Mistä ruokailuryhmä kahdeksalle?

Tai siis joo, kaupasta tottakai, mutta mistä. ;) Nettikauppoja koettanut selailla, vaan ei oikein löydy mieluista. Joten kokeilen nyt että josko palstalta löytyisi tietäjiä. Niin juu ja kertokaapas tollolle että mikä puu olisi "kestävintä", siis esim pöydän kannessa. :)
 
"anu"
Onhan niitä vaikka missä. Kun löydät mieleisen mallin, valitset vain sen isoimman pöydän ja ostat niin monta tuolia ku tarvit pöydän ympärille.

Meillä on koivuinen, mutta valkoiseksi maalattu Kruunukalusteen pöytä. (Netissäkin näkyy valikoima.) Arkikäytössä ilman liinaa kestänyt 2 pojan kolhuja jo pian 3-v ja on kuin uusi. Lyhyenä pöydän mitat on 200x100cm. Jos tulee vieraita voi jatkaa 50cm*2 eli siitä saa joko 2,5metrisen tai 3 metrisen. Tuoleja mulla on 10kpl. Arkikäytössä 6 tuolia tosin vain.
 
[QUOTE="anu";25973599]Onhan niitä vaikka missä. Kun löydät mieleisen mallin, valitset vain sen isoimman pöydän ja ostat niin monta tuolia ku tarvit pöydän ympärille.

Meillä on koivuinen, mutta valkoiseksi maalattu Kruunukalusteen pöytä. (Netissäkin näkyy valikoima.) Arkikäytössä ilman liinaa kestänyt 2 pojan kolhuja jo pian 3-v ja on kuin uusi. Lyhyenä pöydän mitat on 200x100cm. Jos tulee vieraita voi jatkaa 50cm*2 eli siitä saa joko 2,5metrisen tai 3 metrisen. Tuoleja mulla on 10kpl. Arkikäytössä 6 tuolia tosin vain.[/QUOTE]Voi olla, mutta mää oon vissiin niin pöljä etten löydä. :D Siis juuri noita isoja pöytiä, kuudelle hengelle kylläkin. Mutta kiitti vinkistä, käyn tsekkaan esim tuon Kruunukalusteen valikoiman. :)
 
---
Mulla ei ole esimerkkiä esittää mutta ehdottomasti ostaisin täysin neliskanttisen ison pöydän johion mahtuu tuoleja 2 per sivu. Keskelle pöytää ja riittävästi tilaa tarjottaville ruuille ym.
 
miettijä
Kannattaa harkita seuraavaa toimittajaa www.keinuville.fi

saat itse räätälöidä omanlaisesi pöydän millä väreillä haluat! Ja kotimaiset tuotteet!

En tiedä pöydistä mutta keinun toimitusaika oli lyhyt, tuli tilauksesta kahden päivän päästä kotiovelle!!
 

Yhteistyössä