Hakutulokset

  1. Henrietta-80

    Käykö täällä enään ketään joka muistaa nimimerkkini sekä pyöräilykypärävitsit?:)

    Jostain eksyin tänne ja aloin lukemaan vuosia vanhoja viestejäni:)2000 vuonna aloin käymään täällä ja näköjään 2008 olen viimeksi kirjoittanut jotain.
  2. Henrietta-80

    5 vuotiaiden tyttöjen vanhemmat!Mitä lahjaksi 5 vuotta täyttävälle kunnitytölle?:)

    Mikä on nyt in? :D itsellä 11 ja 13 vuotiaat pojat niin tuntuu hiukka vaikealta miettiä lahjaa...onko ne hamsterijutut vielä suosiossa?:)
  3. Henrietta-80

    En uskalla mennä jumppaan/salille enään....:(

    Olin siis viime viikolla sairaalassa ja sitä ennen viikon reissussa ulkiomailla.Sain tulehduksen munuaisiini ja kroppani ja kehkoni keräsivät nestettä jne.Viime liikuntakerrasta on nyt aikalailla tasan kolme viikkoa. Miksi ihmeessä mua pelottaa ihan hirveästi mennä tunneille?Lääkäriltä sain...
  4. Henrietta-80

    Kerkiänkö vielä siirtämään kuukautisia?

    Olen lähdössä 13pv.Brasiliaan ja kk ovat alkamassa juurikin lähtöpäivänä:( Jouluaika oltiin Kanarialla jossa samanlailla koko loman menkat...ja EI ollut kivaa. Nyt mietin kerkiänkö vielä siirtämään seuraavia kuukautisia?En käytä tällä heetkellä mitään ehkäisyvalmisteita. Kiitos jos...
  5. Henrietta-80

    Auttaisiko joku?Pitäisi saada seuraava lyhyt teksti englanniksi :)

    Hei taas! Laitoin sinulle jo aiemmin sähköpostia koskien tatuointiani.Lauantai 17pv sopisi minulle paremmin,tulenko liikkeeseenne kuvan kanssa ,vai sovimme aikaa etukäteen?Olen Los Angelesissa 16-17pv :) Ystävällisin terveisin. *****
  6. Henrietta-80

    Kauan teillä kestää menkkaturvotus?

    On mullakin kysymykset tänään...mutta mua risoo kun oireet ja turvotus alka viikkoa ennen menkkoja ja turvotus laskee vasta menkkojen lopulla |OÄrrrsyttävää.
  7. Henrietta-80

    Miten helmistä tietää että ne on aidot?

    Sain isomummini 100v vanhat helmet viime kesänä kun mummi nukkui pois ja mietinkin onkohan nuo aidot.Sarjaan kuului myös helmikorvakorut.Tunnearvo on valtava joten en kaupittelumielessä kysele:)
  8. Henrietta-80

    Tatuointikyssäri ja kuva:)

    Eilen väritetty,kipeä ja turvoksissa....Ihmettelen miksi paksumpi bepanthen aiheuttaa ihan hullun kuumotuksen mutta kevyemmän kanssa pystyy paremmin olemaan eikä kuumota niin paljoa...?Luulisi paksumman rasvan kanssa olevan parempi? Tässä kuva,nopeasti räpsästy kun ei pysty ilman rasvoja...
  9. Henrietta-80

    Äitini(juoppo)meni sitten lopettamaan siskoni koiran eikä kertonut kelleen mitään...

    Siskoni on siis 17v ja muutti alkuvuodesta opiskelemaan eri paikkakunnalle.Hänen 4v.koiransa jäi äidilleni...nyt eilen sitten oli vienyt koiran piikille eikä kertonut siskolleni tai meille muille mitään.Kun hän ei kuulemm enään jaksanut. Siis miten joku ihminen voi tehdä noin omalle...
  10. Henrietta-80

    Mstat hiukset>>kaksi värinpoistoa>>vaaleanoranssihkot hiukset>>voinko laittaa tähän punaisen värin?

    En olis ikinä uskonut että kahden värinpoiston jälkeen hiukset ensinnäkin tuli näin tasaiseksi ja toisekseen ,ovat kuin silkkiä??Siis todella hyväkuntoiset :D Nyt vaalenruskeat,pikkasen oranssit...uskallanko laittaa tuollaisen liven red passion värin tähän päähän?
  11. Henrietta-80

    Miten 10v pojan takamus hikoaa,siis tää on ihan outoa :/

    Joka ilta kun hän menee nukkumaan niin hetken päästä poitsu tulee ja kalsarit on ihan märät takaa,mistäköhän tällainen voi johtua?Pissaa se ei ole koska housut on vain takaa märät.
  12. Henrietta-80

    Eihän neuvolassa ole pakko mennä raskausaikana vaakaan?

    Itse en nimittäin aio suostua punnituksiin,mulle jäi niin kauheat traumat kuopuksesta,lääkärin kommenteista jne,vaikka suht normaalipainoinen olinkin raskautuessani.Lihoin kamalasti,yli 20kiloa...ja sain kovat haukut joka kerta neuvolassa kun vaakaan astuin. Kuitenkin kun poika(liki 5kiloa)...
  13. Henrietta-80

    Mä sain Coachin laukun lahjaksi mieheltä <3 niin ihanaaaa...... :)

    Kertokaa kaikki mitä ihanaa olette saanut tänään lahjaksi ? :D
  14. Henrietta-80

    Mua niin jännittää....huomenna meille tulee koira:)

    Miten voikin näin jännittää?? :D
  15. Henrietta-80

    Tarvitsisikohan kenenkään tuttunne koira uutta kotia?

    Ollaan etsitty jonkun aikaa mieluusti aikuista koiraa kotiimme:)
  16. Henrietta-80

    kuivausrumpu vilkuttaa EHE merkkiääntä....meni rikki kai sitten joku osa?

    En löydä mistään ohjekirjaa,osaako joku kertoa mikä vois olla vialla,kyseessä LG:n kone.
  17. Henrietta-80

    Oiskohan keittis linjoilla?

    =)

Yhteistyössä