Hakutulokset

  1. M

    *** Elokuun 2011 masumurut KESÄKUUSSA ***

    Nyt talo on sitten pesty, hinkkattu ja tuuletettu joka ikinen kulma. kesti vaan 7 pv...... kolme pv viime viikon ja neljä tällä viikolla. Nyt voi vauva syntyä.... Mutta mies sanoi mullekin tänään että sun maha roikkuu... tarkoittaa että maha on laskeutunut. Mutta hyvää jussia kaikkille...
  2. M

    ~**Elokuun mussukat MAALISKUUSSA**~

    kiinalainen kalenteri on stemmanut mulle 2 krt ja nyt olis luvassa poika.... äidillä on 6 lasta ja kaikki on osunut oikein. kaverillakin on menny oikein tuon kanssa että näköjään se on luotettava ja mulla on kyllä semmonen poikaolo [B]Äitiysfarkkut:[/B ] Mulla on yhdet Polar ja Pyrenit...
  3. M

    ~**Elokuun mussukat MAALISKUUSSA**~

    LCHF on lyhenne vähän hiilareita, high fat. Että voi olla vähän hiilareita mutta proteiinia enemmän. minä olen googlanut ruokareseptejä ja kirjoittanut esim tacopiirakka lchf, ja olen saanut pari reseptejä siitä. En sano että ne kenellä on ylipainoa pitäis tarkistaa asiaa, enkä halua että...
  4. M

    ~**Elokuun mussukat MAALISKUUSSA**~

    hemoglobiinista teillä kaikkilla on hyvät, mulla oli 105 kun kävin pari viikkoa sitten neuvolassa ja sit sanoin että voin hakee rautatabuja mutta ne sanoi että ei saa syödä ennenkuin on rv 16 täyteen huhu... siksi olen sika väsy kokoajan :( Tällä eletään paksusti ja nyt mietin jos saisin...
  5. M

    **Elokuun elohiiret HELMIKUUSSA**

    moikka. mulla on ollu tuo linea negra tai mikä se oli molempien lapsien kanssa ja eka oli poika ja toinen tyttö. että minä en voi sanoa mitä tulee. sitten siitä sukupuolesta..... se on niin että me toivottiin todella kovasti että saatais tyttö viimeksi. katos kun miehen suvussa ei oo...
  6. M

    **Elokuun elohiiret HELMIKUUSSA**

    puhutiin myös siitä masun rasvatuksista... ööö rasvasin kun odotin esikoista, en saanu arpia ja sitten kun odotin tyttöä niin unohdin rasvata... enkä silloinkaan saanu arpia. sitä minä vaan huomasin että esikoisen kanssa söin joka päivä maitohappobakteeria ja pojalla on aivan pehmeä iho...
  7. M

    **Elokuun elohiiret HELMIKUUSSA**

    mulla on ollu emätintulehdus joka kerta kun olen ollu raskaana... ööö... en tiedä miksi mutta on vaan ollu enkä mullakaan ole minkäänlaisia oireita ollu kun lääkäri on kysyny. Mutta se on vaan kerran, yks sanoi että se voi olla siitä että lääkäri tutkii niin se tulee siitä. Mulla on aina ollu...
  8. M

    **Elokuun elohiiret HELMIKUUSSA**

    No voin kertoa sen että esikoinen syntyi rv 39+0 ja synnytys kesti kaikenkaikka 9 tuntia. sain kohdunkaulan puudutuksen ja se oli ihan jees. Tyttö syntyi rv 37+5 ja synnytys keski siitä kun vedet meni kunnes pihalla 1t 35 min enkä kerkeny saada puudutusta. kun tulin synnärille olin 4 cm...
  9. M

    **Elokuun elohiiret HELMIKUUSSA**

    onnittelut kaikkille ultra kävijöille!:flower: Ja osanottoni kaikkille suru uutisien saaneille :hug: Minäkin kävin eilen np- ultrassa ja kaikki kuulemma ihan ok ja arvot oli normaalit. viimeksi mä sain lapun mukaan mikä näytti riskiarvon tällä kertaa vaan sanottiin että normaalit arvot : /...
  10. M

    **Elokuun elohiiret HELMIKUUSSA**

    Piti lainata tämä kun se on niin kauheeta mitä on tapahtunu: :hug:
  11. M

    ** Elokuiset elohiiret tammikuun tuiskeessa **

    Raitapaitanen: voi minä halus nähdä tuon leffan mutta minähän asun pohjanmaalla ja ollaan just viikonloppu ennen hesassa käymässä... :( :hug: kaikkille suru uutisille!! Mulla alkoi tällä viikolla työt ja 2 eka pv meni hyvin töissä mutta alamäki alkoi sitten ke ja tänään en kykeny lähtemään...
  12. M

    ** Elokuiset elohiiret tammikuun tuiskeessa **

    Nillä kenellä on pahoinvointia... ja pahaa olla mullakin on ollu sama ja en ole jaksanu tehdä mitään. pakottanut itseäni syömään ja juomaan ja tänään aamulla soitin neuvolaan ja sanoi että nyt en enään jaksa että mitäs nyt... tiputukseen?? Neuvolatäti on vanhempi ja ihana... hän sitten sanoi...
  13. M

    Elokuiset Elohiiret 2011 **joulukuu**

    Moikka.. ilmoitaudun tänne mukaan mutta en ole vielä niin innossani tästä raskaudesta kun moni muu tässä ketjussa. Toivotaan että tämä muuttuu iloksi mutta tämä on 3 raskaus ja se tuli vähän niinku vahinkona. Mutta en voi edes ajatella aborttia, vahingosta voi muuttua iloksi niinku mieheni...

Yhteistyössä