Hakutulokset

  1. Lindu

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Minulla näytti liuskat plussaa ja digi negaa... Mutta kyllä synty pikkunen poika kun luotin liuskan positiivisuuteen.(y)
  2. Lindu

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mulla viime raskaudessa digi näytti kans "ei raskaana" vaikka muut testit sano toista. Kyllä mä uskoin muihin testeihin ja poikahan siitää syntyi.(y) Ei kannata heittää hanskoja tiskiin viellä ennen ku menkat alkaa jos alkaa.:)
  3. Lindu

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tein aamulla kaks testii. Toinen Rfsu ja toinen pregcheks. Pregiin tuli haaleampi viiva ku frsu mutta on ihan silmin nähtävissä ettei tarvii edes tihrustaa.(n):ROFLMAO:
  4. Lindu

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Näkeekö muutki tossa mitään?(n) Etten näe vaan unta? :sleep: https://aijaa.com/8xgu8Z
  5. Lindu

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    https://aijaa.com/QTMgVb Yritin parempaa kuva ottaa mut ei tarkenna. Kaveri ei näe kulemma mitään?!
  6. Lindu

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Nega?Haamu? Kp 24/28 En malttanu malttanu odottaa kp28.https://aijaa.com/Eb6Y5i
  7. Lindu

    Toiveena vauva 2017-2018

    Sain tehtyy salaa viellä testin olipas homma käydä ostamassa kun ollaan miehen porukoilla ja tämä on pieni paikkakunta että saa ostettuu testin ettei kukaan tuttu näe :ROFLMAO: Toinen haaste oli tehdä se huomaamatta mutta sain tehtyä ja selvä plussahan sieltä tuli päiväpissusta :love...
  8. Lindu

    Toiveena vauva 2017-2018

    Tein lauantai aamuna viimeks testin kai tota voi plussaks jo luokitella?:love: en pääse testailee lisää kun olen reissussa :cry: Onnea kaikille plussanneille ja tervetuloa uusille :love: http://aijaa.com/ZPBnBu
  9. Lindu

    Toiveena vauva 2017-2018

    Vihdoinki täällä saatu tikutettua ovis :love: Peitto on kyl heilunu tässä kierrossa joka päivä, greippimehua ja foolihappoa syöty :) Toivottavasti ois nyt jotain jouluntaikaa että tärppäis! :love:
  10. Lindu

    Toiveena vauva 2017-2018

    Nepadu: Minulla oli viime raskaudessakin lääkärinmäärämät foolihapot käytössä. Viellä on niitä jäljellä alotin tässä kierrossa taas popsimaan niitä :) pyydän kyllä lääkäriä uusimaan reseptin et riittää varmasti. (y)
  11. Lindu

    Toiveena vauva 2017-2018

    Onnea plussasta Elsa84! :love:
  12. Lindu

    Toiveena vauva 2017-2018

    _garnet_ Me kun alettiin yrittämään esikoista ja huvikseen kokeiltiin yhteen kiertoon miehen kanssa että molemmat juo greippimehua kerranpäivässä ni siinä kierrossa sitten tärppäsi;) Toivotaan että siinä greippimehussa olisi jotain taikaa.:love:
  13. Lindu

    Toiveena vauva 2017-2018

    Tervetuloa kanssa uusille!:) Täälläkin on tullut lunta ihan kunnolla varmaa sen 20cm:love: Itsekkin oottelen innolla että pääsisin jännäilemään!:LOL: 4.12 on onneks sisäpoli kun sairastan diabetestä, kerkeen lääkärin kanssa jutskailla juuri ennen ovista ja tarvittaessa muutella lääkitystä. :)
  14. Lindu

    Toiveena vauva 2017-2018

    Moikka, Voisin uskaltautua ilmoittautumaan mukaan. Olen 25-vuotias toiveena olisi saada toinen lapsi. Nyt on kp 1/30 ja yk 1. :) Minulla on -14 syntynyt tyttö. :love:
  15. Lindu

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Onnea Sunflower Viivan vahvistumisia ja tarrasukkia:heart: Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :hug:
  16. Lindu

    Terolut mimmit

    Mulle saa päivittää kp 5/28 yk 5 terotauko:(
  17. Lindu

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Mulle saa päivittää kp5/28 yk 5 :(
  18. Lindu

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Täällä menkkajomottelua taitaa täti kurvaa viimestää pe kylään. mut toitovaan ettei tulis :)
  19. Lindu

    Terolut mimmit

    Sori en kerkee paljoo päivittelee tänne ku oon koko kesänreissun päällä mut käyn aina lukemassa ku kerkiin :) On: Täällä menkka jomotteluu taitaa täti kurvaa kylää viimestää pe :(
  20. Lindu

    Terolut mimmit

    Pahoittelut uuteenkiertoon joutuneille!:hug: Täällä suunnalla ei uutta, ovista tikutellessa :)

Yhteistyössä