Hakutulokset

  1. M

    Tammikuiset 2023 ❄️✨

    Minuu kans jännittää läheisille kertominen... en oo ollut yhdessä miun miehen kanssa pitkään ja vähän kauhistuttaa mitä muut ajattelevat tai mitä sanovat. Etenkin miun vanhemmat... kun miulla on jo ennestään kolme lasta. Mies jo äidilleen kertoi ja hän oli onneksi ottanut asian hyvin, kuten myös...
  2. M

    Tammikuiset 2023 ❄️✨

    Moikka! Onnea kaikille plussanneille!:) Täällä 37v jo kolmen tyttösen(2,5v, 8 ja 10v) äiti sai viime viikolla plussan testiin, eli tänään 5+0. Nyt suhde uuden kumppanin kanssa ja hänelle tää on sitten esikoinen. Hieman yllätyksenä ekasta yrittämisestä sillä aiemmista raskauksista 2on löäkkeillä...
  3. M

    Lokakuiset 2019

    Tsempataan sit toisiamme jos oksennellaan, toivotaan et näissä raskauksissa ois helpompaa ❤ ootko liittyny facessa hyperemesis gravidarum tukiryhmään?
  4. M

    Lokakuiset 2019

    Uskaltaisinkohan tänne ketjuun liittyä Sain plussan testiin tiistaina ja viiva vahvistunut vaan. Letrozol+ pregnyl yhdistelmällä raskauduin ku pco:n vuoksi en ovuloi. Miulla on ennestään 2 tyttöä 10/11 ja 8/13. Molemmissa raskauksissa oon oksentanu pitkälle yli puolivälin, joten se pelottaa et...
  5. M

    Letrozol & ovulaatio

    Täällä tänään dpo 7, koko viikon röyhtäyttäny/närästäny iltaisin hulluna... menkkajuilintaa välillä jota yleensä ei oo, raudan maku tuli suuhun ku join vettä jumpassa,jano koko ajan ja kaikki haisee pahalle. Nuo letrot/pregnyl on ainaki saanu kropan reagoimaan voimakkaasti jos tästä kierrosta ei...
  6. M

    Letrozol & ovulaatio

    @haaveilija92 miulle tuli kanssa letroista ihan järkyttävä päänsärky ja huimaus oli tosi voimakasta, kun töissä useimpaan kertaan piti pysähtyy paikalleen ku meinas silmissä pimeitä...
  7. M

    Letrozol & ovulaatio

    @Helmiina90 onnea plussasta!:love: Minkälaisella annostuksella teillä letrot on käytössä ja oliko kellä muulla pregnyliä? Miula on ollu pari päivää kaamea olo ja eilen melkein jouduin oksentamaan, tajusin tän pahan olon johtuvan pregnylistä. Miulla molemmat aiemmat raskaudet oon oksentanu...
  8. M

    Letrozol & ovulaatio

    Tähän ketjuun taidan minäkin kirjoittaa. Meillä yritetään kolmosta. Takana kaksi hyperemeesiraskautta, esikoinen syntyi toisen clomifen kierron ansiosta ja toinen sai alkunsa luomusti, kun ilmeisesti raskaus sai kropan välissä toimimaan normaalisti. Minulla on siis todettu pco. Nyt yksityiselle...
  9. M

    ~ Lokakuun lapsoset elokuussa ~

    Terhille oikein iso onnitteluhalaus pienestä pojasta!:flower:
  10. M

    ~ Lokakuun lapsoset elokuussa ~

    Kiitos Branwen taas uudesta ihanasta pinosta! Pitäis kyllä ihan tulostaa nuo muistilistat ja käydä läpi et mitä vielä kotiin tarvitaan ja mitäkä sitä pakkaa itselle ja vaaville sairaalaan mukaan. Ehkäpä sitten syyskuun alussa kun loma alkaa :) Hankinnoista: Meillä on kans kaikki pääasiassa...
  11. M

    ~ Lokakuun lapsoset heinäkuussa ~

    Moikka kaikille! Cinderella: Kyllä on törkeää! Siulla on oikeus vaatia siivottua kämpää, jos ite joudut siivoomaan niin silloinhan siun pitää saada veloittaa siivouskulut vuokranantajalta. Ja kyllähän asunnossa on toimivan jääkaapin oltava. Neiti 81: olipas ihanasti kirjoitettu siun ex...
  12. M

    Esikoishaaveista 2010 & 2011 plussanneet

    Oi, täällä onkin meille uusi pino! Nyt vasta tajusin! Niin tuo miun synnytyssairaala on tosiaan PKKS, se kun on nykysisin PKSSK (Pohjois-Karjalan sairaanhoito- ja sosiaalipalvelujen kuntayhtymä) niin tulee sitä aina töissä käytettyä niin tännekin tullut niin ilmoitettua.. mie niin ihastuin...
  13. M

    ~ Lokakuun lapsoset heinäkuussa ~

    Moi pitkästä aikaa kaikille! En varmaan oo kerennyt koko heinäkuun pinoon vielä kirjoitellakaan ja huomasin että tännehän on tullut jo 5 sivua! Taitaa porukka olla lomilla kun kerkeää kirjoittelemaan :) Pipituuna: Joo oon törmänny samaan ja se on tosi ärsyttävää. Miusta on ehkä kuitenkin...
  14. M

    Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

    oi, tänne on syntynyt vauvoja!! :) onnea Zannuli ja Mary-Jane!!! Hypylle voimahali! Voimia jaksamiseen! Kamalaa on kun varmasti koko ajan miettii onko kaikki vauvalla kunnossa! Sokerirasitus: Ite oon nyt käynyt kahteen kertaan. hengissä selvisin, mutta omalla kohdallani ei mitään mukavia...
  15. M

    Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

    Niq: Pitkään mietittiin, mutta sitten lopulta päädyttiin siihen että annetaan pysyä sukupuolen salaisuutena loppuun asti. tosin kovasti meille poikaa veikkaillaan :) Keiju123: ai se onkin jo kasassa. Pitääpä laittaa viestiä :) Zophie: Miulla on kans ollu semmosta paineentunnetta...
  16. M

    Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

    Huh, onpas taas pitkä aika kun tänne oon viimeksi kirjoitellut ja ylipäänsä käynytkään kaksplussan sivuilla. Tänne onkin tullut taas tosi paljon kirjoituksia ja on näköjään onnittelujenkin paikka :) Onnea Otokka pienestä pojasta!!:heart: Ja monella näköjään alkaakin olla jännäämisviikot...
  17. M

    ~ Lokakuun lapsoset kesäkuussa ~

    Kiitokset Branwenille uudesta pinosta! :) Cinderella: Apua kun luin tuon siun viestin, aattelin et eihän mitenkään voi olla vaan 3kk äitiysloman alkuun ,mutta niinhän se taitaa olla! ihan uskomatonta että enää niin vähän!! :D Matilda: Kamala mikä pomo! Hyi olkoon! Tosi inhottavaa jos...
  18. M

    ~ Lokakuun lapsoset toukokuussa ~

    Huomenia kaikille! Cinderella: tosi harmi et lapsen isä on ottanut tuollaisen kannan tulevaan lapseen :( Taitaa olla ihan nuija koko mies! Mutta ihanaa että sinulla kuulostaa olevan tosiaan paljon paljon tukijoukkoja niin perheessä kuin ystävissäkin! Jaksamista ja tsemppiä! Autosta: Meillä...
  19. M

    ~ Lokakuun lapsoset toukokuussa ~

    Shenda: miulle äitipolilta sanoivat että saa käyttää setiritsiini valmisteita eli esim. zyrtec, histec, cetirizin. Ne vaan miulla väsyttää joten kannattaa ottaa illalla. Itse oon kyllä pärjänny hyvin beclonasal (reseptivapaana on muistaakseni nimellä beconase apteekissa) nenäsumutteella, vaikka...
  20. M

    ~ Lokakuun lapsoset toukokuussa ~

    Moikat :wave: Apua kun noita teidän ultrakuvia katsoo, näytin eilen miehelleni jonkun kuvan ja kyselin että tietäisitkö tästä ette kumpi tulee :D Ei ainakaan meidän katsomisella näköjään parane mitään johtopäätöksiä tehdä. Oon kyllä aika varma että ei taideta kysyä sukupuolta jos sattuisi...

Yhteistyössä