Tarran liima pois rattaitten kankaasta, millä hemmetillä??

Käytiin alkukesästä Muumimaailmassa, ja lätkäsin rattaitten selkänojaankin tollasen nimitarran, mitä ne siellä jakaa. Nyppäsin tarran irti alkuviikosta, ja nyt se liima ei lähde millään irti...
Hyviä ideoita? Ihan kauheesti ei houkuttele irrottaa kankaita kokonaan...
 
"palma"
No älä hemmetissä asetonia laita, sillä sehän sulattaa kankaan, jos siinä on hiukkakaan synteettistä materiaalia. Sinolilla tai mineraalitärpätillä lähtee liimat ilman vaurioita.
 
[QUOTE="palma";24326163]No älä hemmetissä asetonia laita, sillä sehän sulattaa kankaan, jos siinä on hiukkakaan synteettistä materiaalia. Sinolilla tai mineraalitärpätillä lähtee liimat ilman vaurioita.[/QUOTE]

Joo, en ala asetonia ängetä. Nuo on kuitenki melkeen uudet rattaat, ja suht tyyriit.
Mut onko muka tärpätti tai sinoli yhtään sen parempi vaihtoehto?

Koitan tota hiustenkuivaajaa ekana...
 
pypylleröinen harmaana
Mä en tajua, miks mä en saa vastattua mihinkään ketjuun mustana, jos mä oon jo aikasemmin siihen vastannut, tai alottanut ketjun...

Nuo rattaat on Britaxit, jos sillä nyt on mitään merkitystä (ei). Irrottamaan en viitti alkaa niitä kokonaan, mut tota fairya vois kyllä koittaa vähän laimeempana... Ja tuskin sen kuolemaksi on, vaikka sitä vähän kankaaseen jäiskin...
Lisää ideoita?
 

Yhteistyössä