Hakutulokset

  1. J

    *Tammikuun tähdet-11* syyskuu-10

    Ja tänään taas poksutaan 21+0!:) Mimyy minä kans meen samaan sairaalaan synnyttään kuten sparkle ja sinä! :) Mistäpäin siis oot? :) [B]Sparkle86[/B Missä teillä oli se valmennus? Me käytiin kans siellä ku esikkoa odotin,se pidettiin sillon siinä terveyskeskuksen talossa,(sama...
  2. J

    *Tammikuun Tähdet-11* elokuu-10

    Poksumassa vain :) Jenk-ka ja tyttöasukki 20+0 :heart:
  3. J

    *Tammikuun Tähdet-11* elokuu-10

    Ultrassa käyty ja kaikki oli vauvalla hyvin,pari päivää oli pienempi viikkoihin nähden,mutta se ei oo mitenkään hälyttävää. Sanovat että jos kasvu heittäis esim.10 päivällä joutuis kasvuseurantaan,meinas että pieni siro TYTTÖ olis tulossa. <3 Eli mun veikkaus meni oikeeseen! :) Kaikki on meillä...
  4. J

    *Tammikuun Tähdet-11* elokuu-10

    Huomenta!:wave: oho,onpas nämä sivut muuttunu,nytki meni tovi ennenku tänne oikeeseen paikkaan löysin!:eek: Tänään olis sitte se kauan odotettu päivä nimittäin rakenneultra! :) Vähän kyllä jännittää..toivotaan että asukki suostuis näyttään "haaravälinsä" meille,tietäis vähä kumman värisiä...
  5. J

    *Tammikuun Tähdet-11* elokuu-10

    MutzillaAi sullaki alkanu supparit! :/ Toivottavasti ei jatku pitkään,tai jos jatkuukin niin toivottavasti ei kipeinä eikä tekis hallaa kohdunsuulla!Ite kans välillä jännitän kovasti että entä jos kohdunsuulla on tapahtunut muutoksia jne..mut pitää vaan toivoa parasta että pikkuset pysyis...
  6. J

    *Tammikuun Tähdet-11* elokuu-10

    Niin joo ja Jessikatoivottavasti saat huomenna heti apua kipuihin! Koitahan saada nukuttua ens yönä (vaikka se ei helppoa oo) kokemuksesta tiiän,oon kans kärsiny monet pissatulehukset! :ashamed:
  7. J

    *Tammikuun Tähdet-11* elokuu-10

    Tammitähti Millasia noi sun supparit on ollu,onko siis kipuja vai pelkkiä mahan kovettumista hetkeks? Ku mulla on kans ollu käsittääkseni noita "harkkareita" eli maha menee hetkeks kovaks ja sit taas normalisoituu..ei siis mitään kipuja,mut mua kans on vaivannu nämä koska eka raskaudessa näitä...
  8. J

    *Tammikuun Tähdet-11* elokuu-10

    Tulin vaan poksumaan! =) Jenkka ja masuasukki 19+0 :heart:
  9. J

    *Tammikuun Tähdet-11* elokuu-10

    Kiitos vastauksista suppareihin liittyen! =) Ens viikolla tosiaan se ultra niin kysäsen siellä vielä kätilöltä näistä kovettumista,ja neuvolaan tosiaan soitan jos nämä supparit alkaa vaivaan enemmän. =) Tiiän että harjotussuppareita kuuluu tullakkin,mutta että JO tässä vaihessa...
  10. J

    *Tammikuun Tähdet-11* elokuu-10

    Hei kaikille taas pitkän ajan jälkeen! En oo tosiaan tänne kirjotellu moneen viikkoon mitään mutta ahkerasti oon teidän muiden kirjotuksia lueskellu. =) Täällä jo muutamilla ollu rakenneultrakin,ihanaa. :) Itellä olis ens keskiviikkona,toivottavasti tää asukki suostuu näyttään "haaravälinsä"...
  11. J

    *Tammikuun Tähdet-11* heinäkuu-10

    En oo tänne pitkään aikaan mitään kirjotellu,mutta ahkerasti oon teidän muiden tekstejä lukenut. =) Tulin kertoon vähän kuulumisia,meillä oli viime viikolla se NP-ultra ja kaikki oli hyvin,siellä se pikkuinen heilutteli kättä meille ja hyppi minkä kerkes. :) :heart: Ja laskettuaika ei...
  12. J

    *Tammikuun Tähdet-11* kesäkuu-10

    Kirjottelenpa nyt pitkästä aikaa tänne omia kuulumisia,oon kyllä lähes päivittäin teidän muiden tekstejä käynyt lukemassa mut en oo sit "jaksanu" kirjottaa mitään,sori. :D No joo,mutta asiaan..täällä rupeaa pahoinvointi pikku hiljaa helpottaan,välillä on aamuja että joutuu pönttöä halaileen...
  13. J

    *Tammikuun Tähdet-11* kesäkuu-10

    M1n1 en oo kyllä koskaan kuullut ettei raparperiä muka sais syödä.. :whistle: en kyllä 100% varma oo,mut joku joka tietää kertokoon,mä nimittäin kans rakastan raparperipiirakkaa ja yleensäkin kaikkee mitä siitä valmistetaan..että olis kyllä kiva tietää jos sitä ei saiskaan syödä!? Näistä...
  14. J

    *Tammikuun Tähdet-11* kesäkuu-10

    Joo kyllä nyt hajut ottaa tän olonkans tiukille! Tuntuu ettei mitään kestä,ja muutenki hajuaisti herkistynyt,kaikki pienetki hajut ottaa heti nokkaan! :x Ja toi kissanhiekka on yks paha mulla kans,pitää kyllä säännöllisin väliajoin vaihtaa hiekka. Ja esikoisen kakkavaipan vaihto on kans paha...
  15. J

    *Tammikuun Tähdet-11* kesäkuu-10

    Kiitos Mutzilla uudesta pinosta! =) Avokado mua huvitti toi sun jauhelihapihvien ällötys! :D Mulla itellä kans ruvennu nyt tuleen hajuihin etovaa tunnetta,eilenki paistoin lohta pannulla ja se haju oli aivan järkyttävää :x Siinä ei ollu oksennuksen tulo kaukana! Vaikka yleensä ei oo...
  16. J

    *Tammikuun Tähdet-11* toukokuu-10 (Päivitykset yksityisviestillä)

    Avokado: Täällä kans ensimmäinen neuvola vasta viikoilla 9+5,eli pari viikkoo vielä pitäs odotella,ja toista lasta odotan..ekasta kävin neuvolassa jo 8 viikolla nyt sitte vähä myöhempään..mut eka neuvolalääkäri on varmasti aika pian ton eka käynnin jälkeen..ku eiku ne yleensä tossa 10 viikon...
  17. J

    *Tammikuun Tähdet-11* toukokuu-10 (Päivitykset yksityisviestillä)

    tiinu83: Voi että,sulla on siellä kans rankkaa ton pahoinvoinninkans.. :/ Pidetään varpaat ja peukut pystyssä että helpottais pian! =) Meillä muuten ihan samat viikot menossa,täällä kans 6+6 tänään. :) Ja Lumina83: Soita heti huomenna aamusta neuvolaan uudestaan ja käy tarkistuttamassa asia...
  18. J

    *Tammikuun Tähdet-11* toukokuu-10 (Päivitykset yksityisviestillä)

    Kiitos näistä vinkeistä pahoinvointiin! =) Tuota ranneketta olis jännä kokeilla,jos ei salmiakki ala tepsiin tähän oloon niin sit täytyy käydä ostaan toi ranneke! Ei tässä pahoinvoinnissa muuten mitään,mut kotona on 2 ja puol vuotias neiti jonka kanssa olis kiva jaksaa touhuta päivät ilman että...
  19. J

    *Tammikuun Tähdet-11* toukokuu-10 (Päivitykset yksityisviestillä)

    Kiitti M1n1 vinkistä,täytyykin kokeilla! =)
  20. J

    *Tammikuun Tähdet-11* toukokuu-10 (Päivitykset yksityisviestillä)

    Kiitos sparkle86! =) Voi,kyllä se pahaolo sullekkin vielä kerkee tulla,usko mua! :laugh: Että nauti vielä kun on hyvä olo. :D Tai eihän kaikille vaan tuu pahoinvointia..voi kun mäki oisin yks niistä joille ei tuu.. =)

Yhteistyössä