Hakutulokset

  1. Ä

    äiti päättää...?

    \ Niin siis lapsi ei ole vielä syntynyt, laskettu aika tammikuussa 10. päivä. Ja olen yksinhuoltaja.
  2. Ä

    äiti päättää...?

    Eikös äiti saa päättää, että näkeekö isä lastaan jos isä ei ole ollut yhteyksissä ja kuvioissa? Lapsen isä jätti minut yli kaksi kuukautta sitten ja ei ole pahemmin ollut yhteyksissä, saatikas kun apua pyysin että olisi auttanut raha-asioissa, että saan lapselle vaunut sun muut niin ei auttanut...
  3. Ä

    Muita odottajia

    tässä on os. lissu1986@hotmail.com, sama osote on myös mesenä.
  4. Ä

    ...

    Juu ohan se niin, mutta parempi että laittaa lapsensa kokonaan sinne sijaisperheeseen eikä vain siksi aikaa viikonloppuna että käy viihteellä. Mutta ei siitä sen enempää, en rupea "kinastelemaan" näistä asioista, kun alkaa tuntumaan siltä että kaikki muut ovat oikeassa kuin itse.
  5. Ä

    Kummien valinta

    \ Täällä melki sama juttu, olimme vuoden yhdessä ja sitten erosimme. Olemme kyllä yhteydessä päivittäin ja haluaa olla mukana tulevansa lapsen menoissa jne.. Keksimme nimet jo viime vuonna ja aijon pitää ne. Pari kummia pyydän isin puolelta(eli hänen kaverinsa ja avovaimonsa,joihinka haluan...
  6. Ä

    Muita odottajia

    Täällä olisi rv 28+3 ja laskettu aika olisi tammikuussa 10. päivä.
  7. Ä

    Kuinka monta lasta, kuinka monta keskenmenoa?

    1 keskenmeno rv 11 ja 1 lapsi tuloillaan.. :)
  8. Ä

    miten löysitte uuden miehen exän jälkeen?

    Mistä niitä miehiä edes löytää? Minusta ainakin tuntuu, ettei niitä löydä mistään..
  9. Ä

    ...

    Mun exäni pikkusiskolla on yli vuoden ikänen poika. Joka perjantai hän vie lapsen hoitoon äitellensä kun itse haluaa lähteä ryyppäämään. Joskus on sanonut, että haluaa kotona vain levätä mutta kuitenkin on mennyt ryyppäämään. Nyt kuulin, että hän on laittanut poikansa johki jonoon...
  10. Ä

    Mailailu ja Mesekavereita?

    Hei! Täällä kaipailisi tuleva yh-äiti mailailu ja mesekavereita toisilta odottajilta.. Olen rv 27+4. Minulle voi mailia lähettää mona_86@luukku.com:iin, saat myöhemmin mese osoitteeni.. :)
  11. Ä

    Luulenko vain...

    Niin kun olen tainnut jo kertoa, että emme asu enään yhdessä ja emmekä seurustele, lapseni isä muutti jo jotain kolmisen viikkoa pois kotoa, mutta olemme silti yhteydessä melki päivittäin ja parempi niin! Ehkäpä olen sattunut olemaan sinisilmäinen mutta tuskin olen ainoa..eiköhän me kaikki...
  12. Ä

    Luulenko vain...

    Kiitos myös teille sisko ja atta :hug: Luulempa, että tulen paremmin kyllä nyt "selviytymään" tästä kaikesta kun asun yksikseni ja silleen.. :) Olen melki päivittäin lapsen isään yhteydessä..parempi kuitenkin niin etteikä niin että olisimme riidoissa alvariinsa..Nyt keskityn vain lapseeni ja...
  13. Ä

    YksinOdottoja

    Ex mieheni jätti minut pari viikkoa sitten, ei se silloin helpolta tuntunut mutta kyllä siihen nyt alkaa jotenkin tottumaan.. Ihan hyvin tämä on mennyt, mitä nyt joskus tullut sellanen itku kohtaus, että en jaksa tätä loppu raskautta yksin, että miksi sen äijän piti minut jättää..mutta kyllä...
  14. Ä

    Löytyykös tampereelta ketään?

    En ihan ole Tampereelta vaan Lempäälästä..ei se kuitenkaan kovin kaukana ole.. =) Odotan vielä lastani rv 24+5.. Olen iältään 20- vuotias ja asun yksin..
  15. Ä

    Luulenko vain...

    Mieheni jätti minut pari viikkoa sitten, ei se helpolta tuntunut mutta kyllä näin on ehkä parempi että asumme erillämme ja tutustutaan uudestaan toisiimme. Lapsi ei ollut syy jättämiseen vaan ne meidät riidat.. Yleensä aika monessa perheessä riidellään varmasti aika usein mutta eivät ne silti...
  16. Ä

    Luulenko vain...

    \ Nyt on tullut jo joitakin sukulaisia nähtyä, eipä ole miehenikään minun kaikkia sukulaisia nähnyt koska en näe heitä myös itsekään, toiset asuvat ruotsissa toiset helsingissä toiset ihan kangasalalla tai jossain mutta ei niitä vaan tule nähtyä.. Olimme suunnitelleet lapsen yhdessä, niin kun...
  17. Ä

    Luulenko vain...

    \ Nyt kun joku toinenkin jo sanoo tuota, että mieheni olisi kanssani samaa ikää niin justiinsa mieheni täytti 24vuotta!
  18. Ä

    Luulenko vain...

    Niin ja kiitos miuku79 :hug:
  19. Ä

    Luulenko vain...

    \ Kyllä olemme ihan yhdessä päättäneet, että vauvan hankimme! Että jos teille tullaan kertomaan tällästä ongelmaa mikä meillä välillä on, niin ei teidän tarvitse haukkua minua mihkään maan rakoon asti. Kyllä tämmönen alkaa itellenä käymään ihan vihaksi teitä haukkujajia kohtaan. En...
  20. Ä

    Mistä riitelette?

    \ Meilläpä on myös tuo rahan käyttö..Mieheni kuluttaa enemmän rahaa autoon kuin kotio, tulevaan lapseen tai minuun.. Eilen olikin taas kerran vähän liian paha riita.. Alkoi siitä kun mieheni ei puhu asioita minulle, sitten kun menin vanhemmilleni ja anopille puhumaan, että minulla on paha...

Yhteistyössä