Hakutulokset

  1. S

    Uusia kaksosten odottajia?

    leenutiinulle, että noihin Easywalkereihin saa ihan merkin omat kovat kopat. Sitten kun niillä ei oo enää tarvetta, niin vaihtaa niihin ne istuinosat takasin. Tosin kyllä niihin istuimiin menee ihan minkä merkin pehmeet kantokassitkin, joten ei niitä kovia koppia välttämättä tarvii siinä olla...
  2. S

    Uusia kaksosten odottajia?

    Juu kyllä näin on, että vaikea on päättää mitkä olis omaan käyttöön just ne sopivimmat. Meilläkin on ollut tässä puolen vuoden sisällä käytössä yhteensä nyt neljät tuplat ennen kuin parhaimmat löytyi.. :) Aina jossain mallissa on joku miinuspuoli.. Mutta toki rattaat kannattaa ostaa heti...
  3. S

    Uusia kaksosten odottajia?

    Mä kehotan vielä harkitsemaan noita Brion double waveja. Meillä oli sellaset, ostettiin joskus rv 25+, kun edullisesti sai, mutta käytössä eivät osottautuneet kovin pitkäikäisiksi. Alussa varmasti ihan hyvät, kun noita kantokasseja käyttää, mutta muutaman kuukauden päästä kun lapset ei niihin...
  4. S

    Odottavia nuoria äitejä Porvoon suunnalta? :)

    Joo mä olen sun kans samoilla linjoilla Sirkasta Nojanda =) En minäkään vaihtais enää keneenkään muuhun.. Mut niinhän se vaan on, että yksi tykkää yhdestä ja toinen toisesta :)
  5. S

    Odottavia nuoria äitejä Porvoon suunnalta? :)

    Minäkin oon mukana, jos jotain tapaamista järkätään. Mä olen myös asunut täällä vasta reilu pari vuotta ja aika vähän täältä tunnen ketään. Just niin kuin kotvanenkin niin oikeastaan vaan miehen kavereita. Mulla on vaan tuon tapaamisen suhteen sellainen ongelma, että kun mulla on noi kaksoset...
  6. S

    Odottavia nuoria äitejä Porvoon suunnalta? :)

    Joo Sirkka mullakin on siellä kevarissa. Jeps mun mielestä se oli aluks tosi outo kun en oo tottunut tollasissa tilanteissa, että yhtäkkiä on ihan hiljasta, se ei sano mitään ja tuijottaa vaan. Me ollaan mun miehenki kanssa välillä heitetty vitsiä siitä.. :D Mut kyllä siihen sitten on tottunut...
  7. S

    Maalismasut 2011

    Hei Raistlin81! Ensinnäkin onnittelut tytöistä! :) Minäkin oon Porvoosta ja eivät ottaneet mua synnyttämään sinne, kun viikot oli mullakin vaan 36+1. Olis pitäny olla tasan 37. Meidän pojat tosin on nyt jo 9kk, mutta jännä miten eri käytäntöjä täällä päin on. Oliko sulla ihan spontaani synnytys...
  8. S

    Odottavia nuoria äitejä Porvoon suunnalta? :)

    Juu kyllä mä ainakin täällä taustalla oon välillä seuraillut.. :)
  9. S

    Odottavia nuoria äitejä Porvoon suunnalta? :)

    Mä en tiedä oliko meillä jotenki edullisempi se Lääkärikeskuksen käynti, kun se lääkäri mokaili parissa jutussa (esim. oli laittamassa meille lähetettä suoraan keskeytykseen....) Mä luulen, että se velotti normaalia vähemmän. Muistelisin, että kävin edellisen raskauden aikana yksityisellä...
  10. S

    Odottavia nuoria äitejä Porvoon suunnalta? :)

    Täällä kans yksi odottaja Porvoosta, tosin oon jo vähän pidemmällä (rv 27 menossa). Mulla on kaksoset jo ennestään ja hekin vielä aika pieniä. Ikää mulla 26v. Mä käyn ja kävin edellisen raskaudenkin aikana Kevarin neuvolassa, ihan ok paikka mun mielestä. Ekaks se neuvolantäti tuntui vähän...
  11. S

    Uusia kaksosten odottajia?

    Hei candy90! Minä en ole enää kaksosten odottaja, oma odotukseni päättyi jo viime toukokuussa, mutta sikäli samassa tilanteessa, että meillä pojat 8kk ja kolmatta odottelen rv 23+1. Meille oli täysi yllätys tämä uusi raskaus ja mietittyttänyt tosiaan minuakin miten sitä pärjää kolmen...

Yhteistyössä