Hakutulokset

  1. N

    Elivo raskaustestillä haamu kun menkat viikon myöhässä. Kokemuksia??

    Tein tänään haamun elivo testillä. Menkat viikon myöhässä. Haamu on selkeä, kysyin sekä mieheltäni että ystävältäni näkyykö punertava viiva. Haamu kuitenkaan ei tullut selvänä heti, vaan vasta reilu 10 min päästä. Luulin ensin hitaasti tummuvaa haamua vain viivanpaikaksi, mutta muutaman minuutin...
  2. N

    Te joilla kokemusta molokids toppapuvuista!! HELP

    Minkä kokoisen molokidsin toppahaalarin tilaisitte vauvalle joka on marraskuussa 7kk? Tyttö on nyt 4kk vanhana 60cm pitkä. Tilaisitteko 60/68 kokoisen vai 74/80 kokoisen? Ajattelin että isompi menisi koko talven sitten (tyttö täyttää huhtikuussa vuoden). Tyttömme on pienikokoinen sintti, joten...
  3. N

    (Varoitus, turha ja turhamainen kysymys!) Minkä väriset britax b-dual rattaat ostaisit, ja miksi?

    Käyn kamppailua itseni kanssa, että minkä väriset britax b-dual rattaat ostaisin. Mustat (black thunder), lilat (purple rain) vai turkoosit (blue atoll). Rattaat tulisivat tyttövauvalle ja suunnitteilla on perheenlisäystä pienellä ikäerolla, joten siksi nuo b-dualit ajattelin ostaa, niin ei...
  4. N

    Syksyiset synttäritarjoilut

    Poikani täyttää syyskuussa 3 vuotta, ja ajomme pitää ulkona kekkerit, meidän hevostilalla. Meillä tulee olemaan iso juhlateltta, ja toivotaan toki että ei ihan kauhea myrsky osuisi juhlapäivälle :) Mutta siis, 35 henkeä on tulossa (joo haluamme päästä yksillä synttäreillä sukulaisista ja...
  5. N

    Ovistesti hölmöilee?

    Heippa! Nyt täytyy ihmetellä! Minulla oli ylimääräisiä first signal ovistestejä ja huvikseen eilen illal tein testin, koska olen kuullut että ovistesti joskus saattaa näyttää raskauden. Yllätys oli suuren suuri, kun testiin pamahti tasavahvat viivat! Tein aamulla toisen, ja silloin testiviiva...
  6. N

    Alavatsa kivut ovulaatiosta menkkoihin saakka..

    Hei! Mieltäni askarruttaa, kun minulla alkaa alavatsakivut ovulaation aikaan, ja tunnen selvästi ovulaation, silloin kipu vahvimmillaan. Rintojanikin särkee, enemmän oikeaa rintaa. Minua huolestuttaa koska alavatsa kivut ja tissisäryt jatkuvat menkkoihin saakka, ja myös koko vuodon ajan, eli...
  7. N

    Porvoon ampujasta kuva IS.n sivuilla

    Anteeksi jos tämä on ollut jo täällä. Huomasitteko kuvan porvoon ampujasta IS.n sivuilla? Ei taida olla ihan suomalainen... Tai sitten on romaani?
  8. N

    Luetteko lapselle iltasadun?

    Luetteko lapselle iltasadun? Jos ette, niin miksi ette? Luetteko muuten lapselle kirjoja? :)
  9. N

    Suunniteltu sectio + perhehuone..

    Suunnitellulla sectiolla synnyttäneet, oletteko saaneet perhehuonetta? Onko sitä edes tajottu? Jotenkin ajattelen että eivät anna suunnitellulla sectiolla synnyttäneelle perhehuonetta, varmaan menevät alateitse ahertaneille... Onko näin? :ashamed:
  10. N

    Kuinka pian olette tulleet raskaaksi Evra-ehkäisylaastarin jälkeen?

    Eli, te joilla ollut Evra laastarit käytössä, kuinka pian tulitte raskaaksi? Tätä on kyselty ennenkin, minä olen kysynyt ainakin kauanko kierron tasaantuminen kesti, mutta pliis kertokaa kokemuksianne raskautumisesta, kuinka pian tärppäsi? :) Hirmuinen vauvakuume, ja nyt miehelläkin on ja...
  11. N

    apua, sisustustuotteista kyse

    Kyselisin tietääkö joku, mistä nettikaupasta mahdollisesti löytyisi keittiöön ym. sellaisia peltisiä laatikoita joissa lukee bread, ja peltisiä lääke-laatikoita, ja muita vastaavia? Lisäksi olisi hakusessa posliinikulhoja ja vateja, joissa teksteinä mm. olemassa "tomater, popcorn, chips, snacks...
  12. N

    Mielipiteitä, ehdotuksia? Miehen synttäritarjoilut kyseessä...

    Suolaisia olin ajatellut seuraavasti: voileipäkakku (kinkku) graavilohta patonkia ja ruisleipää + 2 erillaista levitettä salaatti 1: (eri salaattilajikkeita väriä ja makua tuomaan "juhlavaksi", kirsikkatomaattia, pinjan siemeniä, tummia viinirypäleitä, mozzarellaa, hunajamelonia)...
  13. N

    Veriryhmä dieetti

    http://www.saunalahti.fi/~greentea/p/vryhma.html Katsokaapas tätä veriryhmä dieettiä. Löysin monta minuun täsmäävää kohtaa, noissa vältettävissä ruoka-aineissa :) ! Tätä voisi kokeilla.. Mitäs mieltä? :) Itse olen veriryhmä O. Laittakaa oma veriryhmänne, niin katsotaan mitä enemmistö...
  14. N

    Minkä ikäisellä lapsella lopetitte rattaiden käytön?

    Kiinnostaisi kuulla miten muissa perheissä ollaan tehty. Milloin lopetitte rattaiden käytön kokonaan? Onko yli 3 vuotiaalla vielä käytetty? :)
  15. N

    Evra ehkäisylaastareita käyttäneet ja käytön lopettaneet, auttakaa!

    Heippa. Evra ehkäisylaastari on minulla käytössä. Toinen raskaus suunnitteilla ja toivoisimme raskauden alkavan alku-talvesta / keväällä 2011. Nyt kysyisinkin teiltä arvoisat äidit, jotka olette laastareita käyttäneet ja niiden käytön lopettaneet raskautta varten, että miten kauan kesti...
  16. N

    Missä vaiheessa raskautta masu alkoi näkymään?

    Heippa :) Millä viikoilla teillä alkoi masu näkyä? Te joilla on useampi raskaus takana, alkoiko maha näkymään eri viikoilla, eri raskauksissa? Ja vielä viimeiseksi, JOS haluaa vastata niin, oletko hoikka vai tukevampi rakenteinen? :) Kiinnostaisi tietää miten eri-mallisilla ihmisillä kropan...

Yhteistyössä