onko (miehille)naisen nautinto tärkeämpi kuin omasi?

Althaea
Meillä myös kuulemma minun = naisen nautinto on miehen mielestä tärkeämpää, ja senpä tuo ihana mies kyllä näyttääkin paremmin kuin kertoo. :heart:

Aika outoa ja sikamaista, jos mies sanoo itsekkäästi että miehen nautinto on tärkeämpi... minusta molempien pitää nauttia yhtä paljon.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.12.2006 klo 19:42 Althaea kirjoitti:
Aika outoa ja sikamaista, jos mies sanoo itsekkäästi että miehen nautinto on tärkeämpi... minusta molempien pitää nauttia yhtä paljon.
Ei ap ainakaan kirjoittanut miehensä sanoneen omansa olevan tärkeämpi, vaan sanoneen, ettei naisen nautinto ole tärkeämpi. Oletan hänen tarkoittaneen, että molempien nautinto on yhtä tärkeätä.

Meillä miehen mielestä minun nautinto on tärkeämpi, ja minun mielestä miehen on tärkeämpi, joten aika tasoissa vissiin ollaan.. ;)
 
Käsittämätöntä jos mies asettaa oman nautinnon naisen edelle!
Naista kun pitää oikein hyvänä ja täyttää hänen tarpeensa niin mies voisi olettaa pääsevänsä uudestaan "sisään"! Eikä mikään asia maailmassa tuota niin suurta mielihyvää kuin kainalossa kehräävä tyytyväinen misu! Itse kun olen naisen kanssa "toimessa" niin itselle ei käy edes mielessäkään muu kuin naisen tarpeet ja mielihyvä! Mitä toiselle antaa niin saa sen moninvertaisesti takaisin! Herätys veljet !!! Pidetään mirri tyytyväisenä! :hug: :hug:
 
En osaa sanoa kumman nautinto siinä sitten jotenkin tärkeämpi on, mutta ainakin itse saan ihan mielettömän nautinnon, kun saa tyydytettyä naisen kunnolla. Joskus naiselle suuseksillä tai sormeilemalla annettu orgasmi on jotenkin tyydyttävämpi kuin oma.
 
Voi, kunpa miehet tajuais sen tosiseikan, että jos he tyydyttävät naisen ja antavat naiselle nautinnon ensin, sen jälkeen miehet itse saavat haluamansa. Ja jos ne tajuais, että nainen saa nautinnon eri tavalla kuin he. Ei suoraan asiaan, vaan kierrellen, kaarrellen, kiusoitellen, pitkään ja hartaasti ilman kiirettä, naista "lukien" ja jatkaen miltei loputtomiin naisen "kiduttamista". Ja kun nainen sitten saa... se on upeaa! Sitten vasta on miehen vuoro ja jos mies on osannut hommansa hyvin, nainen saa herkästi vielä uudestaan. Tällä tavalla molemmat saavat taatusti mitä haluavat. Parhaassa tapauskessa nainen saa kaks tai useamman kertaa ja sit vielä miehen kanssa yhtäaikaa. Jos mies ei tällaisesta tykkää, on se ihme! Ja mies, joka ei tällaisesta tiedä, on jäänyt paljosta paitsi! Voi, kunpa miehet tän tajuais ja osais. Huoh..!
 
Miksi naisen nautinto pitäisi olla tärkeämpi? Eikös ne pitäisi olla yhtä tärkeitä? Mua ainakin enempi stressaa, jos mun nautinto on aina se tärkein asia. Välillä on ihanaa laittaa myös miehen nautinto etusijalle.
 
No tottakai molempien nautinto on yhtä tärkeää, se on selvä. Palopoju oikeestaan kirjoitti sen mitä mä koitin ajaa takaa. Jos mies nauttii mielettömästi naisen tyydyttämisestä, nainen nauttii mielettömästi. Silloin jo siinä kohtaa molemmat nauttii ihan mielettömästi. Sen jälkeen mies saa vielä lisää mieletöntä nautintoaan kun tulee naisen sisään ja saa ja nainen saa nautintoa kun mies saa.

Jos tilanne on se, että mies ei tyydytä naista, niin nainen jää vaille nautintoa ja vain mies saa. Tietty toisinpäin on myös epäreilua jos vain nainen saa ja mies jää ilman. Musta on toisinaan ihanaa vaan antaa (esim. suihinotto tai kädellä tyydytys) nautintoa miehelle ja nauttia vain siitä antamisesta. Epäilen, että miehet malttais samaa toisinpäin, että mies ite jättäytyisi vapaaehtoisesti ilman.

Tietysti on tärkeää, että molemmat saa nautintoa, että pitemmällä aikavälillä homma menee tasan; että kumpikin nauttii. Valitettava tosiasia vain on, että jos mies ei tyydytä naista ensin, nainen mitä todennäköisemmin jää ilman. Silloin ei mene onnenlahjat tasan.:|

(muoks) Myös mies66 osasi esittää asian hyvin.
 
Viimeksi muokattu:
Siis ytimekkäästi: Jos naisen nautinto on miehelle tärkeämpää kuin omansa, molemmat nauttivat. Jos miehen oma nautinto on miehelle tärkeämpää kuin naisen nautinto, vain mies saa ja nainen jää ilman.
 
No joo, mä vastasinkin varsinaisesti tuohon alkuperäiseen kysymykseen. Mutta sen verran on pakko todeta, että kyllä niitäkin miehiä löytyy, jotka osaavat antaa naiselle nautinnon oman laukeamisen jälkeenkin. ;) :heart:
 
Joo, niin on, tiedän myös. Mutta naiselle(ainakin mulle) se on silti kivempaa/tärkeämpää/nautinnollisempaa, jos mä saan ensin, koska naisena mä pystyn nauttimaan ihan yhtä paljon heti orkun jälkeenkin, ja saamaan vaikka lisää. Toisin kuin mies, joka (ainakin yleensä) tarvii hetken jäähdyttelyaikaa laukeamisensa jälkeen. Ja jos mies on saanut ennen naista ja jatkaa silti saman tien naisen tyydyttämistä, niin mies ei (välttämättä) pysty nauttimaan naiselle tuottamastaan nautinnosta ihan vilpittömästi, ainakaan kiihkoten. Sit se on enemmän sellaista mekaanista nautinnon tuottamista, josta mä en osaa nauttia samalla tavalla kuin jos tiedän miehen to-del-la nauttivan.

Jos mies tulee ensin, ja sit vasta on mun vuoro, mä en osaa nauttia koska mietin että miestä ei oikeesti niin kovasti kiihota mun nautinto, koska on omansa jo saanut. Ja sitten mulle vasta niitä paineita tuleekin, että mun pitäis saada äkkiä, ettei mies kyllästy tai jotain. (Siis vaikka mies ei näin sanois/osoittaiskaan, mutta sellainen olo tulee).

Pääsääntöisesti oon sitä mieltä, että naiset ensin. Poikkeuksena on, että joskus tiedän oman orkkuni olevan liian ison homman takana, voin joskus ihan hyvin nauttia seksistä ilman sitä orkkuakin. Mun ei siis tarvii saada orkkua joka kerta, mutta riittävää nautintoa kumminkin haluan ja sellaista on kun mies haluaa asettaa ja asettaa mun nautinnon omaksi päämääräkseen(ja nautinnokseen).

Voi, kunpa mies tän hoksais :) :)! Isien pitäis opettaa pojilleen tää jo teinistä alkaen. Olis maailma paljon parempi monella tapaa :D
 
mtk
Vaikka tämä ketju onkin ju suhteellisen vanha, niin kaipa sitä uutena käyttäjänä voi silti vastata.

Itse kun olen koko ajan luullut olevani jotenkin omituinen, kun koen saavani suuremman nautinnon naisen tyydyttämisestä, sen sijaan että itse saisin. Toki sillekin aina tarve tulee, mutta suhteessa 10/1 saan suuremman tyydytyksen siitä, kun näen ja koen naisen nautinnon.

Jotenkin oman miehisen orgasmin jälkeen hommasta katoaa hohto, ja niin kuin joku edellä mainitsi, niin silloin ei toiselle tuota iloa samalla intensiteetillä. Mikään ei ole sen upeampi tunne kun saa naisen voihkimaan ja kiemurtelemaan nautinnosta ihan pienellä sormen liikkeellä juuri oikeassa kohdassa ja oikealla tahdilla..... Toki se vaatii aikansa opiskelua, mutta maksaa itsensä kyllä takaisin. Oma vaimoni nauttii suunnattomasti kun hänet tyydytän (siis ilman "seksiä").

Tämä ketju pelasti tämän pävän.... :)
 
Et tosiaan ole omituinen. Minulle naisen nautinto ajaa aina kaiken edelle. Saan myös tyydytksen siitä että nainen nauttii täysin ja koen ja tunnen myös hänen nautintonsa samalla.

Ne pienet sormen liikkeet jolla saa naisen ihan sekaisin.. MIEHET, opetelkaa ne !!!!
 
30v
Käsittämätöntä jos mies asettaa oman nautinnon naisen edelle!
Naista kun pitää oikein hyvänä ja täyttää hänen tarpeensa niin mies voisi olettaa pääsevänsä uudestaan "sisään"! Eikä mikään asia maailmassa tuota niin suurta mielihyvää kuin kainalossa kehräävä tyytyväinen misu! Itse kun olen naisen kanssa "toimessa" niin itselle ei käy edes mielessäkään muu kuin naisen tarpeet ja mielihyvä! Mitä toiselle antaa niin saa sen moninvertaisesti takaisin! Herätys veljet !!! Pidetään mirri tyytyväisenä! :hug: :hug:
oikea vastaus, ihme että noin järkevä mies on olemassa
 

Yhteistyössä