mikähä vois olla ku muutaman kuukauden ollu jo et oikeen rinnan alta kylkiluiden rajassa pistää,ihan niiku urheillessa ?

  • Viestiketjun aloittaja pistos
  • Ensimmäinen viesti
pistos
Ei tarvii kävellä ku muutaman askeleen ni alkaa,usein myös menee ohi ku vaa jatkaa kävelyä.Välillä on painontunne tissin alla.ja pari kertaa ku kumartanu sohvalla istues lattialta nostaa jotain ni tuntuu et joku jää sinne väliin puristuksiin,helpottaa pikkuhiljaa ku nousee ylös,ihan ku olis joku ilmapussi joka tyhjenee hitaast ja sit on taas iha ok olo...
ens viikolla on lääkäri,mut jos joku osais auttaa ni saa kertoo...
 
miiä
musta tuntu et se alko aikalailla sillo ku olin viimisilläni raskaana ja joudui tekee yllätyshyökkäyksen lattialle pelasaa gerbiili kissan suusta.Tota 5 kk vauvaa kanniskele aika paljon,se tuntuu suoraan selässä ainaki.ja tosiaa ku päiviä et parempi ja välil taas huonompi,esim tänää
 
Siis tuo kipu voi olla ihan mitä vaan.

Mutta siis minulla oli erilaisia kipuja selässä ja rintamuksessa ja just siinä sappirakon kohalla. Ne tuli, oli ja meni.
Sitten ne paheni niin, että tuntui jo hankalalta hengittääkin.
Ensiavussa sain lihaksia retouttavia kipulääkkeitä, tehtiin raskaustesti ja kokeiltiin vatsaa, että on ilmaa jne...

Silloinen anoppini keksi ehdottaa sappivaivaa, ku olin joutunut taas kivuissani ensiapuun (olisko ollu kolmas kerta).

Siitä lähti pitkä ja kivulias/hidas prosessi, että pääsin ultraan ja verikokeeseen.
Sappirakossa oli sappikiviä ja yksi kivi oli myös sappitiehyessä, joka teki pahimmat kivut (ihan kuin joku olisi työntänyt lapaluiden välistä keppiä ja rintalastasta)...

Sappikivi tähystettiin nielun kautta sairaalassa ja sitten siirryin kotiin jonottamaan kiirellisenä sappirakon poistoon. Pääsin 2:n kuukauden päästä sitten...

Lue ap netistä juttuja muilta (hae sappikivut tmv googlella). :)
 

Yhteistyössä