Hakutulokset

  1. M

    Lego

    Opiskelen myynnin ammattitutkintoa ja teen tuote-esittelyn legosta nyt toivoisin saavani teidän mielipiteitä legosta ja miten te koette legon hyödylliseksi lapsellanne ja onko jotain negatiivisia kokemuksia legosta. ;)
  2. M

    onko tää nyt ihan normaalia raskauden aikana

    rv 33 ja päälle ja ahdistaa ihan sikana+maha on tyhjentyny tänään jo kolmatta kertaa ja vauvan liikkeet sattuu ja mahassa on sellainen menkkamainen kipu auts... :x
  3. M

    vappuasu tytölle??

    mikä olisi helppo ommella itse?? tulisi tytölle kerhon vappujuhliin.. mistähän saisi ohjeita?? =)
  4. M

    nopea ja hyvä herkku kahvipöytään??

    sanokaas joku nopea ja hyvä//helppo herkku kahvipöytään voisi nopeasti leipoa?? :p
  5. M

    onko kukaan töissä tänään??

    tai kenenkään mies töissä tänään?? meillä on mies töissä :wave:
  6. M

    onko kukaan tehny itse/mies tai joku muu??

    pinnasängyn päälle sitä hoitotasoa?? olisiko kamalan vaikea tehä??
  7. M

    pystyykö s.postista lähettämään

    kännykkään s.postia??
  8. M

    KESÄKUUN KULLANKERÄT maaliskuussa

    Lauantaita kaikille!! Ja hypätäänpäs jo maaliskuun pinoon :wave:
  9. M

    vinci (vierailija)

    sullahan oli keskolassa lapsi joulukuussa 04??
  10. M

    saanko heittää nyt tooossiiii tyhmän kysymyksen??

    miten tuo akta grago auto baby oikeesti pysyy tossa jalustassaan?? siis onko siinä joku nappula mitä painetaan että saadaan se siittä pois vai nostetaan vaan?? jos se nostetaan vaan ni miten se on kolari tilanteessa luotettava jos turvavyö on vaan siinä telineessä kiinni??? :ashamed:
  11. M

    siis voi jumankauta noiden yv viestien kanssa

    mä en muka oo kirjautunu sisään ja tää on herjannu tätä koko päivän että mua ottaa kupoliin tän sivuston jatkuvat ongelmat :kieh: :headwall: :kieh: |O
  12. M

    keksikääs tytölle nimiä..

    ei saa olla kirjaimia T,E,M,N,I,P pitäis kekkasta jotain nimiä tulevalle typylle :D
  13. M

    sanokaas ny te..

    kun miehen kanssa kinataan siittä voiko keitettyjä perunoita syödä vaikka ne olisi ollu lämpimässä yön ylitte ettei niitä ole laitettu jääkaappiin.. kun mies väittää ettei voi ja minä taas sanon että voi.. kumpis on oikeessa?? :D
  14. M

    4d-ultra lappeenrannassa

    tietääkö kukaan tekeekö sitä 4-d ultraa täällä kukaan muu kuin tuo felicitas-klinikka?? petyin vähän siihen että en saisi kelan korvausta jos olisin jo käynyt sairaalan rakenneultrassa...
  15. M

    4d-ultra lappeenrannassa

    tekeekö sitä kukaan muu kuin felicitas-klinikka kun petyin vähän siihen että en saisi kelan korvausta jos olisin jo sairaalan ultrassa käynyt,mutta tekisö sitä kukaan muu täällä??
  16. M

    voiko sellasta jauhelihaa/laatikkoa syödä

    joka on ollut pakastimessa ja perjantaina siittä on tehty makaronilaatikkoa niin voiko sitä laatikkoa vielä syödä??
  17. M

    vuoden 2008 ensimmäinen rv-pino

    toivottavasti tämä on vuoden ensimmäinen pino.. :D täällä rv 15+4 :heart: :heart:
  18. M

    Kaakonkulman Odottajat

    tehdääs meillekin tänne oma pino :D Eli olen 25v neljän lapsen äiti ja viidenen laskettu aika on 20.6.08 perheeseen kuuluu myös mies ja hänen 13v tyttärensä ja meidän oma pikku karvapallo Kisu =) Raskaus on edennet mainiosti,mitä nyt pientä sairastelua ja päänsärkyjä ei oteta...
  19. M

    millasta mahatautia liikenteessä?

    meillä tää mahatauti on jännä.. koko yö oksennellaan/ripuloidaan aikas rajusti ja aamulla ei oo mitään mutta nousee korkee kuume (38 pintaan) 2-3 pvä kestää itämisaika ja noin 3-4vrk oksentelusta alkaa uudestaan vesiripulointi.. :headwall: :headwall: viime viikon tiistaista saakka...
  20. M

    miten te toimisitte (linkasta kyse..)

    kun itse pitää mennä kaksostenrattailla siittä sivuovesta kerta ne ei mahdu muuten ja kerta rattaiden työntäjät pääsee ilmaiseksi,mutta on sitten kaksi muuta lasta jotka pitää maksaa 4 ja 6 laitatko ne meneen itse etuovesta ja annat niille rahan jonka ne antaa linkkakuskille vai meetkö ite...

Yhteistyössä