Hakutulokset

  1. I

    Tuotetietoapua Dubbel nougat-patukasta.

    Tietääkö kukaan onko tuo tuote maidoton ja gluteeniton? Mä en löydä tuotetietoja netistä (tai sitten olen liika tyhmä etsimään) ja tarvisin tuon tiedon pikapikaa. Kiitti etukäteen jos joku osaa neuvoa. :)
  2. I

    Idiootti ostaa kameraa (auttakaa nyt hemmetti) :D

    Mun tarttis ostaa uus kamera, digi-sellainen. Mutta mistä ihmeestä mää tiiän että mikä on hyvä? Mitä mun tarttee ottaa huomioon? Mitään ammattilaistason kuvia en meinaa ottaa, sellaisiä räpsäyksiä mukuloista jne. Ja idiootti kiittää vastauksista jo etukäteen. :)
  3. I

    Mistä löydän (netistä) pinkin/lilan/tms puma/adidas/nike/? olkalaukun?

    Jos joku osaa neuvoa niin saa (virtuaalisen) kukkapuskan! Nimim: epätoivoinen (ja ärsyyntynyt) äiti.|O
  4. I

    Mistä ruokailuryhmä kahdeksalle?

    Tai siis joo, kaupasta tottakai, mutta mistä. ;) Nettikauppoja koettanut selailla, vaan ei oikein löydy mieluista. Joten kokeilen nyt että josko palstalta löytyisi tietäjiä. Niin juu ja kertokaapas tollolle että mikä puu olisi "kestävintä", siis esim pöydän kannessa. :)
  5. I

    Muistaisko kukaan sen yhden Virolaisen lastentarvikkeita myyvän nettikaupan nimeä?

    Joskus bongasin sen nimen täältä, mutta kun tietoa nyt tarvitsisin, niin en muista.:xmas:

Yhteistyössä