Hakutulokset

  1. M

    maajussit jussi ja aslak? miten niiden kävi?

    jäi perjantain jakso väliin, ja muista maajusseista löysinkin tietoa, mut miten noitten kävi sitten lopulta?
  2. M

    painonnostosta jotain tietävät

    jaksan nyt nostaa penkistä 45 kiloa yhden kerran. kuinka nopeasti on mahdollista kasvattaa voimaa niin että jaksan nostan sen 45 kg 20 kertaa? miettii päässänsä hän.. :whistle:
  3. M

    dexterin viimenen jakso

    alkaa kohta, sitte jää taas tauolle.. huippusarja :D
  4. M

    ootko fiksumpi kuin koululainen

    voi dääm. meiksi ois saanu 12 tonnii jos oisin tuolla ollu :D yhden virheen saa tehdä kun siinä on se pelastus, ja mä luulin et mars on kuumempi kuin venus (muistelin sitä luetteloa palloista auringosta poispäin ja siinä mun muistamassa meni väärinpäin) :whistle: muut oisin tienny, aika...
  5. M

    edullisia nää vapaapäivät..

    maanantaina ikeassa, 420,- (sain onneks 300,- takasin kun toin tavaraa muille) eilen tyttö korvalääkärissä 50,- (ei onneks ollut tulehdusta) tänään koira lääkärissä 72,- ("pissatulehdus") mitähän huomenna.. :$
  6. M

    onko se oire jostakin kun suuhun erittyy sylkeä koko ajan?

    mietin että jos mulla onkin maha turvoksissa sen takia kun nielen ilmaa koko ajan... mulla vaan tulee koko ajan sylkeä suuhun niinkun silloin kun on kauhee nälkä. nyt kun oon oikein kiinnittäny asiaan huomiota, niin sitä sylkeä nieleskellessä nielee pakosta aina vähän ilmaa mukana. nielen ehkä...
  7. M

    mitä teette omenoista? hilloa, sosetta tms?

    just ilmesty eteiseen 2 isoa pussia omenoita. niit on niin paljo et ois ehkä syytä kerrankin tehdä niistä jotain talven varalle.. pakkanen meillä on aika pieni, mitä muuta vois tehdä.. kellariakaan meillä ei ole. huomaa etten oo oikein ikinä säilöny mitään... vinkkejä?
  8. M

    pesuainetta villamatossa prkl

    poika oli sitten fiksuuden puuskassaan aamulla leikkiny pyykinpesuainepullolla, huomasin just että olkkarin valkosessa villamatossa on punainen läntti! yritin hangata kosteella rätillä mutta näkyvä jälkihän siihen jää! kivakiva :( joo unohin sen pullon tuohon lattialle kun eilen ostin uuden...
  9. M

    harmittaa! sama ku ois vetäny 70 egee vessasta alas

    mulla on nää järkyt mahavaivat, kirjotin niistä yks päivä harmaana. tänää kävin ravitsemusterapeutilla, aattelin et saisin sieltä jonkun ratkaisun, ruokavalion, jotain uutta infoa, jotain! mut ei mitää... tunti meni ja se puhu samoja asioita mitä tiesin jo. lasku 70 euroo, ei kela-korvattava...
  10. M

    kävin isän haudalla ja petyin

    kävin isän haudalla ja tarkoitu oli sinne laittaa syyskukat, jotka eilen kävin ostamassa. ylläripylläri, haudalla olikin jo kukat! kukaan sukulainen niitä ei ole laittanut, eli isällä oli joku salainen ihailija... mulla ei oo harmainta haisuu kuka se voi olla, hautajaisissakaan ei ollut ketään...
  11. M

    ihan täpinöissään :))

    viikko maalattu ja kädet ihan turtana :\| mut tilanne olis että makkareista puuttuu vielä värit, pohjat niissäkin on jo. muut seinät maalattu. keittiötä alettu asentaa, yläkaapit paikallaan. eteinen ja keittiö laatotettu. ens viikolla tulee laminaatit ja kodinkoneet. ulko-oven asennus just...
  12. M

    keittöön sittenkin laminaatti?

    olen koko ajan ajatellut että keittöön tulee laattalattia. ruokailu + olohuone on laminaattia ja eteinen laattaa. mutta nyt olen miettinyt miten ihmeessä laitetaan raja ruokailutilan ja keittiön väliin ja muutetaan se lattiamateriaali... kun siinä ei ole mitään suoraa linjaa miten olisi järkevä...
  13. M

    vauva on allerginen koiralle

    koira nuoli tuota tyttöa (5kk) ja kohta oli naama täynnä näppyjä :( miten muilla, kun neuvolassa ei oikein ottanut mitään kantaa, että pitäiskö eristää tai altistaa.... kehottivat vaan varovasti alottamaan kiinteiden kanssa, jos ilmenee niissäkin jotain allergiaa. nyt huomasin taas että...
  14. M

    paljon maksaa hoitaja kotiin?

    kuinka paljon olette maksaneet ja mitä tukia olette saaneet? meillä 2 lasta, toinen 3 v ja toinen puolivuotias.
  15. M

    paljon maksaa hoitaja kotiin?

    paljonko teille on tullut maksamaan ja mitä tukia olette saaneet? meillä 2 lasta ja toinen kun on vasta puolivuotias, niin kotihoito olis paras ratkaisu. tosin siitähän ei saa mitään tukea niin kauan kun isä saa vanhempainrahaa, eikö? toinen lapsi on 3-v.
  16. M

    kyllä on ISO säästö

    kun tuo oma mies on sähköasentaja!! ottavat ihan järkkyjä hintoja urakoista.... meinaan että kun remonttia on tehty ja kohta aletaan rakentaa niin eipä tarvii noista sähköjutuista ulkopuolisille maksaa =)
  17. M

    voiko kyselyikä alkaa alle 3 veenä???

    voi hemmetti että mulla on hermot kireellä koko ajan \|O muutto edessä, laskettu aika 1.2, ja sitte tuo poika on alkanu koko ajan kyselemään mikä mikä mikämikämkmiiäkmlknälkhjäöoihhj \|O \|O miten työ jaksatte olla lasten kanssa vaan kotona kaiket päivät???? :ashamed: :ashamed: :ashamed:
  18. M

    korva vaan kutisee

    kahelle lääkärille oon näyttäny, korva on huuhdeltu ja tippoja oon tipotellu muutaman kuurin ja aina vaan kutisee \|O \|O \|O menee oikeesti hermo kun tuntuu et korvassa asuu joku eikä mitään voi kuulemma asialle tehdä?!?!
  19. M

    talokaupat tehty ja raksa alkaa...

    talo meni vihdoin kaupaksi ja muutto edessä helmikuun lopussa. (mulla vaan laskettu aika 1.2 että vähän mietityttää....) mutta siis sitten vaan kevättä kohti ja raksahommia suunnittelemaan. tontti meillä olikin jo katottuna, talosuunnitelmat on hieman vielä vaiheessa. kuinkahan tässä käy...
  20. M

    2 v 8 kk ei osaa leikkiä yksin

    yhessä aina jotain puuhataan ja jos hetkeksi yritän itekseni jotakin muuta niin alkaa " mitä tehää..." ja jos sanon että rakenna vaikka legoja niin "emmä osaa..." harvoin on hetkiä että vähän aikaa puuhaa yksin jotakin. muuten roikkuu koko ajan puntissa ja kitisee jos yritän tehä jotakin, ruokaa...

Yhteistyössä