Hakutulokset

  1. palopoju

    Märkä uni

    10 vuoden tauko katkes: Olin japanilaisessa telkkariohjelmassa, missä pantiin jossain studioyleisön edessä. Taustalla oli miesten naamakuvat, ja vieressä palkki, joka osoitti kiihottumisen asteen. Sitten tuli minun vuoroni. Partnerini oli jotenkin aika epämiellyttävän näköinen ja suuteleminen...
  2. palopoju

    Onko pervoa tai ällöttävää, jos yli 30 vuotias mies pitää tasan 20 vuotiasta naista seksuaalisesti haluttavana?

    Pervoa tai ei, kyllä mä ainakin tiirailen ja kehittelen kaikenlaisia fantasioita ton ikäsistä misuista.
  3. palopoju

    Yksiössä leijui erotiikan tuoksut

    Ai saakeli, tää oli hyvä!
  4. palopoju

    Loppuuko seksi raskausaikana??

    Ihan mahdoton sanoo mitä miehen päässä liikkuu. Kyllä raskaana oleva nainen on hiukan oma juttunsa ja se masuasukki voi pikkusen hämmentää. Hiukan hassua kyl, jos ihan kokonaan loppuu. Minusta raskaana oleva nainen on jotain niiiin seksikästä: pyöreä vatsa, turvonneet tissit ja nännit, tummuneet...
  5. palopoju

    Isot rinnat miesten mieleen

    Kyl mun mielestä rinnat, joiden kantaja on ylpeä niistä, ovat aina kauniit.
  6. palopoju

    Märkä uni

    Pari kertaa oon tullu unissani ja niistä alkaa olla kohta 10 vuotta aikaa. En oikee koskaan muista uniani aamulla ja varsinki seksiunet olis kyl kiva muistaa. Kyllä sitä varmaan jotain kivoja unia näkee, kun aika monesti herää sellaseen stondikseen, et hiuakn sattuu.
  7. palopoju

    Kotona liian vaniljaista...

    Eipä tossa varmaan oo paljoo tehtävissä. Kunnon keskustelu, et molemmat tulis hiukan toisiaan vastaan, vois tuottaa jotain tulosta. Pienin askelin.
  8. palopoju

    Nuoleeko mies sormet.... ;)

    Kyllä mä ainakin sormet nuolen puhtaaks. Siinä on jotain pikkusen kinkyä. Mä tykkään siitä kun suudellessa laittaa pillumehuisen sormen sinne huulien "joukkoon" ja molemmat lipasee sitä tai imasee puhtaaks.
  9. palopoju

    Onko tämä pervoa?

    miks se olis pervoa??
  10. palopoju

    Kun masturboitte, niin mistä fantasioitte?

    Kyl mulla vaihtelee hirveesti. Joskus miettii jotain hyvin rauhallista ja sellasta läheistä rakastelukertaa ja sit taas joskus miettii, miten rankasis ja nöyryyttäis narttutyttöä, kun on ollut taas tuhma tyttö.
  11. palopoju

    Yleinen kysely miehille ;)

    Hymyyn ja ilmeeseen. Joku on peppumies ja joku tissimies, mä katon hymyä. Yleensä se tapa, jolla nainen kantaa kroppansa. Terve itseluottamus näkyy kauas ja on kaunista. Tietty kiva kesämekko on plussaa ;)
  12. palopoju

    Kiihottava edustaja

    Ja sit tietty raportti tänne miten kävi :D
  13. palopoju

    Kiihottava edustaja

    Joo joo, anna tulla vaan mittailemaan. Kiusailet kunnolla ja katot pysyykö tyyppi "aisoissa". :p
  14. palopoju

    Mikä niissä kultaisissa suihkuissa on niin kamalaa?

    Mä nautin tosi paljon, kun nainen istuu suihkussa mun syliini ja antaa pisun tulla. Siin on jotain hyvin intiimiä ja siksi kiihottavaa.
  15. palopoju

    orgasmi käsisuihkulla

    Onko joku kokeillut jossain kylpylässä tai uimahallissa altaan pohjasta tai seinästä tulevaa vesisuihkua samaan tarkoitukseen?
  16. palopoju

    kuvia AS:ssa

    Onhan niitä...
  17. palopoju

    Panettaako?

    No joo! Ja ärsyttää, kun on töissä aamukahdeksaan.
  18. palopoju

    Kylläpäs tekee mieli..

    Kieltämättä kyllä täälläkin himot on taivaissa, vaikka olis työpäiväkin kesken. Kyllä toi sheivailu jotenkin nostaa haluja, kun tietää, et on ite siisti ja puhdas. Oon kyl ehdottomasti poslarifani naisillakin. Ihanaa nuolla karvatonta pimppaa ja kyllä karvattomuuden tuntee sisääntyöntyessäkin.
  19. palopoju

    onko (miehille)naisen nautinto tärkeämpi kuin omasi?

    En osaa sanoa kumman nautinto siinä sitten jotenkin tärkeämpi on, mutta ainakin itse saan ihan mielettömän nautinnon, kun saa tyydytettyä naisen kunnolla. Joskus naiselle suuseksillä tai sormeilemalla annettu orgasmi on jotenkin tyydyttävämpi kuin oma.
  20. palopoju

    G: Näitkö seksiunia?

    Nään tosi harvoin, mikä on kyllä ihme juttu, kun muuten tekee mieli hirveen usein ja seksi pyörii päässä liikaakin. Pari kertaa saanut orgasmin unissaan. Jotenkin tosi outo tunne, kun unen pöpperössä ei osaa sanoa, mitä tapahtui, mutta vatsalla tai lakanoissa on selkeät todisteet :D

Yhteistyössä