Hakutulokset

  1. R

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Ei muuta kommentoitavaa kun kiitos mar80 kun päivitit la:n poikaväreihin :)
  2. R

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Tänne saatiin myös poikalupaus :love: vatsa on iso ja muutamia kolotuksia lukuunottamatta olo hyvä :) ultrassa todettiin 1 valtimoinen napanuora, jonka vuoksi kontrolliultra rv29... voi vaikuttaa sikiön kasvuun hidastavasti viim. kolmanneksella. Lisäksi totesi, että vyötärö kasvaa jonkin verran...
  3. R

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Olipas lukeminen ja nyt täytyy myöntää etten muista ketä kaikkia pitikään onnitella! :D Ainakin lullabylle älyttömästi onnea nyytistä!! Ja kaikille muillekkin jota syytä onnitella... :) huomasin ettei mun kohdalla ollut mitään mainintaa tulevista tapahtumista, niin kävin tänään nt-ultrassa jossa...
  4. R

    Kortisoni (prednison) hoitojen aikana?

    Mulla myös prednisolon, koska kilpirauhasvasta-aineet todella korkeat... plussat 1.ivf 1.ja 3. pas tuoresiirto mentiin ilman ja 2.pas nega
  5. R

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Täällä kans aika oireetonta menoa edelleen... Kävin maanantaina neuvolassa ja neuvolantäti laski rv:t eri tavalla kuin lapsettomuuspoli o_O merkkasi ne jopa äitiyskorttiin vaikka yritin muuta sanoa... kumpihan se nyt sitten on?? Lapsettomuuspolin mukaan olisi rv 9+2 ja neuvolantädin mukaan rv...
  6. R

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Pirunpelto, mulla ei ainakaan ole tullut viivanpaikkoja apteekinomaan... kyllä se oli ihan puhtaanvalkoinen se ruutu, paitsi tietty se testiviiva näky. Ja nyt kun plussasin niin viiva apteekinomassa oli haaleampi kuin se toinen vaikka digi antoi sitten tuloksen raskaana 2-3 :) että pidetään...
  7. R

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Onnea hyvistä ultrakuulumisista elika ja mari! Täällä edelleen aika oireetonta oloa ja eka neuvolakin siis jo ens maanantaina 4.4. Mulla myös kilpparin vajis ja heti käskettiin nostaa annostusta, arvot tarkistetaan sitten taas 4-6 viikon päästä nostosta. Mukavaa keväistä viikonalkua kaikille...
  8. R

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Domi, mulla ollut myös tuo kortisoni hoidoissa mukana laskemassa kilpirauhasvasta-aineita. Mulla siis nuo arvot ihan pilvissä. Annostus oli muistaakseni niin, että kp10 alkaen 20mg päivässä ja siirtopäivästä lähtien 10mg päivässä rv12 saakka. Mehän oltiin yritetty saada lasta jo yli 10 vuotta...
  9. R

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Hei! Ultrassa kaikki hyvin, pikkiriikkinen sydän siellä löi:love: ja vastasi viikkoja pikku myttynen. :) Caro pyydä lääkäriltä vahvempaa närästyslääkettä, mä söin omepratzolia koko eka raskauden kun närästys oli tosi paha. Rizu rv7+1
  10. R

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Tervetuloa uusille minunkin puolesta :) kiva kun plussajuna jatkaa kulkuaan! Tuntuu ettei ole kauheasti kuulumisia kirjoitettavana niin olen vain tyytynyt lukemaan ketjua... täällä aika oireetonta eloa muutamia vatsan nippailuja lukuunottamatta ja pahaolokin ollut ehkä pari kertaa...
  11. R

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Jep lullaby, näin se sen kaavion mukaan menee minkä sain siirron tehneeltä lääkäriltä mukaan.... :)
  12. R

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Jasmina, ok jäin vain miettimään kun mulla tuossa kaaviossa melko tarkat päivät :) Mulla oli kanssa 3 päiväinen alkio, mut voihan tuohon tosiaan vaikuttaa monikin asia ja tärkeintähän on että ne nappasi kiinni :) Mandalalla ihana masu, omaa odotellessa :)
  13. R

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Jasmina, eikö sulla ollut sama siirtopäivä kuin mulla 18.2.?? Mietin vain nuita viikkoja, kun lääkäri antoi minulle sellaisen kaavion josta nuo viikot näkyi ja mulla tosiaan sen mukaan rv5+5 tänään ja sä olit laittanut jo 6+0?? Oliko sulla minkä ikäinen alkio? Sinänsä päivä sinne tai tänne, mut...
  14. R

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Noniin hiihtoloma alkaa olla lopuillaan, ja oireita ei ole muutamaa huono-olo kohtausta lukuunottamatta :) eipä niitä kyllä välttämättä tulekaan... Päivät jotenkin matelee kun odottaa varhaisultraa, että pääsee kurkkaamaan mitäs näkyy. Eikö tuota vau:n kirjastakaan enää saa neuvolasta?? Mulla...
  15. R

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Täällä kans vaivaa kauhea alkuraskauden turvotus, näyttää kuin olisi jo pitemmällä kuin onkaan :D meillä kanssa ensimmäinen sektiolla ja toivoisin alatiesynnytystä vaikka paraninkin ensimmäisestä todella nopeaa. Mut kans jouduttiin nukuttamaan sektioon kun en puutunut kunnolla ja toivoisin, että...
  16. R

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Varovainen onnen toivotus yrittäjälle!! Niin hieno juttu :)
  17. R

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Nennalii, mulla pas luonnolliseen kiertoon ja lääkkeinä kortisoni + lutinus. Kortisonia syön koska kilpirauhasvasta-aineet ihan järkyn korkealla ja kortisoni siis laskee niitä. Vaikuttavat aika suurella todennäköisyydellä kiinnittymiseen ja mä uskon, että tää on se syy miksi en normaalisti...
  18. R

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Huii, ja varovainen kurkistus tälle puolelle :D Plussaa testissä eilen ja toissapäivänä, digi näytti raskaana 2-3 eli uskottava se on :) Varhaisultranki tilasin jo ja se olisi 22.3. Meillä siis 1.ivf:n 3.pas toi plussan, toinen lapsi tulossa (ensimmäinen sai alkunsa 1.ivf:n 1.passista) ja...
  19. R

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kiitos onnentoivotuksista ja Domille päivityksestä! Tein eilen vielä cb:n digin joka näytti raskaana 2-3. Ei niin mitään oireita, ei kyllä ollut tuosta ensimmäisestäkään ihmeestä, mutta silti :) Varhaisultraa jään odottelemaan ja siirryn nyt tuonne toiselle puolelle teitä täältä häiritsemästä ;)...
  20. R

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Minä hyppään plussajunan kyytiin myös eli tänä aamuna pp12 apteekin omassa kaksi viivaa.. Meillä siis 1ivf.n 3.pas toi jälleen plussan, pas tehtiin omaan kiertoon 3. päiväisellä 8-soluislla alkiolla... Lääkityksenä kortisoni ja lutinukset. Ihan älyttömästi muillekkin tsemppiä hoitoihin...

Yhteistyössä