Hakutulokset

  1. V

    Mistä löydän pipsa possu -leluja?

    Niissä vaan on niin julmetut postikulut, kun lelu oli kympin ja kuljetus 16€ :/ toys r' us myy, mutta oli loppu suomen sivulta. Ja käytettynä ei löydy pirullakaan. Jos joku jostain käytettynä bongaa, niin viestiä mulle kiitos :D
  2. V

    Mistä löydän pipsa possu -leluja?

    Tytölle pitäisi löytää, mutta mistään ei tunnu löytyvän :(
  3. V

    Mä haluan löytää onlyn farkut, mutta mistä?!!

    Äh, turhan raskasta... Ja mä oon oikeestaan ihan tyytyväinen näin :D
  4. V

    Mä haluan löytää onlyn farkut, mutta mistä?!!

    Mä oon kauan etsiny tämmösiä farkkuja, muttei löydy mistään. jubii swear jeans 38/32, mutta ei löydy mistään :kieh: Niin mahtavat farkut... Huutiksessa oli muutamat, mutta liian pienet |O
  5. V

    Kyllä tuo koira ehtii!

    Ennen vuoden ikää tuo koira ehti tuhota vaikka mitä, sitten loppui kuin seinään... mitä nyt joskus on vaippoja kanniskellut, nyt vissiin tuoksui roskis niin herkulliselta :D Ainakin kakka tuli normaalisti, seuraillaan yöllä vointia ja toivotaan, että selvitään säikähdyksellä. Joku kyseli...
  6. V

    Kyllä tuo koira ehtii!

    Koira ajatteli vanhoilla päivillään tempaista ja kaivaa roskiksen kaapin oven auki. Sielä oli sitten tietysti kolme paistettua kanankoipea, ja kaikki (+paljon muuta) oli kadonnut roskapussista :headwall: Ei muuta kun soitto eläinlääkäriin, joka neuvoi antamaan ruokaöljyä ensiavuksi ja sitten...
  7. V

    Kuvapino!

    Aijaa.com - 8156727.jpg Sisarusten ensitapaaminen :heart:
  8. V

    Miehen tulotiedot kelaan?

    Ajattelin kyllä huomenna sinne soitella, mutta kun täältä saa moneen muuhunkin asiaan vastauksen :D
  9. V

    Miehen tulotiedot kelaan?

    Olen hakemassa kotihoidontukea ja sitä hoitolisää, ja siihen vaaditaan tiedot miehen tuloista. Mies on ollut kevään aikana 2,5kk työttömänä ja sen jälkeen kolmessa eri työpaikassa pätkän, ja sitten nykyisessä (toivottavasti pidempiaikaisessa työssä) tämän päivän. Eli minkä paperin mä nyt sinne...
  10. V

    Imetyksen lopettaminen ja hormonit?

    Edellistä lasta imetin 1v3kk ja tuntui, että koko ajan oli pää sekaisin. Olin ylihuolehtivainen, en voinut jättää poikaa edes miehelle hoidettavaksi, jotenkin imetys saa mut aivan sekaisin :confused: Ja nyt lopettaminen sujuu vielä helposti...
  11. V

    Imetyksen lopettaminen ja hormonit?

    Kuinka kauan kestää ennen kuin hormonit tasaantuu? Lopetin tytön (7kk) imettämisen tänään, tähän asti on juonut pääasiallisesti rintamaitoa, silloin tällöin pullosta nania. Päätin lopettaa imettämisen, kun tuntuu masennus vaan pahenevan, imetys ja Cerazette-pillerit vaan pahentaa oloa :headwall:
  12. V

    5-vuotias pilaa koko perheen elämän

    Meillä käytössä concerta ja vaikutus kestää tuon 12h.
  13. V

    5-vuotias pilaa koko perheen elämän

    Meillä poika oli samanlainen mikään ei onnistunut, sitten eskari iässä alkoi kaverit vältellä, kun kaikki leikit oli riehumista ja pojan itsetunto nollissa, kun koko ajan jouduttiin komentamaan ja sanomaan joka asiasta. Eskarissa ei onnistunut mikään, kotona riideltiin ja poika oli jo vaaraksi...
  14. V

    Onko tämä hyvän mallinen syöttötuoli?

    Tuollainen väkisen syöttötuoli meilläkin on, joka on ollut käytössä kuudella lapsella ja se on ostettu 18-vuotta sitten. Nyt alkaa olla niin kulunut, että on aika hankkia uusi. Voi olla, ettei meidänkään ruokapöytään tuo tuoli sovi, jaloilla liian ahtaat oltavat : / Ei kai se auta, kun kokeilla :)
  15. V

    Onko tämä hyvän mallinen syöttötuoli?

    http://www.huvikumpu.fi/WebRoot/PPO/Shops/16012008-31614/47E2/73B6/D040/C507/765A/D432/D712/4E06/troll.jpg Vauvalle pitäisi ostaa uusi, kun tuo toinen alkaa olla jo aikansa elänyt :D Tuo ainakin miellyttäisi omaa silmää, mutta onko se sitten hyvä.
  16. V

    Kuinka mä saan tuon pojan pukemaan?!!

    Ennen kun sai omia aikojaan pukea, niin puki vaatteet todella äkkiä, mutta nyt kun pitäis jonnekin ehtiä ja pitää pukea, niin ei muka onnistu millään. Onneksi ensivuonna saa avustajan kouluun, niin sielä ainakin hommat alkaa sujua. Pikku hiljaa kai sitten kotonakin.
  17. V

    Kuinka mä saan tuon pojan pukemaan?!!

    6-vuotiaalla on adhd ja on sellainenkin haaveilija, ettei pukemisesta meinaa tulla mitään. Jos pukee esim. olkkarissa, niin pukeminen saattaa hyvinkin kestää 45min. Välillä laitoin pojan meidän makkariin, jossa ei ole muuta tekemistä, eikä häiritseviä asioita... menin 20 min päästä katsomaan...
  18. V

    Vauvan antibioottikuuri?

    :attn:
  19. V

    Vauvan antibioottikuuri?

    Maistuu niin vahvasti puuron ja hedelmäsoseen seassa, että oksentaa silti. Ja soitin lääkäriin, mutta käskivät soitella uudestaan vasta sitten kun kuuri loppuu, kai kuvittelivat, että alkaa onnistua paremmin.
  20. V

    Vauvan antibioottikuuri?

    Saako 6,5kg vauvalle antibioottikuurin tabletteina, jotka vois sitte murskata vaikka puuron sekaan? Meillä tyttö oksentaa kaaressa antibioottikuurin ulos, viikon kuurista varmasti kaksi annosta meni kunnialla vatsaan : / Kuuri loppui sunnuntaina ja nyt alkoi kiukkuaminen, heräily ja maitolakko...

Yhteistyössä