Hakutulokset

  1. Lottis83

    miten raskaaksi?

    Sekin on hyvä muistaa että siittiöt elävät naisessa sen 3 pv.. Kannattaa katsoa että niitä siittiöitä on eläviä siellä koko ajan niin kyllä se loppujen lopuks tärppää... me kokeiltiin 4kk sit kuulin tästä ja pidin huolen et varmasti on elämää ja näin pamahin paksuks kuukaudessa...
  2. Lottis83

    Masuasukin nimi

    Täällä oli esikoinen toukka ja tämä toinen lillin joka tarkoittaa pienokaista.. tuo mun mies kun on ruottalainen
  3. Lottis83

    Missä vaiheessa raskautta masu alkoi näkymään?

    Kaikilla se kasvaa henkilökohtasesti ja riippune missä istukka on en usko et siitä on mitään animaatiota... Mutta itse voit parhaiten seurata kun kerran viikossa otat kuvan mahastasi ja liität ne sitten tollaseks pötköks ku ite tuohon ylempään viestiin... Siittä parhaiten näkee...
  4. Lottis83

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    Minä 27v, Mies 23v,Tyttö 8v (Mulla tyttö edellisestä suhteesta) , Yhdessä 2v ja nytten viikkoja 18 + 4:heart:
  5. Lottis83

    ToukoVauvat 2011

    Minä ilmoittautuisin kanssa mukaan joukkoon.. Eli laskettu aika olisi 6.5.11 toinen tenava kyseessä.. Tyttö jo 7v ja yksi keskenmeno takana... Nytten viikkoja 18+3 ja synnytyssairaala on vaasan keskussairaala =) Rakenne ultra olisi ensi viikon perjantaina :D ihanaaa ihanaaa kyllä sitä jo ollaan...
  6. Lottis83

    Plussasin maanantaina

    Vauvan sydän varmasti sykkii jo mutta vauva on niin pieni että vaikiaa saada sydänäänet kuulumaan.. Ja yleensä jos menee varhaisultraan kannattaa mennä vasta viikoilla 9+ Ettei turhaan huolestu jos sydämmen sykkeet eivät löydy... Ja yleensä neuvolassa jo noissa viikoissa kokeillaan doplerilla...
  7. Lottis83

    plussaa pukkaa. Kyssäri

    Mulla kanssa sillo ku plussasin niin ei ollut minkään näköistä havaintoo ku menin ultraan ja jäin ihan monttu auki koska siel kuulu ensimmäisenä sydänäänet.. en uskonu niitten viel kuuluvan ajattelin et no joo se on korkeintaan joku 4 viikkonen mutta olikin sitten 9 viikkonen ja onnen itku...
  8. Lottis83

    paljon teillä on ikäeroa sun ja puolisosi välillä

    Meillä on mies 5 v mua nuorempi... Hirmu yleistä nykyään ainakin mun kaveriporukassa et naiset on vanhempii ku miehet...
  9. Lottis83

    kuinka luotettava on Apteekin Raskaustesti?

    Mulle sanottiin neuvolassa ku asiasta kysyin että jos apparin testi näyttää plussaa se silloin on plussaa mut jos näyttää negaa se voi silti olla plussaa eli jos näyttää että on raskaana niin sillon oot mut nega ei välttämättä pirä paikkaansa.. Joskus testi voi näyttää negaa vaikka on raskaana...
  10. Lottis83

    Missä vaiheessa raskautta masu alkoi näkymään?

    Ekalla tuskin huomas edes että odotin ... Näytin enemmän läskiltä... nyt tokalla alko näkyyn tooosi aikaisin ja massu nyt jämähtäny yhteen kokoon se ei vaan tiedä pitäiskö sen olla ylhäällä vai alhaalla niinkuin kuvasta selkeesti näkyy
  11. Lottis83

    Kristiinankaupungin / Vaasan odottajat..Massu kuvia tulemaan :D

    Niin me kanssa aluksi epäiltiin että 2 tulee sitten vissiin mut yks siellä vaan on ja paino mulla nytten tippunu ja maha pienentyny... ihan kummallisesti kasvanu seilaillu ylös alas niinkuin tästä seuraavasta kuvasta huomaa:)
  12. Lottis83

    ToukoVauvat 2011

    Moikka!!! Täällä olis kanssa yks mamma jolla laskettu aika 6.5.2011 eli nytten menossa 15+5 .. Maha kasvanu tosi kovaa vauhtia.. Ja pahoinvointiakin aluksi oli vähäsen mutta ei läheskään niin voimakkaat ku ensimmäisessä raskaudessa.. Ekan lapsen kävin synnyttämässä seinäjoen sairaalassa mutta...
  13. Lottis83

    Missä vaiheessa raskautta masu alkoi näkymään?

    Ekassa raskaudessa olin toooosi tooosi hoikka ja maha alko näkymään vasta loppu metreillä.. Nytten himppu tukevampi ku niihin aikoihin verrattuna ja mulla paino tippuu ja maha kasvaa eli maha oli jo havaittavissa viikolla 13 ja nyt viikolla 15+4 voin kertoo se on KUULA :D Laitoin kuvan tuonne...
  14. Lottis83

    Kristiinankaupungin / Vaasan odottajat..Massu kuvia tulemaan :D

    Eli mie oon Kristiinankaupungista ja vaasaan tarkoitus mennä synnyttämään... Viikkoja olis 15+4 ja maha on kun olisin keilapallon nielaissu.. Eli piiloon ei enään saa:) Raskaus alkanu tooosi vaikeesti on ollu verenvuotoa ym.. Mutta mahassa vaan köllöttää sitkee sissi :D Onneks se vuoto ei aina...

Yhteistyössä