Hakutulokset

  1. aamuntorkku

    Nyt apua! Miten purkka pois vaatteesta?

    VAi saako mitenkään? Pakastimessa olen käyttänyt ja yrittänyt raaputtaa, mut ei oo hyvä.
  2. aamuntorkku

    Evästä rannalle?

    Ja taas rantsuun! :cool: Lähdetään tänään rantsuretkelle vähän kauemmas ja eväitä mietin. Yleensä mulla on mukana esim. eväsleipiä, vesimelonia, viinirypäleitä, mansikoita, kirsikoita, vettä, mehua, suolatikkuja... Mut nyt olis kiva, jos keksisi myös jotain vähän "ruokaisempaa" mukaan...
  3. aamuntorkku

    Täikysymys!

    Jos lapsenne muutamalta kaverilta (läheisiä, myös yökyläilyä just ollut) olis löydetty täitä, mut omilta ette löytäis... Mitens toimisitte?
  4. aamuntorkku

    Osmo Ikonen veti tänään kyllä poitsit kotiin!

    Putouksen parasta antia, huikeen hyvä =)
  5. aamuntorkku

    Vinkkejä takin puhdistukseen!?

    Tytöllä on kirkkaankeltainen untuvatakki, joka on ikävästi likaantunut saumoista. Saakohan sitä millään puhtaaksi... vinkkejä? anyone?
  6. aamuntorkku

    Mimmosissa sängyissä teidän 5-vuotiaat (->) nukkuvat?

    Mielenkiinnosta kyselen =) Meillä on 5v-poika, joka nukkuu jatkettavassa lastensängyssä. Nyt hän on valitellut, että sänky on liian kova. Ja varmaan onkin, onhan hällä painoa tullu lisää ja patja on aika ohut. Nyt sit mietinkin, ostammeko pojalle tohon sänkyyn uuden paksumman patjan - vai...
  7. aamuntorkku

    Oi MIKSI tossa tiedotustilaisuudessa on tuo kääntäjä?

    Tosi hankala seurata :mad:
  8. aamuntorkku

    HUOM! Silminnäkijä NYT!

    E-pilsuista...
  9. aamuntorkku

    Kahvakuulatietäjät!

    Mimmosta kuulaa suosittelisitte aloittelijalle siinä hommassa? Hyvähän olis vissiin olla useampi, mut jos nyt yhdestä aloittaisin?
  10. aamuntorkku

    Hiusmuotoilutuotteita netistä?

    Ootteko tilanneet? Mikä olis hyvä paikka?
  11. aamuntorkku

    Nuotiolla paistettavaa?

    Mitä muuta helppoa nuotiossa voi grillata kuin makkaraa tai nakkia? Muksut ei niistä niin välitä... ja mulla lyö tyhjää :saint:
  12. aamuntorkku

    Onko tuo Nelosen leffamainoksen biisi jo selvitetty täällä?

    Siis tuo "... it's like the sun coming after the rain..." Olis mahtava juttu, jos joku tietäis! :flower:
  13. aamuntorkku

    TV2 nyt! Imetysohjelma!

    Kiinnostuneille tiedoksi :flower:
  14. aamuntorkku

    En ollu tarpeeeks tehokas kyttääjä, auttakaas!

    Siis, jäi niin kovasti vaivaamaan, että pakko kysyä kaikkitietävältä palstalta ;) Apteekissa olin ja joku mies meni kassalle ja myyjä totesi, että: "he eivät saa myydä tätä klo 19 jälkeen". Mikä se juttu voi olla, jota he eivät myyneet? :whistle: Kyllä te tiiätte, kertokaas :flower:
  15. aamuntorkku

    Keksin hyvän naamaisasun! "Saako" näin pukeutua?

    Eli olisko jotenkin moraalisesti arveluttava naamiaispuku, jos lapsi pukisi mun vanhan yliopistoaikasen haalarin, peruukin ja yo-lakin? Esittäisi siis opiskelijaa vapputunnelmissa? Asia ei ole ajankohtainen, naamiaiset oli jo eilen ja näin ei siis pukeuduttu. Mut aloin vaan miettiä saisko...
  16. aamuntorkku

    Angry birds -pakastekakku

    Ootteko maistaneet? Onko ihan syötävää? Mietin, jos tarjoaisin sitä pojan kaverisynttäreillä. Melkein turhaa leipoa oikeeta kakkua, kun ei noi lapset semmosista oikein yleensä välitä. Kummeille ja mummeille sitte tietty oikeeta kaakkua, osaavat sitä arvostaakin :saint:
  17. aamuntorkku

    Siis kenen näköinen tuo Tähkän neuvonantaja on?

    Siis tuo Milla. Hän muistuttaa jotakin, mut en saa päähäni ketä? :saint: Auttakaa :whistle:
  18. aamuntorkku

    Pakko tanssia

    Oon niin odottanut tuota ohjelmaa.... ... mut nyt luin, että juontajaksi tulee Jani Toivola... aargh, miten mä sen kestän :mad: Meinaako muut katsoa?
  19. aamuntorkku

    KIRJAVA HUNTU -leffa

    Kuka katsoi eilen/on joskus katsonut? MITEN SE LOPPUU? Mä katsoin sitä, mut viimiset 15 minuttia olin sit nukahtanu ja heräsin lopputeksteille :whistle: Yritin netistä etsiä leffan loppuratkaisua, mut en löytäny...
  20. aamuntorkku

    LEGOJEN säilytys!?

    Varmaan pukki tuonut muilleki Legoja... Missä te ihmiset säilytätte niitä? Ideoita otetaan vastaan hyviksi todetuista säilytysratkaisuista! :)

Yhteistyössä