Hakutulokset

  1. SaaBas

    Emmaljunga Scooter 2.0 & seisomalauta

    Olen hankkimassa uusia rattaita ja nämä Emmaljungan Scootterit 2.0 miellyttäisi silmään ja tuntuvät hyviltä lykkiä. Mutta kysymykseni kuuluuu, että onko kenelläkään näissä seisomalautaa? Miten siinä mahtuu 3v ja vanhempi seisoskelemaan? Tuleeko kuomu ihan naamaan kiinni? Liikkessä oli...
  2. SaaBas

    Suositelkaa kirjoja!

    Suositelkaas jotain hyviä kirjoja luettavaksi! Juuri luin Eve Hietamiehen "tarhapäivä" -kirjan, ja sitä ennen siis Even "yösyöttö". Nämä olivat todella hyviä, suosittelen muillekkin :) Nyt siis hakusessa jotain uutta luettavaa! :)
  3. SaaBas

    Helppoa arkiruokaa perhelle!

    Kertokaas mitä ruokaa väsäätte perhelle? :) Teen kauppalistaa ja tuntuu että ei tule mitään päähän mitä voisi väsäillä.. Meillä ei kukaan tykkää vihanneksista/kasviksista joten mielellään pitäisi vielä olla sellaista ruokaa mikä kelpaa kaikille.
  4. SaaBas

    kutsuteksti?

    Osaisiko joku kertoa jonkun hyvän kutsutekstin korttiin.. Omassa päässä ei ajatus kulje, eikä googlettamallakaan tullut mitään..tai tuli joko synttäri aiheisia tai ristiäis aiheisia.. Kyseessä siis pojan 2v synttärit sekä ristiäiset.
  5. SaaBas

    jatkettavaan sänkyyn patja?

    Mistä löytäisin halvalla lapsen jatkettavaan sänkyyn patjan? Katsoin että hinnat ovat lähemmäs 40e halvimmat. :S Kun taas jostain katoin että Etolasta saisi "metri tavarata". Leveyttä täytyisi olla se 75cm.. Ja mitä täytyisi ottaa huomioon erityisesti?!
  6. SaaBas

    Lastentarvikekirpputori Epelit

    Muillekkin vinkkiä, Tampereelle Hervantaan on avattu uusi lastentarvikekirpputori! kirpputoriepelit.omatsivut.info - lastentarvikekirppis Itse olen tehnyt sieltä loistavia löytöjä! (mm. Reiman haalari 4€, kuin uusi!) =) Näitä lastentarvikekirppiksiä kun ei kovin paljon ole..

Yhteistyössä