Hakutulokset

  1. Morkai

    Lähisukulaisella veritulppa, vaikuttaako omaan raskauteen?

    Mun äidillä oli keuhkoembolia ja samalla sillä todettiin APC-resistenssi. Sit kun mä tulin raskaaks niin äitin lääkäri oli kirjottanu paperin, missä suositeltiin, että multa testataan myös tuo APC-resistenssi. Ja multa se sitten geeniperimänä löytykin ja synnytyksen jälkeen jouduin 6 viikkoa...
  2. Morkai

    Millainen tietokone/puhelin/kamera kannattaa ostaa?

    Perus läppäri riittää vallan mainiosti sulle, kun et mitään raskasta sillä tee. Jos puhelimella otat kuvia ja haluat niille kuitenkin jonkinlaista laatua niin suosittelen älypuhelinta.. Ei kuitenkaan ehkä mitään kalleinta iPhonea tai Lumiaa jos et sillä surffaile netissä ollenkaan tai muuten...
  3. Morkai

    Jälkivuodosta ja hyytymistä

    Kannattas varmaan mennä sinne lekuriin ettet mee huonompaan kuntoon, jos sul on pieni vauvakin kotona. Mielummin mä ainakin maksaisin sen vajaa 30e polimaksuja ja hoitaisin homman kuntoon heti kättelyssä kuin, että menisin huonompaan kuntoon ja pahimmassa tapauksessa olisin sairaalassa hoidossa...
  4. Morkai

    Riittääkö 85 m2 koti yhdelle lapselle ja kahdelle aikuiselle?

    Kyl pitäs ihan hyvin mahtua.. meillä on 92m2 ja viis henkeä ja ihan hyvin mahdutaan.
  5. Morkai

    Tietokonenerot auttakaa

    Kiintolevy jos on menossa rikki niin pitää yleensä rutisevaa ääntä, sit kun se on hajonnu niin kuuluu klonk klonk.. hurina viittaa enemmän tuulettimeen..
  6. Morkai

    Tietokonenerot auttakaa

    Joo voi vaihtaa tuulettimen, mutta ei näytönohjaimen tuuletinta kun läppärissä ei sellasta ole..
  7. Morkai

    Tietokonenerot auttakaa

    Ei vaadi välttis jos pystyy kloonaamaan sen.. netistä saa jostain noita demo-ohjelmia millä pystyy kloonaan kiintolevy, mikäli se ei oo ihan kokonaan hajonnu.. aina sekään ei kyllä onnistu.
  8. Morkai

    Tietokonenerot auttakaa

    Nimenomaan.. mikäli kyseessä on pöytäkone.. Läppärissä ei onnistu.
  9. Morkai

    Tietokonenerot auttakaa

    Voimakas hurina viittais siihen, että se käy kuumana ja tuuletin pyörii kovempaa... Siihen riittää pölyjen putsaus yleensä, joskus liikkeessä vaihtavat sillon piitahnankin prossun ja jäähyn väliin. Näytön aaltoilu voi johtua ihan vaan näytöstä tai sitten näytönohjaimesta.. jos läppäri ja...
  10. Morkai

    iPhonen näytönsuoja

    Mulla ainakin uudessa iPhonessa se suojakalvo, mikä oli valmiina puhelimessa peitti kuulokkeen niin, että en kuullu toisen puhetta niin oli sitten pakko ottaa se pois. Enkä oo uutta siihen ostanu edes.
  11. Morkai

    Mikä on sun toinen/toiset nimet?:)

    Toinen nimi on kutsuma nimi, etunimi on Krista
  12. Morkai

    G: Mitä tupakkamerkkiä poltat?

    Sininen PallMall...
  13. Morkai

    Mitkä on sun mummujen ja pappojen nimet:)

    Isän puoelta Outi ja Tapani Äidin puolelta Anna-Liisa, isästä en tiedä..
  14. Morkai

    Mikä soittoääni sinulla nyt puhelimessa...

    WASPin Chainsaw Charlie
  15. Morkai

    Te, jotka olette joutuneet jäädä raskausaikana sairauslomalle ennen ä-lomaa

    Oiskohan ollu rv 16.. Selän ja jalan takia, en pystynyt nostamaan tavaroita mitä työssäni vaadittiin ja lekuri ilmotti, että en oo työkykynen ja että vaiva tulee vaan pahenemaan loppua kohden..
  16. Morkai

    Sektion kokeneet, muutama kysymys teille!

    - Miksi sektioon päädyttiin? (Oliko suunniteltu vai päivystyksellinen?) Millä viikoilla tehtiin? Hätäsektio B-vauvan sydänäänten laskun takia. - Millainen kokemus sektio oli? Ei mulla mitään pahaa sanottavaa, tietysti rajotti pari viikkoa tekemisiä. - Millainen olosi oli heti sektion...
  17. Morkai

    Onko kukaan ottanut raskausaikana tatuointia??

    Raskausaikana ei suositella ottamaan tatuointia, koska musteen vaikutusta sikiöön ei oo tutkittu. Kaikki tatuoijat ei ees tee raskaana oleville kuvia.
  18. Morkai

    Toimitus kysyy kokemuksia osa-aikatyöstä

    Mä oon tällä hetkellä hoitovapaalla ja koska kotihoidontuki ei mikään kovin kummonen ole niin menin vanhaaan työpaikkaan tekemään 20h/viikko työtä. Oon kolmena päivänä viikossa töissä ja lastenhoidon oon järjestäny ainakin syksyyn asti niin, että mulla on kaveri hoitamassa lapsia. Mä koen...

Yhteistyössä