Hakutulokset

  1. L

    Sormiruokailu, en uskalla antaa mitään

    Peruna, porkkana, kesäkurpitsa, mitä vain kasviksia teillä käytetään, ovat hyviä sormiruokailun aloittamisessa. Erityisesti kukka- ja parsakaali ovat käteviä, koska niissä on ikäänkuin pidike valmiina ja vauva saa helposti niitä "kukkaosia" siitä mutusteltua. Kunhan palat ovat tarpeeksi isoja...
  2. L

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Onnea kaikille vauvan saaneille! :heart: Huokaus. Rv 41+4 eikä mitään merkkejä synnytyksestä. Tiedän, kukaan ei ole mahaan jäänyt, mutta minä haluaisin nähdä kuka siellä oikein on, saada vauvan syliin nuuskuteltavaksi ja päästä tästä jatkuvasta "tullaan jos en ole...
  3. L

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Onnea kaikille vauvan jo saaneille! :heart: Täällä ei edelleenkään tapahdu mitään, paitsi kypsymistä yläpäässä. :( Nukkuminen on tosi katkonaista, joten päivät menee väsyneenä, pahantuulisena ja itkuisena. Mutta voiton puolella ollaan, jos yrittää positiivisesti ajatella.
  4. L

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Hassua, toisilla jo hymyillään ja toiset vielä kasvattaa mahaa. :heart: Tadaa, täällä vielä, tukevasti yhtenä. ;) Huomenna on la ja nyt on ajatus muuttunut, että se pari viikkoa tässä vielä menee, yritän ottaa rauhassa. Eilen supisteli vähän jo kipuisammin, mutta kuitenkin vaisusti ja...
  5. L

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Kiitoksia synnytyskertomuksista! Toivottavasti pääsen omaani kertomaan pian, sillä täällä kärvistellään edelleen. |O Eikä mitään merkkiä mistään. Tosin yritän lohdutella, ettei kuopuksenkaan synnytys antanut mitään merkkejä ennen alkamistaan ja viidessä tunnissa ensimmäisestä supistuksesta poika...
  6. L

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Onnea kaikille vauvansa jo saaneille! :heart: Täällä(kin) kaikki ennallaan. Paitsi että väsyttää ja turvottaa päivä päivältä enemmän. En ole yrittänytkään mitään siivousurakoita synnytystä käynnistämään, koska oikeasti on alkanut mietityttämään miten jaksan synnyttää kun olen vaan koko ajan...
  7. L

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Jännää, onkohan Raitis seuraava vauvauutisia tuova? :) Vaatteista: Mä olen pitänyt vastasyntyneellä ainoastaan pitkähihaisia bodeja, ovat jotenkin viluisia ihan pieniniä. Lisäksi on ollut vielä tumput käsissä, etteivät raavi itseään ihan kamalasti. Meillä on tosin ollut kaksi kevätvauvaa...
  8. L

    Teippipidennyshiukset netistä?

    Kotimainen: IdHAIR Finland / Hairium Oy verkkokauppa - Tervetuloa Monista ulkomaisista saa edukkaammin, mutta siinä on hiukan enempi vaivaa tilailla.
  9. L

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Onnea kaikille vauvansa jo saaneille! :heart: Niin kova tahti on, että nimimerkit unohtui samantein... ( . ) Täälläkin on valvottu, tosin lapsista johtuen. :( Sääkin on harmaa ja joka paikkaa kolottaa, että ei tästä nyt mitään riemulaulua tee. Voimaa meille kaikille loppumetreillä...
  10. L

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Onnea Taapero! Hurja kiire pienellä on ollut. :)
  11. L

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Onnea Mammy! :heart: Lapset halusivat jäädä mummolaan yöksi ja sehän sopi. Nukuin paremmin kuin viikkoihin, liki 10 tuntia yhdellä nopealla havahtumisella! :) Nyt onkin voittamaton olo, olen niin voimissani että voisi vaikka lähteä synnyttämään. ;) Miuskille tsemppiä, toivottavasti olo...
  12. L

    Tarran liima pois rattaitten kankaasta, millä hemmetillä??

    Koeta föönata liimakohtaa. Ainakin huonekaluista vanhatkin tarrat saa hyvin irti kuumentamalla föönillä niitä, liima muuttuu "räkämäiseksi" ja sen saa nypityksi irti.
  13. L

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Oikein paljon onnea kaikille synnyttäneille, teitä on jo monta!!! :heart: Kurjaa, että teillä on itkuista. :( Oletko kokeillut pitää pari päivää taukoa d-vitamiineissa, helpottaisiko itkut? Muutenkin tipat kannattaa antaa aamusta, joten jos aiheuttaa mahanpuruja niin tulisivat päiväsaikaan...
  14. L

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Oikein paljon onnea kaikille vauvan jo saaneille!:heart: Ihana tulla lukemaan ja miettiä, kukahan seuraavaksi. Ja toivoa, että pian pääsisi itse ilmoittamaan vauvauutisia tänne, alkaa olla aika kypsä olo jo. Onneksi neuvolassa terkka totesi, että vauva on jo laskeutunut ja pää hyvin...
  15. L

    *** Elokuun 2011 masumurut HEINÄKUUSSA ***

    Pikaisesti täältä onnea Blancolle! :heart: Ja Piiannappula, mä en ole koskaan herättänyt vauvaa syömään, mutta olivatkin molemmat yliaikaisia ja isoja. No mutta olipa järkevä kommentti, teillä on ihan pieni ennenaikojaan syntynyt vauva, joten eipä tästä varmasti apua ollut... Sori. :confused:
  16. L

    *** Elokuun 2011 masumurut HEINÄKUUSSA ***

    Onnea Irem, Manzu ja Kliivia! :heart: Syntyypäs vauvoja tosiaan hurjaan tahtin, vaikka heinäkuuta on vielä viikon päivät jäljellä. Kukahan sitä huolehti, että on täällä viimeisenä yksin? Jos vanhat merkit paikkansa pitävät niin minä täällä pyörin luultavasti syyskuulle saakka... vaikka...
  17. L

    *** Elokuun 2011 masumurut HEINÄKUUSSA ***

    Onnittelut karvattomalle ja maamille!! :heart: Kiva lukea, että piiannappulalla on arki alkanut sujua ja pienelle on kertynyt painoa noin hienosti! :) Ja kiitoksia kaikille synnytyskertomuksista. Lueskelen niitä itseäni rauhoitellen ja toivoen niitä parhaita paloja jokaisesta. ;) Vaikka...
  18. L

    *** Elokuun 2011 masumurut HEINÄKUUSSA ***

    Paljon onnea Kirppiina! :heart:
  19. L

    *** Elokuun 2011 masumurut HEINÄKUUSSA ***

    Paljon onnea Piiannappula! :heart: Omanapaista valivalia: Mä olisin myös aivan valmis jo synnyttämään. Olo on yhtäkkiä muuttunut ikäväksi; joka paikkaa juilii ja kolottaa, mieli heittelee ja kauhea stressi kun kaikkea MUKA pitäisi tehdä, eikä jaksa/pysty. Vauvanvaatteet, turvaistuimet ja...
  20. L

    *** Elokuun 2011 masumurut HEINÄKUUSSA ***

    Kiitoksia kaikille äitiyspäiväraha-asiaan vastanneille. Kävin kelassa (koska en puhelimitse päässyt läpi...) ja sama virkailija, jolle toimitin edellisen palkkatodistuksen kaivoi tiedoistani, että minulta olisi kysytty palkkoja komleen kertaan. Tasan yhden kyselyn olen saanut, senkin vasta...

Yhteistyössä