Hakutulokset

  1. catlady

    Lapsi ja koira kadonnut Heinolassa :(

    Se lapsen äiti kirjoittaa näin facessa ihan julkisesti siis: "Lehden mukaan jossain metsä tiellä. Naapuri löysi. En ole vielä selvittänyt tarkemmin, kun väinö nukkuu tuossa vierellä ja vain katselen häntä ja silittelen ja halin.. Oli kateissa 2h. Lähti koiran perään. Kymmenen maissa...
  2. catlady

    Onko kotonasi seinäteksti?

    Ei ole seinätekstiä. Mutta haluan. Ja laitankin, sitten kun saadaan lattiat ja seinät uusiksi (eli ihan pian). Sohvatyynyssä, seinäkellossa, metallitaulussa, tiskiräteissä ja jääkaappimagneeteissa on tekstejä, kuten home sweet home ja koti on siellä missä <3 on jne...
  3. catlady

    Onko ollut LASTENHUONEISTA lähiaikana kuvia?!!

    Etsin haulla täältä, mutt tuli niin vanhoja ketjuja, että suurin osa kuvista poistuneet... Laittakaa, jos viitsitte niin kuvia LASTENHUONEISTA! :) Meillä on menossa huonevaihdokset ja pitäis miettiä miten kenenkin huone sisustetaan. Muiden koteja ja huoneita on aina kiva katsella! :)...
  4. catlady

    HuOmenta !!

    Oletko huomannut, että ennen olisit nähnyt enneunia? Netistäkin saattaa löytyä uni-selvityksiä. Unikirja olisi kiva!
  5. catlady

    HuOmenta !!

    Huomenta!! :) Ei ei lenkille, apua... ;) Mutta siivota täytyy... Lapset heräs ajoissa ja touhuavat kuka mitäkin. Minä istahdin koneelle kahvee kupponen <3 edessä ja alan kohta touhuamaan niitä siivouksia! :)
  6. catlady

    kehtaako 4vuotiasta pitää vielä pyörän takan istuimessa? ei jaksa itse polkea 3,5km..

    Mahtuuko 4-vuotiaasi istuimeen? Minä olen kuljettanut lapsia pyörän takaritsillä tyyny heiän pyllyn alla... Muistutin alussa aina siitä, että jalat levälleen! Ettei jää pinnojen väliin jalat. Kerran alussa pojalla lipsahti jalka ja meni sitten crocsi rikki kantapään kohdalta... Vien siis...
  7. catlady

    Kenellä LAPSET VIIKKO/VIIKKO-SYSTEEMILLÄ?!!

    Eli minun luona tietävät ettei kavereille enää illalla viestitellä, mutta jos iskä tulisi mieleen, niin häneen saisi ottaa yhteyttä. Eli tässä tuntuu siltä, että iskä on mustasukkainen. Perhekeskuksen täti sanoi, että meidän tapauksessa lapset ovat tottuneet äidin läsnäoloon ja turvautuvat...
  8. catlady

    Kenellä LAPSET VIIKKO/VIIKKO-SYSTEEMILLÄ?!!

    Ja siellä iskällä 12v on tottunut joinain iltoina viestiin minulle jotain omia juttujaan tai hyvää yötä ja se on minulle ollut ok. Tänään he sanoivat että puhelimet otetaan iskälle sitten klo 20.
  9. catlady

    Kenellä LAPSET VIIKKO/VIIKKO-SYSTEEMILLÄ?!!

    Siis asia on niin, ett ISKÄÄ HÄIRITSEE se että lapset itse haluavat ottaa äitiin yhteyttä hänen viikoilla. perhekeskuksessa hän (lasten isä) sanoi että haluaa kieltää kokonaan lasten yhteyden pidon äitiin hänen viikoilla. Josta siis se perhekeskuksen nainen sanoi, ettei pidä ollenkaan hyvänä...
  10. catlady

    Kenellä LAPSET VIIKKO/VIIKKO-SYSTEEMILLÄ?!!

    Pitäisi juu lapsilta kysyä, että miksi haluavat toivottaa hyvää yötä äidille, hmm... Jos se on heille tärkeää ainakin joinain iltoina, niin minusta se pitäisi sallia. He esim. ovat sanoneet että miettivät "vanhaa aikaa" ja haluavat puhua siitä ja "rauhoittua" jne.
  11. catlady

    Kenellä LAPSET VIIKKO/VIIKKO-SYSTEEMILLÄ?!!

    Niin, siis minusta seitsemän illan aikana isällään lapset saisi soitella silloin ku haluavat. Eivät siis ole soittelemassa joka sekuntti, minuutti tai tuntikaan. Tai edes joka ilta! Minusta lapsi saisi soitella silloin kun siltä tuntuu.
  12. catlady

    Kenellä LAPSET VIIKKO/VIIKKO-SYSTEEMILLÄ?!!

    Ja ei ole kyse JOKA ILLASTA. Sehän ihmetyttää ettei iskä haluaisi lasten pitävän äitiin MITÄÄN yhteyttä. Ei siis ajattele oikeasti lapsia, vaan itseään.
  13. catlady

    Kenellä LAPSET VIIKKO/VIIKKO-SYSTEEMILLÄ?!!

    Kyllä äidiltä saisi iskälle soittaa, jos tahtoo illalla.
  14. catlady

    Kenellä LAPSET VIIKKO/VIIKKO-SYSTEEMILLÄ?!!

    7v., 10v. ja 12v.
  15. catlady

    Miten päädyit notkumaan palstalle?

    Kotiäiti-aikoihin eksyin (siskokohan tän vinkkas, ihan niinkuin kotiäidit-palstankin)... Ah niitä aikoja!!! :D Nykyään tänne ehtii IHAN LIIAN VÄHÄN enkä mistään kestään tiiä mitään...
  16. catlady

    Kenellä LAPSET VIIKKO/VIIKKO-SYSTEEMILLÄ?!!

    Lapsilta en halua isää ns viedä, enkä toivo ettei heitä hoitaisi. Onhan hän heidän isä. Mutta me kukaan emme tienneet miltä tämä (juurikin lapsista) tuntuu, joten siksi kyselen neuvoja. Iskä tietenkin kokee huonoa siitä, että lapset olivat tottuneet enemmän äitiin ja turvautuvat helpommin...
  17. catlady

    Kenellä LAPSET VIIKKO/VIIKKO-SYSTEEMILLÄ?!!

    Vuosi erosta. On vaikea tässä selitellä tätä mitä tämä on. Kysyn nyt miten muilla. Meillä lapset aloittavat koulukuraattorin luona käymisellä. Lapset ikävöivät siellä iskällä äitiään ja sitten haluavat viestitellä tai soitella äidille, mutta esim nyt siellä iskällä on sääntönä, että...
  18. catlady

    Kenellä LAPSET VIIKKO/VIIKKO-SYSTEEMILLÄ?!!

    Hei APUA kaikki........ :'( Itse suostuin tähän viikko/viikko-systeemin, kun erottiin. Nyt on kaikkea hankaluutta ja lapsien sopeutumattomuutta. Mutta lapsethan ovat lojaaleja molemmille vanhemmille, joten heistä saa todella vähän irti mitään. Kuinka teillä muilla?!! Saako lapset...
  19. catlady

    mikähä vois olla ku muutaman kuukauden ollu jo et oikeen rinnan alta kylkiluiden rajassa pistää,ihan niiku urheillessa ?

    Siis tuo kipu voi olla ihan mitä vaan. Mutta siis minulla oli erilaisia kipuja selässä ja rintamuksessa ja just siinä sappirakon kohalla. Ne tuli, oli ja meni. Sitten ne paheni niin, että tuntui jo hankalalta hengittääkin. Ensiavussa sain lihaksia retouttavia kipulääkkeitä, tehtiin...

Yhteistyössä