Hakutulokset

  1. P

    *Tammikuun Tähdet-11* heinäkuu-10

    Minäkin liityin FBn ryhmään ja huolettava kävin sinne just äsken kirjoittelemassa, olin laittanut asetukset niin, että kenenkään ei pitäisi saada tietää. Ja kas, siellähän sitten oli mun omassa profiilissa, että "ppiitu on kommentoinut Tammikuun tähdet...plaaplaa". Että meidän raskaus ei enää...
  2. P

    *Tammikuun Tähdet-11* heinäkuu-10

    POKS! täällä yks vauvan vaatteisiin JUST NYT hurahtanut! :D oon koneella jo jonkin aikaa tutkinut vaatteita vähän sieltä ja täältä.. kaiken tietty haluaisin! mutta onneks on vielä hitunen järkeä matkassa, kyllä niitä vaatteita ehtii varmastikin vielä hommata ja todennäköisesti saadakin oikein...
  3. P

    *Tammikuun Tähdet-11* heinäkuu-10

    Heips kaikille! Täällä olis häistä selvitty kunnialla... Vihkiminen ja juhlat menivät vallan mukavasti ja asiallisesti vaikka loppuillasta boolia olikin tarjolla, hassua miten tuntui "normaalilta" muiden kännätessä :D Kuvittelin, että kypsyn humalaisiin vallan täysin! Vauva-asia ilmoitettiin...
  4. P

    *Tammikuun Tähdet-11* heinäkuu-10

    täällä yks onnellinen esikoisen odottaja ilmoittautuu joukkoon! oon yrittäny tuolla jo muualla kirjoitella mut vauva.fissä mun viestit ei vaan jostain syystä mene perille, ensimmäinen lause vaan :) siellä hieman hankala jutella ja täällä joku toinen keskustelu on vallan hiljentyny. kiva, että...
  5. P

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    mitäs tänne muille kuuluu? mä oon yrittäny tuolla vauva.fi sivustolla käydä kirjoittelemassa, mutta jostain syystä mun viestit ei siellä mee läpi, saan ensimmäisen lauseen julkaistua ja that´s it. toivottavasti täällä alkais enemmänkin runosuonet sykkiä kun siellä on ihan aktiivista...
  6. P

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    me käytiin eilen neuvolassa. kovasti tätillä oli asiaa, me vaan odotettiin että kuunnellaan sydän ääniä. täti lupas viimeiseks kokeilla josko jotain kuuluisi kun lupasin etten hermostuisi vaikka olis hiljaista. mutta siellähän se Reiskan pikkusydän paukutteli! syke 170 :heart: nyt on...
  7. P

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    niin ja tosiaan.. piti vielä kirjoittaa et mun mies on -83. me ollaan siis ihan seniorisarjalaisia :D
  8. P

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    ei kuunneltu sydänääniä?! höh. mä ainakin odotan just sitä siltä neuvolalta. en oo yhtään kiinnostunu mistään mun veriarvoista tms. ainoastaan se "pumpumpum" kiinnostaa. oon kyl ymmärtäny et toi meijän neuvola on ihan huono. et siellä ei oo mitään laitteita et oisko ees sit sitä millä...
  9. P

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Hihiii.. BrideZilla kävi tänään sitten heti pukuliikkeessä kun eilen alkoi sitä tosissaan stressaamaan. Mahdun ihan varmuudella kokoa isompaan ja he lupasivat puvun telineistään vaihtaa jos on tarve, ihanaa! Selässä olevat nyörit pelasti tilanteen kyllä vallan täysin. Huh. Mutta... Oletteko te...
  10. P

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Hei vaan kaikille! Täällä myös yksi onnellinen ilmoittautuu joukkoon.. LA olisi omien laskujen mukaan 9.1.2010. Ensimmäinen neuvola on ensi viikolla, ja onhan sitä jo kovasti odotettu! :D Vähäsen jännittää tämä raskaus siinäkin mielessä, että ollaan naimisiin menossa heinäkuun alussa jolloin...

Yhteistyössä