Hakutulokset

  1. T

    Unipussista!?

    Meillä 9kk vauva heräilee usein öisin...ja yritän nyt miettiä vaihtoehtoja mikä voisi edes hieman parantaa unia... :) eihän se tietysti muu auta kun kokeilla... :)
  2. T

    Unipussista!?

    Onko auttanut huonosti nukkuvan vauvan uniin??
  3. T

    Ekan synnytyksen kesto? Toisen synnytyksen kesto?

    Eka synnytys kesti 7h45min, syntyi rv40+2 ja painoa tytöllä 4050g. Toka kesti 2h19min, syntyi rv38+3 ja painoa pojalla 2740g. Molemmat alkoivat supistuksilla ja kalvot puhkaistiin salissa. Toinen oli paljon helpompi kuin eka, vaikka koski paljon mutta oli niin nopea ja ei tullut tikkejä...
  4. T

    isänpäivälahjat..mitä mä ostan tuolle miehelle kenen lapsi on vielä mulla mahassa?

    minä olen ihmetellyt ihan samaa...monesti ystävät ja tuttavat kyselevät, että "mitä ostin lasteni isälle isänpäivälahjaksi?" sanon vaan että en mitään, koska ei se oo mun isä...:D mutta siis jokainen tavallaan...eihän sitä lahjaa oo kielletty ostamasta...:whistle: mutta toi isyyspakkaus ois...
  5. T

    TOUKOKUUN TOUKAT 2010 ~~Syyskuussa~~

    Tulin vaan nopsaan kommentoimaan Aukulle että oon ihan samaa mieltä sun kanssa! välillä on kyllä itselläkin että ei huvita jos on väsynyt tms... mut munkin mies on niin avulias jne...että kyllä välillä "palkitsen" seksillä, vaikka ensin olisi sellainen olo, että en oikein tiedä huvittaisko, mut...
  6. T

    TOUKOKUUN TOUKAT 2010 ~~Syyskuussa~~

    Heips! baby dream sielläkin hienosti nukuttu yö...Meillä Santtu nukkuu aina just tolleen... mut siis menee illalla klo 20 nukkuun ja sit herää 5-6 syömään... Omakotitalosta teillä tosiaan alkaakin käydä ahtaaks, kun teitä on useampikin...meillä on tässä asuinpinta-alaa 130 neliöö, eli kolme...
  7. T

    TOUKOKUUN TOUKAT 2010 ~~Syyskuussa~~

    Iltoja kaikille!! Kirjoittelu iteltä jäänyt, kun tää kone herjaa vähän väliä...:kieh: :hug: kaikille sitä kaipaaville, tuntui nyt olevan useampi kellä erilaisia huolenaiheita! Jaksuja! Ekana pitää hehkuttaa kun Santtu täytti tänään 4kk :heart: ja sen kunniaks kääntyi ekan kerran...
  8. T

    missä asennossa synnytit?

    Täällä kans ihan sama. toisen ponnistin suoraan puoli-istuvassa ja toista alotin ponnistamaan kontilleen nojaten sängyn päätyyn...ja siitä sit käännyin puoli-istuvaan.
  9. T

    TOUKOKUUN TOUKAT 2010 ~~Syyskuussa~~

    Ronsutar :hug: sielläpäs on oltu pahasti kipeenä, hui..onneksi kuitenkin olette jo kotona ja paranemaan päin! =) Alisa täällä kans yks sormien ja koko nyrkin syöjä (peukkua ei syö) ja tunkee välillä parikin sormea syvälle suuhun niin että yököttää sit...:x mut tutti kyllä sit on kans mukana...
  10. T

    TOUKOKUUN TOUKAT 2010 ~~Syyskuussa~~

    NAJ Tervetuloa!! niin minä sanoin tosta, et lapsen ehtojen/tahtojen mukaan mennään, ja näinhän se on tosiaan jos toinen ei halua olla just esim.makuullaan sylissä ni ei sitä sit väksinin tartteekkaan pitää, mut sekin et miten pitkään voi istuttaa niin huomaa itse vauvasta jos n.5-10min...
  11. T

    TOUKOKUUN TOUKAT 2010 ~~Syyskuussa~~

    Kiitos paljon Alisalle uudesta pinosta!!:wave: mie oon niin torvelo näitten koneiden kans, että en onnistunu yhtä pinoa tekemään..:ashamed: noh, kai sitä joskus oppis... Meillä kans nukutaan aika paljon, yöunia nukutaan yleensä se 12h, kerran syö välissä... sitten päiväunia yhteensä noin...
  12. T

    TOUKOKUUN TOUKAT 2010 ~~Elokuussa 2010~~

    Tosta uudesta pinosta minunkin mielestä vois vaik seuraavan pinon tehä niin, että laittas otsikoks pelkän toukokuun toukat 2010... ni ei sit tartteis joka kuukaus olla sitä tekemässä ja kun näitä ongelmia aina on..=) Mut jos Alisa kerkee ja haluaa, ni jos voisit kokeilla taas onnistuuko se...
  13. T

    TOUKOKUUN TOUKAT 2010 ***Syyskuussa***

    joo en saa enää poisettua tätä ketjua, kun halusin vaan kokeilla oisinko osannut tehä uuden ketjun, mut en saa noita kuvia näkymään...ja tää uus sydeemi on muutenkin outo... joten unohtakaa tää, tyhmää kun ei voi poistaa tota alotusta! hävettää kun nyt se töröttää tässä...
  14. T

    Toukokuiset 2007!!?????

    Oisko muita kellä syntynyt lapsi/lapsia vuonna 2007 toukokuussa?? kiva olis saaha tänne pinoa ja keskustella!! :attn: :D
  15. T

    TOUKOKUUN TOUKAT 2010 ~~Elokuussa 2010~~

    Marjutti mulla oli jonkun aikaa synnytyksen jälkeen, outoa paineen tunnetta, mut enempi silloin kun piti käydä kakalla :) sit se kyl hävis aika nopsaan (en tarkemmin muista) mut siitä oon kyl ihmeissäni miten hyvin muuten toi alakerta palautu synnytyksen jäljiltä, on jo pitkään tuntunu ihan...
  16. T

    ¤¤¤ToukokuunToivotut¤¤¤2011¤¤¤e lokuussa¤¤¤

    Pakko oli tulla Onnittelemaan teitä kaikkia, kohta on pyörähtäny vuosi siitä kun ite tulin raskaaksi... Paljon paljon Onnea uusille toukokuun toivotuille ja tarrasukkia matkaan!!! :heart: =)
  17. T

    TOUKOKUUN TOUKAT 2010 ~~Elokuussa 2010~~

    Moi! Ronsutar teillä on tosiaan menny huima määrä maitoa! :O Meillä nykyään menee vajaa litra kun on vellikin nyt täysillä mukana :D Ja meillä ainakin on sen ansiosta pojan yöunet pidentyneet... yleensä nyt nukkuu 7-9h putkeen ennen kuin herää...ja herää tossa aamuyöllä/aamulla syömään sit...
  18. T

    supistelee

    Kannattaa tosiaan soittaa synnärille suoraan! pyytäävät varmasti näytille!
  19. T

    TOUKOKUUN TOUKAT 2010 ~~Elokuussa 2010~~

    kylläpä on taas aluks hankala käyttää tätä uutta palstaa...yritin kirjautuakin tovin ennen kun tajusin et nyt pitääkin laittaa tää käyttäjänimi...:confused: no kai tähänkin pikkuhiljaa sit tottuu...:rolleyes:

Yhteistyössä