Kakskymppiset yrittäjät 2012

Sunflower11
Kiitos ja tsempit sinnekin pamsku! Kyl tos mun silmään näkyy viivaa!

Miwwi: Periaatteessa joo ja ei.. nimittäin tuhruttelu alkaa 2-4 päivää ennen menkkojan ja olis pitäny jo alkaa..
 
Sunflower11 :hug:

Tänään olisi pitänyt tädin tulla kylään, mutta eipä ole näkynyt ja testikin näytti negaa.
Niinkuin olenkin itseäni prepannut että näin tulee käymään. Mutta kyllä se nega silti harmittaa.. Nooh nyt vain jatketaan peittojen heiluttelua ja testailua kunnes se täti tulee :D
 
Sunflower haalea kyllä, mutta silti ihan selvä! Onnea!! :heart: Pakko myöntää et oon ihan kateudesta vihreä, kun sulla on kohta kolme ihanaa pientä, mut kaikkien näiden vastoinkäymisten jälkeen sä oot todellakin plussas ansainnut! Uskomatonta et teillä tärppäs loppupeleissä kuitenkin luomuna, antaa kyllä itsellekin voimaa tällaiset uutiset :)
 
Sunflower11
Amalia! Sie tiiät et mie toivon sulle ja muillekin pitkään yrittäneille kovasti sitä plussaa.
Tää on varsin kummaa kun oviksesta ei tietoa, aina ennen oon ihan selvästi tuntenut ja testeillä bongannut, nyt en.
Ja tosiaan ilman niitä lääkkeitä.

En usko tätä vieläkään todeksi. Testejä tuli ostettua eilen et saapi testata...

Tossa sama testi vielä

 
Sunflower11
Ei se oo oikeen tajunnu tätä.. :LOL:
Ja se varmaan yrittää olla innostumatta liikaa, kun eilen just sano ku juteltiin et jos hän alkaa innostuu ja mä innostun vielä enempi ja jos sit pettyy ni mun pettymys on suurempi. Mut noin selvää en oo kemiallisissa saanut..

Joten olen raskaana kunnes toisin todistetaan ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Punnabis ja Naspula
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



KESKIVIIKKO 11.7.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Naspula............kp64/30-32...........20v........yk16.............1.lapsi
Hopeakissa......kp58/28-38............24v.........yk7.................1.lapsi
KyyneltenHymy..kp50/32..............23v........yk5(11)............2.lapsi
Agnes...............kp41/28..........24v............yk2................1.lapsi
Haidi89...........kp39/31-48..........23v...........yk5..................1.lapsi
Jonna_91..........kp35/28-30...........21v..........yk4..............1.lapsi

Kp 21-30


susupala..........kp30/??...............22v.........yk1..................1.lapsi
miuku9............kp29/26-30...........21v.........yk31.................1.lapsi
Miramei...........kp28/33-40.............24v.........yk1(7)..............1.lapsi
Anlii...............kp28/28-30...........23v.........yk10.................1.lapsi
Miwwi..............kp26/28-35...........21v............yk1(4)............1.lapsi
murkku...........kp25/35-38............ 24............yk1..............1.lapsi
memsie............kp26/27-37..........21v........yk4.................2.lapsi
Mosmos..........kp24/30-32.............22v.........yk1(2)............1.lapsi
Marpa..............kp23/25-31.............23v.........yk6...............1.lapsi
Nelistin............kp22/26...............23v...........yk5..............1.lapsi
Lindu...............kp21/28................22v.........yk5...............1.lapsi

Kp 11->20


-es-................kp17/24-30............21v.......yk15.................1.lapsi
Taru_..............kp15/40-60..............21v.........yk3................1.lapsi
thewholestory.....kp15/28-30.......24v..........yk3................1.lapsi
Grill................kp14/25-35.............22v........yk10.................1.lapsi
Henkari............kp14/26..............23v.........yk3......... .....3.lapsi
lumihiutale92.....kp12/29...............20v........yk6.................1.lapsi
nepulis.............kp12/24-31.........21v..............yk2.............1.lapsi
Ruby88...........kp11/28-30..........23v.........yk11................1.lapsi

Kp 1-10


Pamsku............kp6/17-52...........22v.........yk9..................1.lapsi
AnnisK............kp6/28-32.........23v............yk4................1.lapsi
Amalia89..........kp4/46-160........22v.........yk12.................1.lapsi
Anlii...............kp1/27-30...........23v.........yk11.................1.lapsi

Kp??/tjot


Sachie.....................................20v...............................1.lapsi
kurasaapas.................................22v.............................2.lapsi

Mukana menossa

Pienoinen
Kiiruna
Punnabis


Hiljentyneet:

PisaraSadetta
fairytonia
minssu



Plussanneet



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
Nemppis

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
JeNski91
Amore

HEINÄKUU
Sunflower11


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Palapelistä puuttuu palanen



Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower Ei toi mitään väärässä kohdassa ole, ihan selvästi näkyy ja ihan oikeassa paikassa, onnea isosti sinne ja vahvistumista plussalle! :heart:

Omaa: Tänään taas tehty r-testi ja nega tuli, oivoi, toivottavasti on vaan liian aikaista testailla. :/
 
ON: Ajattelin jo, ettei mulla ole mitään ihmeellistä sanottavaa, kun itse en ole raskaustestiä vielä tehnyt. Tänään on dpo 8 ja TAAS rusehtavaa vuotoa (sitä ilmeni myös dpo2-3), tosin ei ainakaan vielä housuihin asti, pyyhkiessä vaan. Piti tehä ovistesti ihan silkasta mielenkiinnosta niin yllätuksekseni lähes plussan heitti ruutuun :eek: Tosi merkillistä tämä kropan toiminta.
 
Viimeksi muokattu:
OIIII sunflower!!! Ihan selkeesti näkyy, eikä missään väärässä paikassa!! Paaaaljon vauvaliimaa masuun!

Miramei, jospa se nyt sit olis kiinnittymisvuotoa? ;) Ja ovisplussa sen tähden? Hehe :p

niin, ja mulla kp26, vaik ei se nyt paljoo heitä ;)
 
Aivvvvan mahtavaa Sunflower! :heart: Ekasta kuvasta katsoin minäkin et olis viiva vähän väärässä paikassa, mut kyl tuossa toisessa kuvassa se viiva on ihan siinä missä pitääkin. =) Onnnnnea! :heart: (Ja kuka sanoikaan että oot raskaana? :p)

Omaakin: Mulla outo huonovointisuus jatkuu. : / Pitäsi varmaan soittaa lääkäriä, mut jotenkin vaan vetkuttelen tän soittamisen kanssa. Välillä on parempi olo, mutta sitten taas parin tunnin päästä voi olla tosi huono olo...
 
Viimeksi muokattu:
Voi perhanan perhana! Nyt meidän äitikin jo alkoi kyselemään että olenko raskaana kun on tälläinen olo! :headwall: Kai sitä on pakko sitten vaan testata... Ja sitten kai tarttis soittaa sinne lääkäriin.
 
Kerrankin on kunnolla muuta mielessä, kuin tämä yritys... Me on nimittäin miehekkeen kanssa etsitty uutta asuntoa. Meidän nykyinen on aivan ihana, mutta aivan hirveän kallis, ja ollaan katseltu halvempia ihan taloudellisista syistä. Tietysti helvemmat asunnot onkin sitten kauempana, pienempiä ja vanhempia. Kaikki vaikuttaa huonoilta kun niitä vertaa tähän nykyiseen, eikä ollenkaan tekisi edes mieli vaihtaa. Mulla vaan hajoaa kohta pää kun en osaa päättää mikä tässä on tärkeämpää, ihana asunto kalliilla vai ihan hyvä asunto 200 euroa halvemmalla? Meille on jo kahta asuntoa tarjottu ja lupasin huomisaamuun mennessä ilmoittaa, tän illan mä hypinkin seinille!
 
Sun ONNEA :heart: Ihan oikeassa paikassa tuo viiva on! Paljon vauva liimaa ja tarrasukat tiukasti jalkaan pikkuiselle :)

ON: kp1/27-30 yk11. Tällä kertaa olin niiin varma tulevasta plussasta, on ollu nännin oviksesta asti kipeät ja on etonu ja nipistelly ja paskanmarjat! En voi sanoinkuvailla tämän hetkistä henkistä olotilaani. Typeräähän tää on vonkua ku ei voi mitään nii ei voi. maksimaalinen ketutus. Hiljennyn taasen kunnes seuraava kierto käynnityy. Plussa tuulia :)
 
Tulin taas pitkästä aikaa kurkkimaan, ja kyllä kannatti tulla!=)
Onnea oikein paljon Sunflower!!!!!:flower::flower: Ihanaa, että vihdoin sait plussan ja vielä luomusti! Toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun saakka! Ja niin, tuuhan piristämään tuota odottajien hiljentynyttä keskustelua! :) Ja kaikki muutkin sais pian siirtyä sinne puolelle!;)

Tsemppiä kaikille! Anliille erityisesti tsempit! Sinullekin toivoisin pikaista plussaa, kun oot kyllä jo turhan pitkään saanu odotella. :hug:

Annie ja mini 24+0
 

Yhteistyössä