Hakutulokset

  1. S

    Herbalife

    Onko herballifen urheiluun tarkoitetut tukituotteet tuttuja? Kertokaa kokemuksianne.
  2. S

    Herbalife

    Tunnetteko Herbalifen, kertokaa kokemuksianne.
  3. S

    Ja projekti jatkuu

    Tervetuloa Facebookiin - kirjaudu sisään, rekisteröidy tai lue lisää
  4. S

    Tässä alkua, vielä projekti jatkuu

    Tervetuloa Facebookiin - kirjaudu sisään, rekisteröidy tai lue lisää
  5. S

    yksinäisyys

    Koen itseni yksinäiseksi vaikka en ihan varsinaisesti kuitenkaan sitä ole. Kaipaan kavereita kylään mutta sitten jos joku tulee koen etten osaakaan sanoa mitään järkevää tai valitan ja surkuttelen vain. Haluaisin illanistujaisia tai tyttöjen iltoja. Mutta sit jos sellaisia on niin en pääsekään...
  6. S

    150kg->120kg (12kk)

    vielä n. 40kg pois niin oisin tavoittees nyt on pahimmasta painosta 150kg mennyt 120kg=) jei!
  7. S

    miniläppäri,sisäinen nettiliittymä...

    miniläppäri sisäisellä nettiliittymällä niin et voi esim bb:tä katsoa automatkoilla. Mistä saisi esim halvalla kytkynä?osamaksuna....
  8. S

    Mastosytoosi

    On harvinainen, mutta onko kohtalotovereita? Toistaiseksi kyse lievästä mallista jossa ennuste hyvä. Mietin vain et kuinkahan iso todennäköisyys muuttua huonoksi jolloin joudun (taas) lapseni hyvästelemään. Lopullisia tuloksia odotellaan vielä jonka jälkeen alkaa seuranta.
  9. S

    metyylihistamiini arvo pissassa koholla?mitä meinaa?

    Niin eli mitä tarkoittaa kun 12 tunnin pissa-arvot otettiin neidiltämme ja siinä on metyylihistamiiniarvo koholla. Tässä lääkäri soitti eikä osannut kertoa jatkoa eikä sitä et mistä on kyse. On siis toisessa nivusessa neidillä 3 isoa kovaa punaista pattia josta on otettu koepalaa ja tutkittu ja...
  10. S

    kokkolan lähimaasto

    Hei, Olen hankala luonne myönnän. Puuttuu sosiaalista taitoa ja sairastan masennustakin. Mutta mikäli sikäli kaipaan minäkin kavereita. Jokunen on mutta tottakai kuten ihmisillä on oma elämä ja aikataulut ei tunnu ikinä sopivan yhteen, eikä omakaan elämän aikataulutukset ole helppoa lasten ja...
  11. S

    taas turhaa märinää (turhis, sorry)

    Anteeksi kaikilta... Olen hirveä kamala ihminen, en ole tarkoittanut sil vissii ollenkaan... Huomaan sen nyt kun kukaan ketään kaukaisempi ystävä ei tule kyläileen useammaksikaan yöksi vaikka maksaisin matkankin ja tietty tääl ruat ja syötävät.... Seuraksi...
  12. S

    toistuvasti unia hampaiden irtoamisesta

    Niin mitäs tarkoittaa jos toistuvasti näkee hampaiden irtoamisesta unta?
  13. S

    Syömisiäni. Ja saa sanoo niin paljo jaskaa ku tykkää

    21.4 keskiviikko Klo 07 2dl valmista kaurapuuroa tehty veteen, 2dl marjasoppaa itse tehtyä makeutusainetta hieman seassa, kaksi lasillista vettä Klo 09 omena ja 2lasillista vettä Klo 11.30 PALJON siis oisko ihan sellainen kukkura lautasellinen salaattia jossa oli, viinirypäleitä...
  14. S

    Täst se lähtee.

    Hengissä. Maanantaina uudelleen. Laittoi mulle ohjelman ja 2 kertaa viikko seuraavat 12 viikkoa plus tietty lenkkejä kotosalla ja se RUOKAVALIO. Mies veti nakkeja kun tulin kotiin eilen:(
  15. S

    Jes! Teen sen vielä. uusi elämä.

    Kyllä se alkaa 29.3. Nousen nyt täältä suosta mun on pakko.
  16. S

    Pitäisi laittaa itseään ja olla kaunis,mutta....

    Niin eli aika ristiriidassa on taas hommat. Pitäisi naisten itseään laittaa ja olla kauniina yms. Noh sitten kuitenkin naristaan ja valitetaan kun siihen tarvitaan joskus hieman rahaa/aikaa jota ei sitten kuitenkaan saada. Samaan aikaan itse käyttävät turhiin ostoksiin rahansa ja omiin juttuihin...
  17. S

    200e/kk 2aikuista 2 lasta

    Mitä ostaisit, jos käytössäsi olisi 200e kuukauden ajaksi ja pitäisi ostaa 2 aikuiselle ja 2 lapselle ruat? Mitä teillä syötäisiin millaisia ruokia. Jos joku viitsii voisi vaiks ajatella et 50e viikolle ja tehdä vaikka viikon ruokalistan. Noin ihan niinkuin mielenkiinnosta minä vain kyselen.
  18. S

    musta kakka,mistä voi johtua?

    Mistä voi johtua musta kakka?Onko vaarallista? laku tai mustikka ei ole syynä.Ollut parina päivänä si taas normaali väristä ja si taas mustaa.Ei kipuja. Ei ole maksaa verilättyä tai mustaa makkaraa syöty.vitamiininina otan berocan aamuisin ja kalaöljy kapselin.
  19. S

    spöstely vaipat reissuun!

    Sainpas vain tehtyä kuitenkin! http://www.aijaa.com/v.php?i=4232444.jpg Ihania värejä http://www.aijaa.com/v.php?i=4232451.jpg oranssilla coolmaxilla http://www.aijaa.com/v.php?i=4232455.jpg pöllöjä http://www.aijaa.com/v.php?i=4232459.jpg ruskella coolmaxilla
  20. S

    teinille parituntia lasten kanssa leikkimisestä,mitähän sellaisesta maksaa yms?

    Tarvitsisin joskus lapsilleni hoitajaa jotta saisin omaa aikaa.Mutta täällä ei ole mll hoitajia eikä muitakaan tuttuja.Mitä jos laittaisi kaupan seinälle ilmoituksen?Kuinkahan paljon uskaltaa luottaa sitten tyyppeihin jotka saattaa hakea? Tarkoitus olisi että olen itse useimmiten paikan...

Yhteistyössä