Hakutulokset

  1. Murunmami

    Haaveena vauva 2024

    Nega 🫤
  2. Murunmami

    Haaveena vauva 2024

    Meinasin testata huomenna, ehkä dpo10... Mulla on pcn liuska... Saankohan siihen mitään näkyviin? Olen ollut "kipeänä" kohta viikon, eli kurkkua koskee ja oon aivan voimaton, mutta kuume ei nouse. Lisäksi rinnat kipeytyi, vatsaa on nipistellyt ovulaatiosta asti ja selkää sekä pakaraan särkee...
  3. Murunmami

    Haaveena vauva 2024

    Oon nyt monetta päivää flunssassa 🤧 Ärsyttää ja ottaa päähän... Mulla tuli seksin jälkeen alavatsa todella kipeeksi, onkohan ihan normaalia 🥺
  4. Murunmami

    Haaveena vauva 2024

    Aika kuluu niin hitaasti.... Viikonloppuna pääsisi vasta testaamaan. Mulla tulee sellainen kuumotus rintoihin, vähän samanlainen kun maito nousee 😅 Tänään ehkä dpo8 🤷🏼‍♀️
  5. Murunmami

    Haaveena vauva 2024

    Onnea plussasta 😊 Kyllähän noihin voi jo luottaa. Itse hätäisenä tänään testasin puhtaan negan. Oon vaan todella hämmentynyt omasta olosta 😅 Täällä samaa ikäluokkaa kuin sinä, ymmärrän huolesi. Itse mietin sitä, että tärppääkö edes.
  6. Murunmami

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    Ymmärrän tän. Oman historiani tuntien, 2 kertaa tullut raskaaksi heti ehkäisyn jäätyä pois, ilman yksikään kuukautisia, epäilys on vahva raskaudesta 🥹
  7. Murunmami

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    Näkyy hailakka viiva toisessa.
  8. Murunmami

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    Alle kk sit ja se vuoto loppui jo. Ei ollut kuukautiset 🤷🏼‍♀️
  9. Murunmami

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    Mulla on tunne niin vahva että olen raskaana. Mutta onkohan se edes mahdollista. Oman tuntemukseni mukaan ovis oli 31. päivä ja siitä asti vatsaa on koskenut enemmän ja vähemmän sekä turvottaa. Eilen tuli ruskeaa tuhrua eli vanhaa verta. Ehkäisyn lopetuksen jälkeen ei tullut kuukautisia.... Oon...
  10. Murunmami

    Liian vanha raskautumaan?

    Ei ihan vielä mutta muutaman vuoden päästä 40 kolkuttelee ovella. Kierukka poistettu muusta syystä ja samalla pompsahti aiheeksi vauva. Kuinkahan todennäköisesti vielä onnistuisi? Mies jo yli 40. Meillä ei yhteisiä lapsia mutta itselläni 3 ennestään.... Kokemuksia?
  11. Murunmami

    Ryhmä on jo kiinni.

    Ryhmä on jo kiinni.
  12. Murunmami

    Kesäkuun Keijut marraskuussa

    Sie et vissiin oo fb ryhmässä? Mie kirjottelen lähinnä siellä.
  13. Murunmami

    Kesäkuun Keijut marraskuussa

    @Lahja* lla sama synnäri kuin miulla Ja sama LA! Miulla muuttui 4.6 -> 3.6.
  14. Murunmami

    Kesäkuun Keijut marraskuussa

    Tässä kävi joku kämmi. olin reagoinut pyyntöön kyllä Uus yritys
  15. Murunmami

    Kesäkuun keijut 2017 *lokakuu*

    Voi, ite oon aika nälkäinen jo nyt :D
  16. Murunmami

    Kesäkuun keijut 2017 *lokakuu*

    4.6./Murunmami/30//3.lapsi Emiliaksi Merkkaatko ylös myös, että fb pyynnöt mulle?
  17. Murunmami

    Kesäkuun keijukaiset 2017

    Tosiaan joku voi perustaa ens kuulle ryhmän jos haluaa. Paljon jo plussaneita. Onnea :love: On meitä tuolla fb ryhmässä jo jonkin verran, yvllä pääsee mukaan(y)
  18. Murunmami

    Kesäkuun keijukaiset 2017

    Teretulemast vaan uusille (y) Itsellä ei ole kokemusta km tai muistakaan vastaavista. Aiemmissa raskauksissa olen kertonut heti ja kaikille, mutta jostain syystä olen kolmannen kanssa varovainen ja varaudun myös jos käy toisin. En siksi ole edes lapsille kertonut, koska eivät he ymmärrä mikä on...
  19. Murunmami

    Kesäkuun keijukaiset 2017

    Oisko kiinnostusta fb ryhmään? Voisin perustaa? Nakkaa yvlla (y)
  20. Murunmami

    Kesäkuun keijukaiset 2017

    Mukavaa kun uusia liittyy joukkoon ☺

Yhteistyössä