Hakutulokset

  1. J

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    Minäkin tarviisin TAAS kaksi uutta naapuria (pari kaveria kehtasi lopettaa pelaamisen :O ), tahtoo lisää niitä muksuja :D
  2. J

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    Mulla tökkii tää peli tosi pahasti : / Kuukauteen ei oo tuo peli toiminu kunnolla. Joko se ei aukaise siellä markettia, tehtäviä ym. tai jos se joskus harvoin toimii niin vähintään se sitten ilmottaa että Adobe flash kaatui eli peli tyssää siihen. Tämän takia en pääse kuin tosi harvoin käymään...
  3. J

    FrontierVille! Kysymyksiä.

  4. J

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    Toivottavasti vastaava tehtäviä ei tuu enää jatkossa.. kun ei nuo muut pelit niin kiinnosta. Mä sain pokeripelissä aika nopeesti 5-tason, siis tänä aamuna mitä pelasin. Siinä vaikka aina häviäis niin saa yhden xp:n, voittaessa 4 xp:tä. Oliskin oikeastikin pelatessa noin helppoa, parissa...
  5. J

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    Oho, sain kokoelman heti :D Ei varmaan mikään ole ollut näin helppoa, tuli heti kaikki :O
  6. J

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    Kiitti! Laitankin itelle kasvamaan taas tomaatteja, perunoita ja maissia niin on naapureille jos tarvii =)
  7. J

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    Mistä näitä yleensä saa..? Tuo omena mulla on mutta ei mitään muuta kun en ole hokannut että mistä niitä saa edes kerättyä :D
  8. J

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    Vuohen kasvatus tehtävässä auttaa jos teillä on karhukokoelmassa paljon vaihdettavaa eli sillä saa kaikki eläimet taas nälkäiseksi ja näin ollen saa kasvatettua niitä nopsaan. Mulla tuo peli tilttaa usein ja alan jo vähän ärsyyntymään siitä että pitää ladata sivu aina uudestaan ja sen...
  9. J

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    Mitä tuosta uudesta rakennuksesta pitäisi saada bonukseksi? Kun mulle ei tule siitä mitään ikinä?
  10. J

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    Sulla varmaan sitten on jo tarpeeksi naapureita, jos olet saanut sen uuden rakennuksen ostettua. Minä en saa sitä ostettua ennenkuin on vielä muutama naapuri lisää.
  11. J

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    Minäkin tarviisin vielä naapureita! Ainakin viisi että saan ostettua uuden rakennuksen ;)
  12. J

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    No niin, nyt on minullakin tehtävät tehtynä.. Aika hitaasti tulee uusia tehtäviä! :o Ja haluaisin kovasti ostaa tuon laatikossa olevan eläimen, mutta maksaa 50 hevosenkenkää!!!!! |O En kyllä ostaisi tuolla hinnalla, vaikka olisi varaakin (okei, ei todellakaan ole 50 hevosenkenkää :D )
  13. J

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    Laitoin sinulle 2 ampiasta tulemaan =) Jos se olit sinä... jonkun toivelistalla ne näkyi kuitenkin olevan :D Aprikoosiöljyä lähetin myös jollekin täältä.. Sain vihdoin pari päivää sitten sen toisen tyynyn! Aika monta Inn:ä siihen tarvittiin, mutta ihan bonuksena se sitten tulikin.
  14. J

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    Jos tämä oli se tehtävä missä pyydetään ruokkimaan unready kananpoikia niin silloin pitää siis ruokkia naapurilta sellaisia kananpoikia jotka EI ole nälkäisiä. Käytännössä pitää siis pyytää joltakin naapurilta että ruokkii kananpoikansa ja sen jälkeen menee heti ne syöttämään, sillä kanat on...
  15. J

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    Minullekaan ei tule kaikki ne mysteerilahjat..? Eli välillä tulee siihen vasempaan reunaan se lahjan kuva mistä pääsee katsomaan mitä on saanut, mutta välillä sitä ei tule ollenkaan. Häviääkö ne lahjat sitten jos niitä ei pääse avaamaan? Ärsyttävä peli :D
  16. J

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    Wau :D Kukas se oli tämän tehtävän jo tehnyt..? Onko tullut vieläkään mitään uutta tehtävää?
  17. J

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    Tämäpäs olikin hyvä tietää! En ole itse hoksannut katsoa noita koulutehtäviä ollenkaan!
  18. J

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    Niin, yleensäkin rakennusvaiheesssa saa jo niitä kokoelmaan kuuluvia juttuja. Minäkin olen jo aika monta Inn:ä rakentanut tyynyn toivossa.. nyt ei vaan ole tilaa edes rakentaa mitään kun pähkinät vie kaiken ylimääräisen alan :D
  19. J

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    Tässä kun edelleen viljelen niitä maapähkinöitä (ja tulen viljelemäänkin varmaan pari viikkoa :snotty: ) tuli mieleen että eihän noista kokoelmista saa mistään viljelyksiä valmiiksi..? Selasin sen kyllä läpi, mutta varmistan nyt vielä täältä :D Siellähän saa eri kokoelmia vaihtamalla kaikki...
  20. J

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    Tässä kun edelleen viljelen niitä maapähkinöitä (ja tulen viljelemäänkin varmaan pari viikkoa :snotty: ) tuli mieleen että eihän noista kokoelmista saa mistään viljelyksiä valmiiksi..? Selasin sen kyllä läpi, mutta varmistan nyt vielä täältä :D Siellähän saa eri kokoelmia vaihtamalla kaikki...

Yhteistyössä