Hakutulokset

  1. M

    ¤¤¤Marraskuun 2009 karhunpennut ~Tammi,helmi ja maaliskuussa~

    En kuulu tähän ketjuun, mutta Ellen, jos olet työskennellyt osa-aikaisena samassa yrityksessä, ei sinulla saa olla koeaikaa. Kannattaa etsiä tes ja varmistaa vielä sieltä.
  2. M

    Todella tärkeää

    Kannattaa miettiä vähän pidemmällä tähtäimellä näitä juttuja, sillä vuosien kuluttua tämä poika (sittemmin mies) voi tienata rutkasti enemmän, mutta elatusmaksuissa se ei näy, ellei isyyttä tunnusteta / todeta.
  3. M

    Ruokalista perheelle viikoksi ,rahaa 100e ?

    Muutama pussi makaronia, reilusti perunaa, sipulia, porkkanoita, keittovihanneksia. Munia, jauhoja, yms niin että leivot leivät itse. Tee keittoja, makaroonilaatikkoa, risottoa ja muuta halpaa isoja satseja. Popcornit on halpaa hyvää telkun edessä :)
  4. M

    Kännykkää mitenkään paikantamaan????

    ÄLÄ HUUDA! jooko? :) Kannattaa varmaan ottaa yhteys operaattoriin ja kysyä sieltä?
  5. M

    Jee, kohta mä saan mun tytön kotiin!

    Hui, varmaan kamala ikävä!
  6. M

    Miehen lääkitys ja raskauden suunnittelu...

    Mihin vaivaan syö näitä lääkkeitä?
  7. M

    saako 1v syödä leipäjuustoa rajoituksetta, kun siitä niin tykkää?

    1 veet voi juoda ihan normi maitoa, niin tuskin nyt leipäjuustoston palasta mitään ihan hirveen radikaalia tapahtuu.
  8. M

    saako 1v syödä leipäjuustoa rajoituksetta, kun siitä niin tykkää?

    Miksi maha muuten menisi sekaisin? 1 vee saa syödä sitä suolaakin, ellet nyt suoraan purkista anna :) Tuskin koko ruokavalio pelkkiä juustoja kuitenkaan on.
  9. M

    Imetyksestä kiinteisiin?

    Toi on vaihe. Meillä tehtiin kanssa vaikka mitä temppuja, jotta onnistui syödä. 3kk on kuitenkin vielä niin pieni, että harva äiti kauhean kauaa tuskastumatta jaksaa katsella, jos lapsi ei syö. Kokeile hytkyttää samalla, vaihtaa tissiä, taputella pepulle. Meillä auttoi joskus noi. Menee...
  10. M

    saako 1v syödä leipäjuustoa rajoituksetta, kun siitä niin tykkää?

    Mun 1 v vetelee huoleti Fetaa ja punasipulia, yms :)
  11. M

    siis aivan ihana takki, mitäs muut tykkää tästä?

    Vähän vanha juttu jo.
  12. M

    Äidit 20-23, monennellako yk:lla tärppäs ?

    Näistä vastauksista, tähän asti saa sen kuvan, itseni mukaan lukien, että vauvat on tarkoitus tehdä nuorena. Nyt EI ole tarkoitus suututtaa ketään, vaan olen oikeasti pohtinut tätä nykyistä "lapsettomuuden" aikaa, kun kolmevitosena ei enää esikoinen tärppääkkään. Lisää vaan, niin saadaan...
  13. M

    Äidit 20-23, monennellako yk:lla tärppäs ?

    yk= yritys kuukausi.
  14. M

    Kenelläkään tietoa tästä?

    On. Mulla oli yhdessä kierrossa ennen lasta, saati sen tekemistä rinnat todella kipeät ja mahaa turvotti. Raukka sain siitä sellaisen vauva kuumeen, kun olin ehtinyt fiilistellä raskaus mahdollisuutta (vaikka raskaus olisi ollut ehkäysystä johtuen silloin hyvin epätodennäköinen), että puolen...
  15. M

    Äidit 20-23, monennellako yk:lla tärppäs ?

    Niin ja itsellä tosiaan ikää oli 20 (ihan hetken päästä 21) ja yk 1. Mielenkiintoista, jatkakaa.
  16. M

    Jos olisi pakko valita näistä- lapsi 10 kk ikäisenä hoitoon vai ahtaasti asuminen?

    Ei ole pakko olla provo. Kyllä kaupunkilaiset monetkin viihtyy pienissä neliöissä. Elämänlaadun ratkaisee sitten ihan muut asiat. Ainakaan ei tarvitse nököttää neljän seinän sisällä kaiket päivät, kun on virikkeitä ympäristössä.
  17. M

    Jos olisi pakko valita näistä- lapsi 10 kk ikäisenä hoitoon vai ahtaasti asuminen?

    Ahdas asunto olisi valintani, jos täytyisi valita. Tosin nyt kolme henkeä ja melkein 90 neliötä ja omistus asunto, mutta kyllä tässä todella joutuu tinkimään ja pihistelemään hoitovapaalla. Miehellä ihan perus tulot, ei siis mitkään kassan, mutta ei myyntijohtajankaan :)
  18. M

    Äidit 20-23, monennellako yk:lla tärppäs ?

    Laitoin tämän tuonne 20-30v osioonkin, mutta laitetaan nyt tännekkin, vaikka saatavien vastausten vertailun vuoksi.
  19. M

    Äidit 20-23, monennellako yk:lla tärppäs ?

    Tällaista omaa tutkimusta suoritan :D:wave:
  20. M

    Ulos tekis mieli, mutta kannattaako riskeerata lapsen terveys?

    Lapsilla on nuhaa läpi talven, ei koko talvea voi istua neljän seinän sisällä. Raitis ilma tekee hyvää, eihän lapsella edes ole kuumetta. 37,7 on kaksivuotiaallekkin vielä ihan normi lämpö. Puolen tunnin - tunnin ulkoilu, ihan niin että lapsi saa leikkiä sen minkä jaksaa (ei tarvitse istua...

Yhteistyössä