Hakutulokset

  1. S

    *Tammikuun tähdet-11* marraskuu-10

    Uteliaille tiedoksi, vauvat eivät ole syntyneet, voivat hyvin ja osastolla olen ollut marraskuun alusta. FB:n porukka tuntuu tutummalta, joten en ole täällä enää paljon käynyt, enkä varmaan tule käymäänkään.Hyvää odotuksen jatkoa ja joulun odotusta kaikille! savara & kolmikko 31+3
  2. S

    *Tammikuun tähdet-11* lokakuu-10

    Parel: jätät ihan omaan arvoonsa ne puheet polille johonki kääntöön lähettämisestä.HÖPÖ HÖPÖ.Neuvolalääkäri laittaa synnytystapa arvioon polille vasta joskus rv 36-37, jos vauva vielä sillon istuu perätilassa.Tuolloin siis käsittääkseni se vimppa neukkalekuri.Jos mulla kolme vauvaa mahtuu vielä...
  3. S

    *Tammikuun tähdet-11* lokakuu-10

    Heippa! Tännekin huutelen kuulumisia, enempi tulee tolla naamakirjassa notkuttua.Tämän päiväisessä kontrolliultrassa kolmosilla asiat hienosti, TTTS on rauhoittunut, kaikkien vesimäärä mahtuu normaalin rajoihin.Vauvat kasvaneet tasaisesti ja kohdunkaulan yms. tilanne ihanteellinen.Kaikki siis...
  4. S

    *Tammikuun tähdet-11* syyskuu-10

    Pt: no katellaanpa vaikka alkuviikosta, laitan eston takas :D
  5. S

    *Tammikuun tähdet-11* syyskuu-10

    Heippa! Oli vissiin uusiakin vielä ilmaantunut- tervetuloa!! Täällä viikot matelee, mutta aina viikon eteenpäin :) Viikko sitten kävin normineuvolassa, ja kelan paperit lähti eteenpäin.Ens viikolla sitten sokerirasitus.Mitähän siellä muuta? Perhetyöntekijä kävi esittäytymässä, tulee sitten...
  6. S

    *Tammikuun tähdet-11* syyskuu-10

    Täällä ollaan! Ei vaan tahdo jaksaa istuskella koneella. Uusille tervetuloa! Tiistaina oli rakenneultra, kaikki oli hyvin.Ja TTS:n suhteenkin tilanne hyvä, ensi viikolla sitten poistetaan vettä uudestaan.Soitin jo sairaalaankin aamulla kun vatsaa pingotti, mutta punktioita ei kuulemma...
  7. S

    *Tammikuun tähdet-11* syyskuu-10

    Kiitos kaikille! Tänään lapsivettä punktuoitiin hieman yli litra pois b-vauvan vesitilasta.Toimenpide meni hyvin. Jos jota kuta kiinnostaa googlettaa, niin nyt on kyse siitä identtisten kaksosten ttts-syndroomasta.C-vauvalla on kaikki hyvin.Toivotaan että punktio(t) auttavat, eikä...
  8. S

    *Tammikuun Tähdet-11* elokuu-10

    Tää hiljenee joksikin aikaa.Asiat sillä mallilla että aamulla lapsiveden punktioon.Jos ei ala auttamaan, laaserointiin Saksaan.Kun nyt saisi edes yhden lapsen syliin asti. savara
  9. S

    *Tammikuun Tähdet-11* elokuu-10

    Heips! Pikaseen: 20+0 tänään ja rakenneultrapäivä.JÄNNITTÄÄ!!! Parisuhde Eipä juuri muutoksia, ehkä mies on jotenkin huolehtivampi, alan olla aika iso jo ja olo on ajoittain PAKSU.Virtaa olis, mutta oikein mitään ei enää kykene tekemään. Mittanauhaa mullakaan ei ole, harmi.Koitan ottaa...
  10. S

    *Tammikuun Tähdet-11* elokuu-10

    Määkin oon katellu sitä toista tuplien odottajaa,mutta ei oo sattunu enää mitään kuulumisia silmään... [/b]sukupuoli[b] TODELLAKI kysytään! Olikin jo ultraavan lekurin kanssa puhetta asiasta, ja lupasi että sitten parin viikon päästä kun katellaan rakenteet niin kahtellaan sitäkin =) En...
  11. S

    *Tammikuun Tähdet-11* elokuu-10

    Poikauutisia saaneille ONNEA :heart: Jenkka En osaa muuta sanoa, kuin että jos supparit ei satu, niin ei niistä haittaakaan kai ole? Itellä niitä juuri ole koskaan ollut, joillakin kai on melkein koko raskauden ajan.Jos sua mietityttää, niin pääset varmasti nlalekurille tarkistuttaan...
  12. S

    *Tammikuun Tähdet-11* elokuu-10

    maska82 Hieno juttu!! Muuten, joko ne sua laukkuuttaa sairaalassa seurannassa? Hauska kun meillähän on tuo LA listassa sama, ja mä oon poksahellu neuvolan laskurin mukaan jo päivää aikasemmin.LA mulla siis virallisesti 18.1., mutta turhapa tuota vaihtaa on kun ei se kuitenkaan paikkaansa pidä :)...
  13. S

    *Tammikuun Tähdet-11* elokuu-10

    Ultrassa sairaalassa todettiin tänään identtisillä kaveruksilla ero lapsivedenmäärässä; toisella reilusti, toisella vähän.Koko eroa ei vielä ollut, mutta nyt seurataan tarkasti.Mut laitettiin sairaslomalle, eli täällä mähitään kotona ä-loman alkuun asti.Muuten kaikki oli ok.Rakenteet katsotaan 2...
  14. S

    *Tammikuun Tähdet-11* elokuu-10

    Mamimansikka Ihan luomuja ovat, eikä suvussakaan ole monikkoja.Harvinaista, mutta ei kuitenkaan tavatonta :) savara & trio 17+4
  15. S

    *Tammikuun Tähdet-11* elokuu-10

    Neuvolassa normaalisti, sairaalan äitipolilla ja situssa tässä vaiheessa 2 vkon välein.Vauvat leikataan, vaihtoehtoa ei ole.Ja eivät mene loppuun, en vielä osaa sanoa viikkoa jolloin leikataan, tietysti oman ja vauvojen voinnin mukaan mahdollisimman pitkään annetaan olla.
  16. S

    *Tammikuun Tähdet-11* elokuu-10

    Sf-mitan mukaan huitelen ihan omissa sfääreissä.Normaalisti neukkutätin mukaan kohtu on näillä viikoilla navan korkeudella, sormen leveyden yli.Mulla on kämmenen leveyden verran navan yläpuolella.Selällään maatessa :) Kun oma varsi on 163 cm, niin alkaa tuo jo tuntumaan :laugh: Mutta ei se...
  17. S

    *Tammikuun Tähdet-11* elokuu-10

    No niin.Siinäpä on. savara & kolmio 17+3
  18. S

    *Tammikuun Tähdet-11* elokuu-10

    maska82 Voi ei :( Koitahan jaksaa :hug: Eiköhän ne siellä virastossa ymmärrä, kun selvität tilanteen.
  19. S

    *Tammikuun Tähdet-11* elokuu-10

    Okei, mä koitan illalla ottaa kuvan ja opettelen laittaan.Kyselen neuvoa, jos ei polla säteile :) savara & trio 17+3
  20. S

    mitä mieltä nimestä santtu

    Meistä se oli ja on hyvä pojan nimi, ja se myös esikoiselle nimeksi annettiin.Ei toivottavasti ole sitten viittä muuta saman nimistä samassa luokassa. Santulla on oma nimipäiväkin merkittynä kalenteriin, että ei ole ainakaan enää nykyään pelkkä Santerin/Aleksanterin lempinimi. Koiran nimenä...

Yhteistyössä