Hakutulokset

  1. A

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    Tulin piiiitkästä aikaa kurkkaamaan tänne ja katsastamaan, miten teillä tutuilla menee. :) Ronjaliina, Tuna, Tatja, Joku_raja ja muut samaan aikaan kuumeilleet, tsemppiä hurjasti mahan kasvatukseen! :) Ja tietty myös synnytykseen, kun se sitten koittaa! Mä en osaa siitä normikuviosta mitään...
  2. A

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vauvautuneet **

    Imetyksestä, mullakin maidonkerääjä on ehdoton imettäessä! En jaksanu alkua pidemmälle mennä niillä liivinsuojilla, kun maitoa valuu "vapaasta" rinnasta niin paljon. Mietin muuten sitä, et pitääkö maidonkerääjä pestä aina tosi hyvin/desifioida imetystä välissä, jos maidon haluaa säilöä? Mä en oo...
  3. A

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    Piti tulla teille odottajille antamaan vinkkinä, et suosittelen, et hankitte paljon kaikkea tarvittavaa ennen vauvan syntymää! :) Mä tein aika paljon hankintoja - ison osan ostin käytettynä ja on kyllä ollu kiva, ettei oo tarvinnut hankkia mitään tärkeetä enää vauvan tulon jälkeen. Voihan...
  4. A

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vauvautuneet **

    Piti vielä kommentoida teille, jotka tuskailette imetyksen / nännikipujen kanssa. Kantsii tyhjentää rintoja tasaisesti, vaikka toinen nänni/rinta olis arempi! Mulla kun oli toi toinen nänni tosi kipeä, vaistomaisesti aloin imettää enemmän toisesta rinnasta, joka ei ollu kipeä. Nyt se enemmän...
  5. A

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vauvautuneet **

    Tuittis, mullakin on aluks nännit tosi kipeät ja toinen varsinkin ärtyi pahasti. Ärtymys loppui oikeestaan vasta vähän aikaa sitten. Aloin jo olla vähän epätoivoinen, et sattuuko imetys aina! Mut onneks meni sitten ohi. Mä en oo käyttäny rintakumia ollenkaan, koska pelkäsin et haittaa maidon...
  6. A

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    Tuittis hui mikä synnytys!!! Mutta onneks kaikki on nyt hyvin! Valtavasti ONNEA ja ihania hetkiä vauvelin kanssa! :heart:
  7. A

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    Wanda, jipii, huraa, *hyppii tasajalkaa*!!! :) Oon tosi onnellinen sun puolesta! Tuota plussaa on kyllä jo odotettu! Se on melkein "läpsystä vaihto", kun sun plussa tuli ihan mun synnytyksen kanssa samaan aikaan. Täytyy todeta vajaan 4 viikon kokemuksella, että vauvan saaminen on yhtä ihanaa ja...
  8. A

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    Onnea Sara pienestä pojasta! :heart: Ihanaa, että poitsu kasvoi lopulta noin isoks ja kaikki meni hyvin!
  9. A

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Mandala, nyt vasta luin sun tilanteesta... Oon todella pahoillani sun puolesta. :hug: Toivon, että voisivat säästää toisen munanjohtimen. Tiedän, miten iso suru toi on. Multahan poistettiin toinen munanjohdin kohdunulkoisen raskauden takia ja pelkäsin, etten voi tulla enää raskaaks, kun sen...
  10. A

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vauvautuneet **

    Mäkin siirryn tuolta odottavien (ja sitä ennen kuumelijoiden) puolelta tänne! :) Suloinen, äidin sydämen varastanut pikku poikamme syntyi 2,5 viikkoa sitten! Täälläkin on paljon tuttuja kirjoitellut aiemmin! Fb ryhmässä taidatte olla jo isompien lasten äitejä, mut mielellään liittyisin sinnekin...
  11. A

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Tulin tänne vanhaan pinoon kertomaan, et meille syntyi pieni poika kevään aurinkoisena lahjana! :) Kirjoittelin täällä 1,5 vuotta ja pitkä odotus ja useat lääkehoidot tarvittiin onnelliseen lopputulokseen. Tsemppiä ja plussaonnea teille kaikille! Muistakaa, et vaikka aikaa kuluis ja tie olis...
  12. A

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    Valtavasti onnea Marjutan! :heart: Tuittis, mullakin oli sf mitta 2 viikkoa ennen la:ta 37 cm ja poika oli silti vain 3560 g. Ultrakin ennusti vähän isompaa ja vatsa oli pinkeä kuin futispallo. :) Mut pidän peukkuja, et synnytys käynnistyis pian!!
  13. A

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    Sintti, kiitos onnitteluista! :heart: Huomasin, että sulla hoidot jatkuvat... Kovasti voimia ja tsemppiä! Pidän peukut ja varpaat pystyssä, et tuut pian tänne palstalle plussauutisten kera! tiNpPa, kiva kuulla, et synnytys oli noin sujuva ja kaikki meni hyvin! :) Niin se vaan on, et harva...
  14. A

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    Suuren onnittelut tiNpPa! :heart: Ison poitsun pykäsit maailmaan, hieno suoritus! :) Nauttikaa ensihetkistä, ne on aivan ihmeellisiä! Mä olin ainakin ihan sekaisin ja kaikki ympärillä pysähtyi siihen valtavaan onnen ja ihmeen huumaan. :) Sama jatkuu vieläkin, mut nyt jo osaan avata telkkarin ja...
  15. A

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    tiNpPa tuu heti kertomaan tilannekatsaus, kun voit! :) Ei tietty synnytyssalista tartte! ;) Tsemppiä!!! Lallaa, kirjottelin tonne kerhon puolelle! Samirja ja Lallaa, ootteko siirtyny kirjottelemaan jonnekin syntyneiden palstalle? Voisin itsekin alkaa kirjottelemaan jossain, mut missä te...
  16. A

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    Nyt ehdin pikkasen kertomaan synnytystarinoita! :) Kotiuduttiin eilen illalla ja vuorokausi on menny ihanasti, vaikka vauva-arki tietty hakee vielä paikkaansa. Me siis mentiin leikkaukseen torstaiaamuna. Aamulla oli tosi levollinen olo, mut leikkaussalissa iski hirvee paniikki, kun joka...
  17. A

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    Odottelen juuri kätilöä avuksi pesulle ja poika meni isän kanssa aamupalalle. Eilinen päivä oli hurjan jännä. Leikkaussalissa iski kova pelko ja jännitys, mut lopulta operaatio ei ollu paha. Parasta oli kun verhon takaa kuului kova parkaisu. Sain pojan hetkeks rinnalle ja sit lähtivät isän ja...
  18. A

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    Maailman ihanin pieni poika tuhisee ja imee rinnan päällä täällä Naikkarin perhehuoneessa! :) Kaikki mennyt hyvin! Kerron lisää kun kynnelle kykenen!
  19. A

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    Sara, voi harmi!! Toivotaan, et kaikesta huolimatta vauva pysyisi mahassa vielä! Toisaalta mulla on pari kaveria saanut vauvat 34-35 viikoilla ja nyt ovat molemmat terhakoita temmeltäjiä! Mut eihän sitä tietenkään toivo, että vielä syntyis... Onneks kuitenkin huomattiin nyt! Ehkä lepo auttaa...
  20. A

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    Iso kiitos kaikille tsemppauksesta! :heart: Se tulee tarpeeseen, koska nyt alkaa jo vähän jänskättämään... Edelleen sitä on ajatukset lähinnä vauvassa ja sen hyvinvoinnissa - sektiota sinänsä en oo kovin paljon ees miettynyt. Hui, miten jännää tää on!! Sara, uskon et vauva ehtii vielä...

Yhteistyössä