Hakutulokset

  1. ulB3

    Kuumeilija, mutta ei kuitenkaan vielä yritystä. Onko muita?

    Täälläkin yks kakkosta kuumeileva 25-vuotias 1v8kk pojan äiti. Ajankohta vaan vähän jarruttaa, vaikka varmasti jjos vakavasti puhuttais nii lupa annettais. Koulu alkaa ylihuomenna ja se kyllä olis tarkotus saada edes hyvälle alulle, ellei peräti loppuun asti ensin. Kovsti lueskelen...
  2. ulB3

    Ruokakuvaketju

    Juhannusmenu: Tämän päivän päivällinen: in living colours käykää kurkkimassa :)
  3. ulB3

    Amk-haun tulokset

    "Palvelu on avoinna seuraavan kerran 21.6.2011. Silloin julkaistaan AMK-aikuiskoulutuksen ja ylempien AMK-tutkintojen valinnan tulokset." Nuorten haun tulokset eivät näy vielä.
  4. ulB3

    SAUMURI - Neula irtosi, mitäs nyt?

    Noniin, neula on paikallaan! Kiitti kaikille! :)
  5. ulB3

    SAUMURI - Neula irtosi, mitäs nyt?

    Kiitos kaikille, poika nukkuu ja tutustuin tarkemmin. Neula ei mennyt poikki! :D Joten sen pitäs kaikella järjellä mennä sinne kun löystin ruuvia, mut piti tulla hengittelee ku en vaa saa sitä sinne :o omistan kyllä melkoset nakkisormet.
  6. ulB3

    SAUMURI - Neula irtosi, mitäs nyt?

    sepäs siinä kun ei mitään ohjekirjaa ole :D mut koitetaan tuossa illalla kunha poika nukkuu, tuun sitte tänne kiroilemaan jos ei suju!
  7. ulB3

    SAUMURI - Neula irtosi, mitäs nyt?

    Saako saumurin neulan ITSE takaisin paikalleen? toinen neuloista irtosi kun lähdin langoituksen jälkeen testitilkkuun kokeilemaan. Saumuri on vanha ja merkiltään Happy Lock. Lainassa kaverilta, joka ei oo sitä käyttänyt kertaakaan, kun sai se mummoltaan joskus. Pitääkös tässä joku huolto etsiä...
  8. ulB3

    G: Mitä toivot eniten juuri nyt?

    että pääsisin amkiin ja että ois lämmin kesä. pitemmän tähtäimen toive, että sais vakityön omalta alalta ja päästäs rivariin tai paritalon puolikkaaseen.
  9. ulB3

    Kilpirauhasarvoista, mitkä on viitearvot?

    olennaista on muutos omissa arvoissasi. tyyliin jos T4 ollut ennen 15 ja nyt 12 niin siinä on jo muutos.. mutta raja-arvojen sisällä sun arvot on :)
  10. ulB3

    Ruokakuvaketju

    munakoisolasagne :) in living colours: Lasagne munakoisolla
  11. ulB3

    TOUKOKUUN TOUKAT 2011 ~~ Tammikuussa~~

    Pikasesti täältä myös.. 1v toiveita, en vielä kovin miettinyt, mutta ainakin rahaa ja sitte varmaa tulee vaatteita ja jotain.. :) Ehkä jos keksin, niin voisivat porukalla jotakin isompaa.. Pitää miettiä vielä. Eikalle iski kuume ensimmäistä kertaa :/ Ihmettelin ku nukahti neljän jälkee...
  12. ulB3

    TOUKOKUUN TOUKAT 2011 ~~ Tammikuussa~~

    KyyneltenHymy, kiitos! On kyllä siis elämäni helpottaja ja tulen kyllä pitämään huolta ja hoivaamaan häntä sydämeni pohjasta <3 :D Katoin niin lähes samanlainen rytmi meillä on tällä hetkellä. Hienosti jaksaa 7-11/12 valvoa. Joinaki päivinä ottaa torkut 9-10 mut aika nyt on yksillä unilla...
  13. ulB3

    TOUKOKUUN TOUKAT 2011 ~~ Tammikuussa~~

    nyt oli sen verran raju ylläri meikälle, et oli pakko tulla hehkuttaa.. mä tosiaa täytän lauantaina 25v. odotin mun äitiä, veljeä ja kaveria et hakevat ton ison sängyn pois. noh, sitte soi ovikello. avaan oven, ni meijän äiti alkaa laulaa ja kaverilla on joku hemmetin iso loota ja mukana myös...
  14. ulB3

    Kellään muulla ollut läpi raskauden korkea hemoglobiiniarvo?

    mulla normaalisti siin 140 hB .. en syö lisärautaa jne.. raskausaikana korkein mitattu oli 155 :D
  15. ulB3

    Yksinään synnyttäneitä?

    olin synnärillä yksin jos ei kätilöitä lasketa. Olin siis yksinodottava ja nyttemmin totaaliyh. Ei ahdistanu ja jos myöhemmin vielä lisää suodaan, aion mennä yksin :)
  16. ulB3

    Lopunajan maanjäristykset ja katastrofit

    :D :laugh:
  17. ulB3

    Täytyy sanoa, että raivostuin. Tuttu työntämässä seitsenkuisen hoitoon...(pitkä vuodatus)

    Itsekään en 7kk ikästä lasta laittaisi hoitoon, mut ei mulla riitä energia, aika tai kiinnostus alkaa ruotimaan ja pohtimaan syitä miksi joku tuttu tekee omat valintansa. Enkä myöskään pilaisi päivääni raivostumalla asiasta, joka ei mulle kuulu tuon taivaallista. Ja sitte vielä se, ettei...
  18. ulB3

    TOUKOKUUN TOUKAT 2011 ~~ Tammikuussa~~

    Jehhii, kuulumisia täältäkin suunnalta!! 7.3. oli sosped käynti ja se jäikin viimeiseksi, kun ei ole kehityksestä huolta! Kauheasti sai kehuja taidoistaan ja jo tulevista sanoista sekä tavuista. 10kk pituus on 76,5cm ja paino n. 11kg kun ei paikallaan pysynyt, niin ei kovin tarkasti saatu...
  19. ulB3

    Miksi sä laitat oman naaman avatariin?

    :popcorn: Mainiota viihdettä nää elämäänsä kyllästyneet provoilijat :D :laugh:
  20. ulB3

    Kakunkoristeliat hoi!! Kaulintamassasta kysyttävää

    Mulla on yksi yö riittänyt.. Se kyllä riippuu millaisia kukkia ja kuinka paksua/ohutta massa on. Mitä ohuempaa, sitä nopeammin kovettuu! :)

Yhteistyössä