Hakutulokset

  1. L

    Tammimasut 2015 MEIDÄN KUU

    Saa pitää ! Ihan niinkuin parhaaksi tuntuu! T: pinon ulkopuolelta
  2. L

    <3<3 Heinäkuun Hellemasut 2014 <3<3 -kesäkuussa-

    En sitten itsekään muistanut tänne ilmoittaa :) Poika syntyi 4.7.2014 muutaman tunnin rupeamalla 3340g/51cm<3
  3. L

    <3<3 Heinäkuun Hellemasut 2014 <3<3 -kesäkuussa-

    Hei se on nyt HEINÄKUU!!!!!;)
  4. L

    <3<3 Heinäkuun Hellemasut 2014 <3<3 -kesäkuussa-

    Vaikkei tässä olla ekaa kertaa vauvaa saamassa on olo jotenkin epätodellinen;) että onko meille taas ja oikeasti vauva tulossa? Kaikki on valmiina vauvaa varten kyllä;) Radin takia käväisin ultrassa jossa vauvalla kaikki ok. Painoarvio oli 3,2-3,3 kg rv 37+2. Lääkäri ei tuumannut oikeen mitään...
  5. L

    <3<3 Heinäkuun Hellemasut 2014 <3<3 -kesäkuussa-

    Pian on heinäkuu, missä on kaikki odottajat??? Tuskinpa jokainen nyt fb puolelle on karannut...
  6. L

    Alkuraskauden tuhruttelu. APUA, MIELIPITEITÄ JA KOKEMUKSIA

    Mulla useampi raskaus takana ja ollut jos jonkin laista. Muutamassa raskaudessa ollut ihan alussa, testipäivän ympärillä, kuvailemaasi rusehtavaa vuotoa. Lähinnä pyyhittäessä tai sitten housuissa pienesti. Mutta ollut kolmessa myös ihan runsasta verenvuotoa niin että olen ollut vakuuttunut...
  7. L

    <3<3 Heinäkuun Hellemasut 2014 <3<3 -kesäkuussa-

    Tervetuloa kirjoittamaan hansu:) tää pino vaan on harmillisen hiljainen... Mut jospa aktivoituis kun lasketut ajat lähenee! Itse kun oon lukenut toukokuun pinoa mielenkiinnolla omaa h hetkeä odottaessa, luulisin että elokuisetkin tykkää lukea miten menee aiemmalla kuulla;)
  8. L

    Gallup: Raskausmahan ympärysmitta cm + rv

    99cm ja rv 35+0
  9. L

    <3<3 Heinäkuun Hellemasut 2014 <3<3 -kesäkuussa-

    Alkaa luettava loppua täällä odotuspalstalla:) kun omakin pino niin hiljainen... Oon siis lukenut noita aiempien kuukausien pinoja ja jännittänyt heidän mukana ja nyt ei oo enää kuin kesäkuu jäljellä ennen omaa kuukautta ;) Missä kaikki heinäkuisessa? Kyllä meitä varmasti on fb...
  10. L

    <3<3 Heinäkuun Hellemasut 2014 <3<3 -toukokuussa-

    No onpas heinäkuisissa hätäisiä, onnittelut pienestä tytöstä ja ihanaa että voitte molemmat hyvin!<3
  11. L

    <3<3 Heinäkuun Hellemasut 2014 <3<3 -huhtikuussa-

    Tännekin napsahti Radi tuomio( bmi 21 , ellei isälläni olisi 2tyypin diab. En olisi rasitukseen edes joutunut)paastoarvo oli koholla, vaikkakin nyt kolmen viikon kotimittauksissa arvot olleet suorastaan matalat. Mutta " tuomio on ja pysyy"
  12. L

    Kiinalainen syntymäkalenteri kysely :)

    Lupasi tyttöä mutta selvä poika tulossa:D(4D ultrassa todettu)ja odotan kymmenettä lastani ja tämä kalenteri osunut oikeaan 4:n kohdalla ;)
  13. L

    Suurperheellisiä odottajia?

    Aika hiljaista tuntuu olevan....
  14. L

    <3<3 Heinäkuun Hellemasut 2014 <3<3 -maaliskuussa-

    Täällä yksi joka vois syödä Mmmm maraboun suklaalevyjä kuin leipää:p Ja kyllä,näin rv 21 kuluessa,paino noussut jo huimat 7kg:ashamed: taidan vetää pohjat... Tosin mulla joka raskaudessa noussut paino hurjaa vauhtia sen 15-20kg,söin sitten salaattia tai suklaata,ei eroa.(vain kerran oon...
  15. L

    Suurperheellisiä odottajia?

    Täällä olis yksi suurperheellinen odottaja:) 10. lapsi tulossa heinäkuussa:heart: Ei tässä pinossa kova keskustelutahti taida olla,mutta laitinpa nyt viestin kuitenkin. Lily ja kybä rv 19+2
  16. L

    <3<3Heinäkuiset hellemasut 2014 <3<3 -Tammikuussa-

    Onnea tyttö ja poika lupauksista ja uusille tervetuloa mukaan:flower: Miten sitä jaksaa odottaa vielä 2 viikkoa omaa ultraa??? Päivityspyyntö: Lily-rose/38v/10.lapsi/19.7.14 ja tyks En mä varmaan paljoa täällä puolen höpise,mutta listoille silti voi laittaa,nyt kun raskaus julkinenkin:)...
  17. L

    <3<3Heinäkuiset hellemasut 2014 <3<3 -Tammikuussa-

    täällä olis yksi heinäkuun odottaja joka mielellään tulis suljettuun kerhoon mukaan jutustelemaan,vaikken täällä listoilla olekkaan :) Lily rv 15
  18. L

    Neljättä kuumeilevat syksyllä 2013

    Mymosalle vaan tulin toivottamaan onnea matkaan:heart: Toki muillekin:)
  19. L

    40+ so what wol.13

    Hei,laittakaa mut taustalle. Mä lähden töihin,17v kotiäitiyden jälkeen. Ainakin koittamaan miltä tuntuu ;) vuoden päästä oon saanut luvan kuumeilla uudestaan ;)
  20. L

    käynnistetty synnytys,miten seuraava syntynyt?

    Vastaan nyt hiukan aiheen ohi sillä mun 3 ekaa lasta syntyi spontaanisti,mut neljännestä eteenpäin on jouduttu käynnistää. Milloin mistäkin syystä. Jokaisen käynnistetyn kohdalla elänyt haave sponttaanisti käynnistyvästä synnytyksestä,vaikkakin käynnistykset sujuneet hyvin ja nopeaa...

Yhteistyössä