälkä, mee kotiin, tee pari leipää ja tuo ne mulle tänne"
:D
En menny, mä olin vasta teini ja enemmänkin hämmästelin, että mitä hittoa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja hehe:
Mä asuin lähellä bussin päättäriä, ja kerran kuski sit sanoi mulle "mulla on nälkä, mee kotiin, tee pari leipää ja tuo ne mulle tänne"
:D
En menny, mä olin vasta teini ja enemmänkin hämmästelin, että mitä hittoa..
no huh huh..Epäilyttävää touhua kuskilta :/
 

Yhteistyössä