Hakutulokset

  1. P

    ****Plussanneiden raskausoireketju****

    Päivitin tänne aikanaan ensimmäisen raskauden oireet (löytyvät kesäkuulta 2010) ja laitan toisen ihan vaan siksi että olivat niin erilaiset:LOL: Taustoina sen verran, että meillä oli ollut toisen lapsen yritystä takana viikkoa vaille vuosi ja olin jo luovuttanut kaiken toivon ovisten...
  2. P

    *Tammikuun tähdet-11* MEIDÄN KUU <3

    Meille syntyi ihana poika kahden päivän käynnistelyjen tuloksena laskettuna päivänä 20.1.11 :heart: Painoa 4080g ja pituus 54cm. Palailen kertomaan synnytyskertomusta kunhan pystyn istumaan tarpeeksi kauan kirjoittaakseni sen:D parel ja poika 3 pvää
  3. P

    *Tammikuun tähdet-11* MEIDÄN KUU <3

    Onnea kaikille vauvaantuneille!:heart: :flower: Ja paljon jaksamista sairastuneille, toivottavasti paranette pian:hug: Ja nopeasti vilkaisten, Taffo voimia ja jaksamista sullekin verenpaineiden kera, tiedän tasan tarkkaan kuinka rasittavaa on laukata koko ajan jossain mittailemassa:hug...
  4. P

    *Tammikuun tähdet-11* MEIDÄN KUU <3

    sparkle86 kiitos uudesta pinosta vielä munkin puolesta :flower: karkille paljon onnea tytöntylleröstä:heart: emeliina tsemppiä kyselijöiden kanssa, ulkoistaminen on viisasta :) mä vaan odotan että koska meillä alkaa toi rumba, sukuni tuntien :headwall: oon jo etukäteen sopinu miehen kanssa...
  5. P

    *Tammikuun tähdet-11* joulukuu-10

    Valtavan paljon onnea kaikille vauvaantuneille! :flower: :heart: Pahoittelen jo etukäteen, mutta nyt tulee melko omanapaista valitusta :(:ashamed: En ole jaksanut tännekään kirjautua vaikka oonkin pari kertaa vilkaissut kuulumisia, kun on ollut jotenkin niin vaikeeta viime viikot. Mulla...
  6. P

    *Tammikuun tähdet-11* joulukuu-10

    Mä oon täällä nyt nolifena yksikseni tappamassa aikaani, kun mies tekee töitä sisään välipäivien varalle :D Mitäköhän emeliinalle kuuluu...?:) ä060811: Kiva, että hb lähtenyt nousuun:) Jännät paikat alkaa oleen sielläkin :D Madrex4: Vau, pian saat pikkuisen syliin!:heart: Tsemppiä...
  7. P

    *Tammikuun tähdet-11* joulukuu-10

    Pitkästä aikaa täällä taas:) On ollu niin kauhee kiire etten oo ehtinyt edes lukemaan kuulumisia kuin hätäisesti silmäisten. Lyhyesti: erika76: vähän jälkijunassa PALJON ONNEA pienestä miehestä!:flower: Jännää, että nyt alkaa tammikuisiakin pikkuhiljaksiin tulla maailmaan=) Mutzilla...
  8. P

    *Tammikuun tähdet-11* marraskuu-10

    Neuvolakuulumisia tulin päivittelemään: Paino: +600g/vko Turvotus: + RR: 107/78 Pissa: - hb: 131 sf: 26 Tarjonta: rt Sykkeet: D144 Liikkeet:++ Eli kaikki tosi hyvin, hemppa on noussu itsestään ja pikkuinen vipelsi pakoon minkä kerkisi kun terkkari yritti selvittää, että onko se pää...
  9. P

    *Tammikuun tähdet-11* marraskuu-10

    Täällä taas:D Kone kaatui viime viikolla ja jouduin olemaan ainakin neljä päivää ilman nettiyhteyttä :kieh: oli aika traumaattinen kokemus :p Uusille tervetuloa!:flower: toive81: Hassua kun en ollu itse tullu ajatelleeks, että bikineissäkin vois uida :D En vaan tiedä että mahdunko enää...
  10. P

    *Tammikuun tähdet-11* lokakuu-10

    Avokado Ties vaikka olisikin sama naikkonen :D Neuvolakortissa oli nimikirjaimet K.A. Voi kai se olla kiertäväkin, kun tk-lääkäreistä on pulaa niin kai ne voi niitä kierrättää vaikka sitten kunnanrajan ylikin...Ja se kuulostaa just sellaselta hommalta, mitä joillekin vastavalmistuneille...
  11. P

    *Tammikuun tähdet-11* lokakuu-10

    Sokerirasituksessa on nyt sitten käyty :) Ei mikään mieltä ylentävä kokemus, mutta tulipahan sekin asia varmistettua. Meillä päin se litku oli siis pelkästään vettä ja siihen liuotettua sokeria, ja kun en muutenkaan ole mikään makean ystävä, niin teki tosi tiukkaa saada se alas. Muuten meni...
  12. P

    *Tammikuun tähdet-11* lokakuu-10

    Kiitos kaikille kannustuksesta :) ihanaa kun täällä on vertaistukea :heart: Piristi kyllä ihmeesti käydä täällä valittamassa :D Me tosiaan miehen kanssa sitten illalla vielä pohdittiin tilannetta ja soitin yhdelle kaverille, joka opiskelee lääkiksessä viimeistä vuotta ja kysyttiin tosta...
  13. P

    Esikoista odottavat - missä vaiheessa olette alkaneet hankkia vauvalle tavaroita?

    Mä oon ollu tosi aikaisessa, nyt on 26+6 ja meillä on oikeastaan kaikki valmiina :p Olin kyllä ajatellut, että hankitaan vasta marraskuussa, eli jossain rv 30+ paikkeilla, mutta kun kerrottiin julkisesti raskaudesta rv 12 jälkeen, niin sukulaisilta ja ystäviltä alkoi tulemaan soittoja...
  14. P

    *Tammikuun tähdet-11* lokakuu-10

    Moi, päivittelenpä tänne tän aamun neuvola+lääkärikuulumiset. Ei mennyt mitenkään rohkaisevasti, ja pahaksi onneksi sattui vielä täysin idiootti neuvolalääkäri :stick: joku sellanen vastavalmistunut tyttönen (en ole siis ikärasisti, mutta tää näytti ehkä 15-vuotiaalta ja käyttäytyikin sen...
  15. P

    *Tammikuun tähdet-11* syyskuu-10

    Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista ja tervetuloa uusille:flower: Loppujen ultrakuulumisia odotellessa :) Piipahdin tänne pikasesti vaan kertomaan neuvolakuulumiset ja vilkiasemaan että mitä muille kuuluu=) Sitten tarvii varmaan jatkaa töitä kun siitä mulle periaatteessa maksetaan:laugh...
  16. P

    "kuinka" teitte vauvan? :)

    Me jätettiin hormonaalinen ehkäisy pois helmikuussa, mutta jatkettiin silti kondomin käyttöä, kun halusin odottaa ekat menkat. Niitä ei kuulunut, samoin kuin ei edes luomuovista. Gyne sanoi, että voi mennä puolikin vuotta, että oma kierto käynnistyy, mutta mikään ei estä jättämästä ehkäisyä pois...
  17. P

    *Tammikuun tähdet-11* syyskuu-10

    Minäkin taas ilmottelen kuulumisia pitkästä aikaa:D Olen kyllä ahkerasti lueskellut kaikkea siihen asti kunnes päivitettiin tää uus versio, kun meidän kone tuppaa jostain syystä jäätymään aina tän kohdalla :mad: Se mitä nyt muistan kun lueskelin takautuvasti kuulumisia: Savaralle kovasti...
  18. P

    *Tammikuun Tähdet-11* heinäkuu-10

    Huuh, kesäloma ohi ja paluu töihin edessä |O Tekstiä on tullu parikymmentä sivua niin en ehdi kaikkea lukea, joten sen mitä muistan: Uusille tervetuloa :flower: ja kaikille pääkivuista kärsiville voimia ja :hug: mulla on ollu vaan pientä jyskytystä, mikä on onneks toistaiseksi mennyt ohi...
  19. P

    Ekat raskaus oireet??

    Mulla alko mun mielestä ovulaatiokivuista suoraan kaikki raskausvihlonnat mahassa ja selässä, ja plussan aikaan oli jo nipuittain raskausoireita (etovaa oloa, itkuisuutta, ym.). Hyppäsin sit lääkärissä kun mulle väittivät terveysneuvonta ja lääkäri kilpaa et en voi olla raskaana (kun ei voi...
  20. P

    *Tammikuun Tähdet-11* heinäkuu-10

    HelinäKeijulle paljon :hug: ja osanottoni :heart: :'( ja Savara triplasti onnea, ihana uutinen! :flower: Yks tuttu oli lukiossa kolmonen, se sano et onhan niillä ollu aika hulina välillä kotona, mutta ikinä ei vaihtaisi osaansa pois, on kuulemma ollu mahtava lapsuus :D olin tosi kade sille...

Yhteistyössä