Hakutulokset

  1. S

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Vitsit, olin ihan unohtanu tulla tänneki katsomaan kuulumisia! Päivät menee niin äkkiä ja illalla sitä usein sitten vaan jää sohvalle telkkarin ääreen notkumaan, kun lapsi on menny nukkumaan (jee, Viljami nukahtanu nyt monta iltaa peräkkäin niin, että vien sen sänkyyn, laulan tuutulaulun, sanon...
  2. S

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Tervetuloa munki puolesta :) Hurjalta kuulostaa Tuila sun synnytys huh! Kun muistaa millasia ne supistukset on ja kuulemma vielä oksitosiinisupistukset on VIELÄ kamalampia (en pysty kuvittelee kuin kamalia ne on, koska "normaali"supistuksetkin on IHAN KAUHEITA) ja neljä päivää!! No, mutta...
  3. S

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Heippa! Vauvaelämää kuuluu :) Aina kun oon meinannu tulla kirjottaa, niin Viljami kutsuu :):) Kokeillaas nyt, josko ehtis vähän kuulumisia. Eka hammas on tullu ja se on alakulmahammas! Ilmankos poika onkin ollut hieman kärttyinen ja myös vähän rintalakkoillu YÖLLÄ! Eli tosiaan yöllä...
  4. S

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Heippa kaikille! Matka on nyt takana päin ja niin hienosti meni :) Viljami oli kuin aurinko koko reissun ajan ja tykkäsi kaikesta huomiosta mitä sai :) Lennot meni hyvin, menomatkalla kyllä kieltäydyttiin tissistä, mut onneks oli pullo mukana. Oli niin kuuma siellä koneessa alkuun ja varmaan...
  5. S

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    likka eipä tuo mitään :):) Tuli kyllä elävästi mieleen vuoden takaiset ajatukset omasta raskauden alusta :heart: Silloin ei meinannut uskoa todeksi ja nyt tuo jo 4,5 kuukautinen pikkupoika nukkuu tossa vieressä :heart:
  6. S

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Ai niin ja kiva blogi sulla sparkle, käyn sitä lukemassa aina kun ehdin :):):):):)
  7. S

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Oi kun kiva, kun ootte saanu pikkuiset takas vaunuihin!! Ja tosiaan Monchichi, voi olla että he vaan haluu nähdä jo enemmän maailmaa eikä aina vaan nukkua vaunuissa ja sen takia ei haluta olla siellä pimeässä. Meillä aloiteltiin nyt perunan maistelu tällä viikolla ja kivasti on menny! Me...
  8. S

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Heippa kaikille! Kiva lukea taas kuulumisia :) Tosi myöhästyneet äitienpäiväonnittelut kaikille! Meillä kovasti yritetään kääntyä selältä vatsalle, kyljelle päästään tosi hyvin ja pari kertaa on siitä päästy niin, että vatsa on kyllä lattialla ja peppu ylöspäin, mut yläkroppa ei tajuu...
  9. S

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Heippa hei! Kolmekuukautisneuvola oli meillä tänään ja rokotukset saatiin, saa nähdä tuleeko niistä mitään, nukahti ainakin hyvin :) Meilläkin alkaa jo rytmiä olemaan ja viime yönä Viljami nukkui 8 tuntia putkeen klo 22-06! Ihanaa :) Tää äiti korkkas piiiiiiitkästä aikaa yhden siiderin...
  10. S

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Kiva kuulla Hansu sunkin kuulumisia! Teijän Jonni on jo noin vanha! Sehän on melkein kuukauden vanhempi kuin meijän Viljami, joka on syntynyt 28.1 :) Hassua, että pian aloitatte jo soseiden maistelut! No, tulee se meilläkin pian eteen ja itse ainakin odotan sitä jo kovasti :) Te, jotka ootte...
  11. S

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Voi, te ootte niin ihania kun tsemppaatte, ihan tulee itku :heart: Kiitos!!! Celine toi kuulostaa kyllä järkevältä, ja tosiaan ei kantsis liikaa miettiä, että mikä imuote on oikein, meillä voi olla meille sopiva ote :) Monchichi, en oo viel uskaltautunu imettää julkisesti, teen kans niin...
  12. S

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Monchichi mä olen itkenyt monesti imettämisen takia! Ja imettäminen ei tosiaan oo helppoa kaikille, pitäis vain ite se tajuta, ettei oo huono äiti, jos imettäminen ei onnistu. Mä oon vaan sellanen, että haluan yrittää ja yrittää! Neuvolassa tiistaina oli lääkärintarkastus pikkuisella ja itkin...
  13. S

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Onnea tuoreellee rouvalle sparkle :hug: Rouvana oleminen on kivaa, vaihdoitko sukunimen? Mä vaihdoin ja alussa tuntu kyllä tosi hassulta sanoa koko nimensä! Ja allekirjoitusten tekeminen! Huh, hetken kestää, että uusi nimi tulee luonnostaan! Me ollaan nyt oltu 7 kuukautta naimisissa ja kyllä se...
  14. S

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Mä kävin just kans vaa'alla ja painan vähemmän kuin ennen raskautta. Mulla on kyllä noi sairastelut vaikuttanut, ei oo oikein ruoka maistunu ja imettäminenhän kuluttaa paljon. Ja nyt kun ite on suht kunnossa, niin poika on kipeä! Tai no nuhaa vaan, mut inhottavaa se on kun toinen ei saa...
  15. S

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Oi onnea Sparkle, ihanaa :) Meijän piti itseasias tehdä sama juttu, mutta mentiinkin salaa naimisiin viime kesänä maistraatissa, läsnä olivat vain mun vanhemmat ja pikkusisko. Haluttiin tehdä se ilman mitään hössötyksiä ja säästää rahaa vauvaelämään ja oikein tyytyväisiä ollaan ratkaisuun. Sain...
  16. S

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Heippa kaikille! Mistäs täällä ollaan puhuttu. No, imetyksestä ainakin. Kylkiasento on suosiossa öisin ja päivisin imetän nykyään lähinnä istuen, kun opin sen kunnolla. Mulla on kyllä nännit vielä niin kipeät, mites teillä muilla? En tiedä ottaako poika väärin kiinni välillä ja sen takia on...
  17. S

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Minnuli lääkärit ja hoitajat sano, että älä pelkää, et sä saa sitä haavaa repeemään, se on niin monessa kerroksessa ommeltu :) Mut siis, en mä mitään turhia riskejä ota!! En kyl koiran kans lähtis mihinkään pitkälle lenkille, kuhan oon käyny tossa pihalla sen kanssa sen verran, että pissii. Ja...
  18. S

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Minnuli joo, mul oli hakaset, jotka otettiin mun vikana eli viidentenä päivänä sairaalassa pois. Alkuun luukuin varovaisemmin, mut nyt jo alan nousee sängystä vähän miten vaan. Lattialta noukkimiset koitan muistaa jaloilla tehdä ja muutenkin ottaa rauhallisesti. Eilen kävin koiran kanssa ihan...
  19. S

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Kaikenmoisia synnytyksiä meillä tammikuisilla! Hyvä Sparkle, että kaikki kuitenkin hyvin sulla ja vauvalla :) Agisiiri tsemppiä! Vauvasta tuleekin helmikuinen :) Tosiaan on hauska sitten jakaa kaikkia vauvakokemuksia, mutta itse oon vielä niin "tuore" tässä hommassa, että kauaa ei koneella...
  20. S

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Eilen kotiuduttiin :) Eli meidän pieni poika syntyi siis 28.1.2011 tasan klo 20.00 kiirellisella sektiolla, ei siis ollut hätäsektio. Synnytys lähti käyntiin perjantaina (päivä la jälkeen :)) aamulla säännöllisillä supistuksilla ja lapsiveden menoilla. Pari tuntia oltiin kotona ja sit lähdettiin...

Yhteistyössä