jatkettavaan sänkyyn patja?

Mistä löytäisin halvalla lapsen jatkettavaan sänkyyn patjan?

Katsoin että hinnat ovat lähemmäs 40e halvimmat. :S Kun taas jostain katoin että Etolasta saisi "metri tavarata".

Leveyttä täytyisi olla se 75cm..

Ja mitä täytyisi ottaa huomioon erityisesti?!
 
[QUOTE="mä";23822681]Eikö tuo 40€ ole jo aika halpa hinta? Kyllä lapsikin tarvitsee hyvän patjan alleen...[/QUOTE]

Mutta löytyykö edullisemmin jostain?!
Tuo 40e on loppupeleissä paljon yhdestä patjasta!
 
"mä"
Mielestäni ei ole paljon 40€ paljon patjasta, vai ostetaanko teillä niitä useinkin uusia? Kannattaa panostaa myös lasten nukkumiseen, makaahan ne siinä patjalla puolet lapsuudestaan....
 
Käytettyä ei haluta.. (juurikin se että ei sitten tiedä että miten sitä on "huollettu"..)
Ja ei osteta usein. Ellei kyseessä sitten ole jokin muutos (sängystä toiseen tai muu).

Mutta mistä TE olette patjanne ostaneet ja hintaa kiitos!
Olisi kiva saada niitä vertailu kohteita, että ei osta 40€ patjaa, kun samanlainen saattaa olla toisessa kaupassa 30e.
 
vierass
[QUOTE="vieras";23823130]Nukutko sä itse oikeasti alle 40 euron patjalla??[/QUOTE]

Ihan sama kävi mielessä............en rimpulapatjalla nukkuis itekään saati sitten lapselle sellaista laittais...
 
"Moona"
Anttilasta:
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=594830&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10008&compartmentId=10065&categoryId=10489
Mutta hinta oli paaaaljon edullisempi jokunen vuosi sitten!
 
"mutsi"
Voi että näitä turhan inisijöitä riittää joka ketjuun...:) siis näitä, joiden mielestä lapsella ei ole koskaan asiat tarpeeksi hyvin, kaiken pitää olla luksusta ja mielellään vähän enemmän. Uuh.

Ap:lle...itse olen ostanut lasten patjat Ikeasta ja Jyskistä.
 
[QUOTE="mutsi";23823470]Voi että näitä turhan inisijöitä riittää joka ketjuun...:) siis näitä, joiden mielestä lapsella ei ole koskaan asiat tarpeeksi hyvin, kaiken pitää olla luksusta ja mielellään vähän enemmän. Uuh.

Ap:lle...itse olen ostanut lasten patjat Ikeasta ja Jyskistä.[/QUOTE]

Mä en kuulu tähän joukkoon, mutta siltikään mun mielestä 40 euroa kunnollisesta patjasta ei ole paljon.
 
"mutsi" sanos muuta! Mikään ei saa maksaa liian vähän, koska on sillon "rimpula" :D

Katsoin niin ikean sivuilla kaikki on joko 70cm tai 80cm, joten joko liian kapea tai liian leveä. Mutta varmaankin tuonne Prismaan marssin, siellä tällä hetkellä edullisin/oikean kokoinen.
Niin ja jyskin sivuillakaan ei näyttänyt olevan oikean kokoisia.

36€ on jo halvempi kuin 40€ ;)
 
Viimeksi muokattu:
..
meillä on ikean vaahtomuovi, kuuskymppiä vissiin makso, mut sieltä ois varmaan halvimman saanu just neljälläkympillä. kannattaa miettiä myös että haluaako että aikuisenkin on hyvä siinä sängyllä pötkötellä jolloin ihan mikään 5cm paksu patja ei riitä. meillä ainakin sängyllä makoillaan ja lueskellaan aika paljonkin yhdessä.
 

Yhteistyössä