Hakutulokset

  1. N

    Nana Vagabund yhdistelmät

    Hei! Onko kellään kokemusta Nana Vagabund yhdistelmistä tai ylipäätään Nana merkistä? Kovasti itseä kiinnostaisi kyseiset vaunut, mutta kokemuksia kaipailisin. Etsinnässä siis suht edulliset vaunut, oltava kuitenkin ehdottoman turvalliset ja tietysti mielellään hyvin toimivat :) Ei tarvitse...
  2. N

    YHDISTELMÄVAUNUSETIT edullisesti netistä! Liian hyvä ollakseen totta?

    Hei! Onko kellään kokemusta Nana Vagabund vaunuista? Itseä kovin kiinnostaisi, mutta kokemuksia kaipaisin :)
  3. N

    ~LOKAKUUN lapset **2010** lokakuussa, MEIDÄN KUU! <3~ 9 vauvaa syntynyt !

    Pikaisesti tulin vaan kaikkia vauvautuneita onnittelemaan ja tsempityksiä lähettämään vielä kasassa oleville! :flower: Yhtään en ole kerennyt lukemaan, saatikka kirjottelemaan. Meillä vauva ja esikoinen molemmat ollut jo kaks viikkoa putkeen kipeenä...vauvalla jo eka korvatulehduskin ollut :(...
  4. N

    ~LOKAKUUN lapset **2010** lokakuussa, MEIDÄN KUU! <3~ 9 vauvaa syntynyt !

    Pikaisesti vain ilmotan että tyttö syntyi maanantaina 27.9.10:heart: Painoa 4250g ja pituutta 52cm. Eilen kotiuduttiin:) Koitan palailla joskus paremmalla ajalla kertomaan enemmän. Nipsuliina ja Pirpana 4pvä
  5. N

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    Sektio-keskusteluun itselläni siis huomena suunniteltu sektio. Esikoinen syntyi kiireellisellä sektiolla. Ehdottomasti tärkeintä on, että vauva saadaan turvallisesti maailmaan! Mutta omalla kohdallani lievä pettymykseni sektioo "joutumisesta" liittyy siihen, että olisin mielenkiinnosta halunnut...
  6. N

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    Kiitos kaikille tsempityksistä:flower: Mä luin nyt vasta tarkemmin tommosen vihkosen jonka antoivat sairaalasta leikkaukseen liittyen. Ja siellä luki et isä ja vauva saavat tulla seuraksi heräämöön ja vauvan saa siis jo siellä rinnalle. JEE! Toi on mun mielestä ihan huippujuttu:) Mä oon...
  7. N

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    Täällä kotiuduttiin just päivystyksestä pojan kanssa. Esikoinen kaatu tuolia päin ja silmäkulma auki. Eipä tuolla reissulla vierähtänyt KUIN 4 tuntia:( No onneks ei käyny pahemmin. Kyllä täällä vähän jo jännittää, nyt illalla tosin hetkeks unohtu ku tuli muuta ohjelmaa:kieh: Mun pitää...
  8. N

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    Bubbeli 37+1 oli painoarvio 3,7kg ja sektio on tosiaan tasan 39+0:)
  9. N

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    bubbeli Kyllä mä aluks järkytyin ku sain päivän sektioon. Meni ihan pasmat sekasin:D Mutta nyt kyllä ihan hyvillä mielin olen menossa ja innoissanikin jo odotan maanantaita että näen pienen pirpanani:heart: Kaikki positiiviset puolet suunnitellusta sektiosta olen tosiaan kaivanut ja pääasiahan...
  10. N

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    Bubbeli kyllä se vauva voi vielä itse kääntyä, monesti kuulemma just ennen synnytystä muljauttavat ittensä oikeinpäin. Mullakin vauva kyllä hyörii ja pyörii hulluna, mutta aina tuntuu palaavan tohon jalkatarjontaan. Mä olen nyt koittanut vaan kaivaa kaikki mahdolliset positiiviset puolet...
  11. N

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    Lohjalla ainakin on salien vieressä huone jossa vauva punnitaan, mitataan ja isi pääsee kylvettämään :) Matkaa sairaalaan meillä on reilut 10km, joten nopeesti tarvittaessa pääsee. Eilen nukkumaan mennessä tuli ekaa kertaa jonkun verran supistuksia, siis semmosia et tuntu mut ei mitään...
  12. N

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    Täällä tuntuu siltä, että ehkä elämä voittaa taas!=) Viime yönä sain nukuttua ihan hyvin ja mies heräsi vielä aamulla pojan kanssa, niin sain nukkua ysiin asti. Ihanaa:heart: Noi äitiyspakkauksen puvut ovat olleet ainakin yleensä todella reilua kokoa, joten mä olen ainakin hommannut vähän...
  13. N

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    Kiitos Hoikkalori! Mä olen kanssa koittanut ajatella niin, että jonkun ajan päästä sisaruksista on seuraa toisilleen. Ja koitan sit vaan ohjata niin että esikoinen tulee sohvalla syliin ja koitan olla korostamatta sitä että "äiti ei voi". Täytyy koittaa jotenkin luovia ja keksiä...
  14. N

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    Oniittelut Tataralle! :flower: Mulla ihan järkyttävä väsymys, viime yö meni päin honkia...tuntuu ylivoimaiselta pysyäylipäätään hereillä, saatikka leikkiä pojan kanssa. Itkettää vaan kun väsyttää:ashamed: Tällä viikolla pitäs kaikki saada valmiiks, jotenkin tuntuu uskomattomalta että...
  15. N

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    Neuvolassa käyty ja kaikki ok. Se oli sit näillä näkymin viimenen neuvolakäynti kokonaisena pakettina :) Pirpana siis edelleen pää mun oikean rinnan alla ja jalat vaan heiluu alhaalla:D Oikeen napakat sykkeet, sf-mitta ponnahti ihan yläkäyrälle, tänään siis 36. Painoa on tullut yhteensä 4,9kg...
  16. N

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    Discovery mulla kans noi pukamat tuli kiusaks. Mulla ei niistä oo aiempaa kokemusta ja olen ihan kauhuissani. Tuota mainitsemaasi voidetta oon kanssa nyt pari päivää käyttänyt, mutta kipeetä kyllä tekee koko ajan. Onko kokemusta kuinka nopeesti ja hyvin paranee? Odottelen huomista neuvolaa...
  17. N

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    Onnittelut Laralle ! :flower:
  18. N

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    Äitipolille soittelin ja juuri niin kuin Tatarakin meinasi, niin ultraavat ennen leikkausta jos pyydän. Ja aikasemminkin jos musta tuntuu että vauva kääntyy niin kätilö sano että ultrataan kun pyydän. Nythän tää vasta jännäks meni. Eilen taas neiti muljuili niin kovin, että pitää koittaa taas...
  19. N

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    Mulla tuli yhtäkkiä mieleen et pitää varmaan huomena soittaa ä-polille ja kysyä et miten sit toimitaan, jos vauva kääntyykin raivotarjontaan nyt ennen sitä sektioaikaa. Ja tarkistaako ne sen sit ennen leikkausta... Kaikkea sitä alkaakin miettimään :confused: Nipsuliina ja Sindi (edelleen 37+2)
  20. N

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    Pinnasänky meillä on makkarissa, mutta ei valmiina vauvaa varten..pitää pohja nostaa ja pehmusteet laittaa ja tietty lakanat yms. Mutta jos samalla tavalla käy kun esikoisen kanssa niin sänkyä ei tarvita ekaan puoleen vuoteen :laugh: Kehto pitäis vauvalle laittaa valmiiks, meillä on semmonen...

Yhteistyössä